Jump to content

בר_קזס

משתמשים רשומים
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About בר_קזס

  • Birthday 19/06/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1,252 profile views
  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.זה טוב.
  2. אני דווקא די מעודד. אי אפשר להגיד שהקבוצה לא מאומנת ואין פה שיטה. השיטה ברורה ונראית לעין. שיטת כדורים ארוכים לעבר פריצה/קניקובסקי,וציפייה/תקווה שירוויחו כדור מול הבלמים האיתנים מלדיני וקרלס פויול. קדימה פטריק. תגאל אותנו.
  3. גם אני בעד התרגיל,או יותר נכון בעד הרעיון של התרגיל. יכול להיות שבאימונים זה עובד לא רע,אבל אם פטריק או מי מטעמו שמנתח את המשחק לא מבחינים במה שאני ואתה וכל יצור חי עם זוג עיניים מבחינים,שזה לא נותן מספרים,אז אין לי שום טענה להרננדס בקטע הזה.
  4. לא מבין מה אתם באים בטענות אליו בכל מה שקשור לתרגיל (לכאורה) של הוצאות החוץ. הכתובת היא פטריק, וזה רק עוד סממן לעקשנות היהירה ולעובדה שאנחנו לא עושים אפילו סימנים של קבוצה מאומנת.
  5. חמשיר לעומר - כל הקטינות שבכרמל תיזהרו מהבועל עומר כבר הגיע, שלא תהיה טעות תראו לו תעודות זהות ואז כל היציע מנופף בת.ז/ספחים/רישיון
  6. אני מסתכל על הדברים הקטנים שאותי מרתיחים באופן אישי. לדוגמא,העובדה שמאז תחילת העונה (באירופה בעיקר), אנחנו לא מרוויחים פוזשנים במהלך המשחק. פשוט לא מצליחים לחטוף כדור במרכז השדה בלי פאול. זה כמעט כל השחקנים,וכאן נשאלת השאלה : האם בזה המאמן גם אשם? לדעתי כן,זה עניין של אימון ותיאום.מי יוצא לשחקן ומתי.זה לא תלוי יכולת אינדיוידואלית. לא מצליח לזהות אף טביעת אצבע שפטריק חותם כאן. כדורים ארוכים מהבלמים,המון דאבל פסים לא מדוייקים,הרמות חסרות תכלית של המגנים וגם הווינגרים כשמקבלים כדור,זה עם הראש תקוע בדשא,מנסים איזשהו דריבל מאולתר ומגביהים מבלי להרים את הראש בכלל ולנסות לקוות לנס. באמת סוג של ייאוש כי הדברים לא משתנים ממשחק למשחק,ונראה כאילו פטריק מאמין בכל ליבו שזו הדרך לשחק כדורגל. נכון,אני לא מגיב פה הרבה,אז אחסוך לכולם - אני לא טרול.
  7. די בבקשה די עם גררו באגף. די בבקשה אני מתחנן זה כואב לי כבר בגוף. למה זה שעל הקווים מתעקש לא להפנים את זה? די עם הכדורים הארוכים האלו די. די עם האפרוריות המסריחה הזו. די למשחק בלי שום תבנית מוגדרת. די להגביה כל פעםםםםםםם לרחבה בלי מטרה דייייייייייי
  8. שכחתי לכתוב שיש לציין שהוא שומר מצוות ולא מדליק אש בשבת,לא דתי הדוק.
  9. בן דוד שלי נהג מונית. טוען שהסיע אותו לפני כשנה מבת-ים לת״א.
  10. https://www.atzuma.co.il/refereeinyellow?fbclid=IwAR1RV47W7CISfqwkNL-gLTZy751NCyT7zS8s2KxYhUFpL83X5L1ZPAG1GvI התחלנו רשמית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.