Jump to content

איציק20

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. גם אם כן.. יש כאן מגן בכיר מאוד לפניו ויש גם את ייני שיוכל לגבות.. לא לוקחים כאן איזה סיכון חסר אחריות.
  2. כאחד שעוקב אחריו, הסגנון שלו מאוד מזכיר לי את דסה. פעלתן על המגרש (וגם בחדר ההלבשה), טכניקה טובה, זריזות.. המבקרים שלו יטענו שהוא עם פיוז קצר (ראו צהובים ואדומים) ושהוא צריך לשפר את משחק ההגנה אבל תכלס על מי לא אומרים את זה? מאמין שיש לקנדיל את היכולת לעשות קפיצת מדרגה במכבי (כמו דסה גם כן - אני לא תארתי לעצמי כזאת דומיננטיות). מבחינת האישיות הוא אמור להשתלב די בקלות ונוסיף לזה את החברים ששיחקו בבני יהודה שנה שעברה.. כל עוד דסה כאן ומאור יוכל להיכנס לאט ובלי ציפיות לתת הופעות מדהימות מיומו הראשון - יוכל להתפתח טוב.
  3. יש עכשיו מכירת כרטיסים בקריית שלום למשחק נגד סכנין? יש טלפון אולי..? או של הקופות או של איש קשר.. תודה.
  4. למה רשום על שער 8 לא מסומן? יש מנויים וגם על הכרטיס מסומן כיסא ושורה..
  5. חחח תודה! כן אני יודע שהם אלקטרונים אבל עדיין מפתיע.. יפה מכבי
  6. אם לא הייתי חושש שמישהו ידפיס בעצמו הייתי מראה חחח
  7. הזמנתי שני כרטיסים מהאתר למשחק של מול בורדו. דרך איסוף הכרטיסים היא בקופות. 1. יש עמדה אלקטרונית? 2. הם שלחו במייל כרטיסים בהדפסה עצמית.. פעם ראשונה שאני רואה את זה. מישהו ניסה? תודה.
  8. הזמנתי שני כרטיסים מהאתר למשחק של מול בורדו. דרך איסוף הכרטיסים היא בקופות. 1. יש עמדה אלקטרונית? 2. הם שלחו במייל כרטיסים בהדפסה עצמית.. פעם ראשונה שאני רואה את זה. מישהו ניסה? תודה.
  9. איזה ציונים הוא קיבל בעיתונים? 9?
  10. כל עוד זה לא בדו"ח השיפוט וואן יכולים לחפש מי ינענע אותם.
  11. מאיפה המידע הזה? חיפשתי באינטרנט ולא ראיתי...
  12. יובל שפונגין(אמוניה ניקוסיה, קפריסין) ניר מנצור(פנאתנייקוס, יוון) אוהד לויטה(ר.ק.ס וואלביק, הולנד) רמי גרשון -(סטנדארד ליאז'/קורטרייק) לירוי צעירי - (מכלן) מתן אוחיון - (שרלואה) יש לו חוזה אבל לא בטוח שהוא ישאר.
  13. מכבי תל אביב: "ידיעות אחרונות" טוען כי הקבוצה החליטה לצרף את רפי דהן מהפועל פתח תקוה ודיא סבע, חלוץ קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק. (וואלה ספורט)
  14. אתמול אחרי הרבה זמן הייתי בבלומפילד וחזרתי עם ציפצופים באוזניים! עזבו את זה ששי סידי לא הפסיק לדבר עשרים דקות לפני המשחק וכמעט כל המחצית אבל העוצמה של המערכת הייתה ממש מוגזמת, לא יכלתי לדבר עם האנשים לידי. עוד מישהו שם לב לזה או שכבר התרגלתם?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.