Jump to content

מכה בי

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

Recent Profile Visitors

1,203 profile views
  1. איך זה שאין עניין באיתן אזולאי? עם השוק הדל של השחקנים הישראלים והצורך בקצת פיזיות ורוע, יכול להיות אחלה אופציה.
  2. מרגיש לי שאהבה שלי היא למכבי הרבה יותר מהענפים/משחקים עצמם. מעולם לא הבנתי אנשים שמבדלים את עצמם מהכדורסל. לדעתי זו אחת הסיבות שהמועדון מתקשה בליגה. הפועל בכדורסל מצליחים להתעלות על הכדורגל בכמות הגועל ובחציית הגבולות. חייבים חייבים לשמור על הבית היום. חייבים
  3. כרגיל שכנר משדר אותנו באירופה באופן עויין במיוחד לקבוצה ישראלית באירופה
  4. יש מצב שאתה צודק. אני זוכר ראיון עם קרלוס שהוא אשכרה תיאר את מלחמות ישראל. אני חושב אבל שבאותה נשימה רמת הדציבלים של הפידבק והאהבה מהקהל נמוכים יותר מכפי שהיה עם קרלוס. מגיע לו יותר. גם ברמת התקשורת לא ברור לי איך זר כזה מסקרן ובולט לא זוכה ליותר ראיונות וסיקור - לפי דעתי לא היה לו עוד ראיון עומק מחוץ למכבי.
  5. מאוהב באמת מאוהב. מהתחלה אמרתי שיש פה פוטנציאל לחיבור ברמת הקרלוס - הוא מממש את זה ברמה הכי גבוה שיש.
  6. הקטע עם נאתכו זה באמת משהו שאי אפשר למצוא לו הסבר הגיוני. הבן אדם כבר שנים לא פקטור משמעותי בקבוצות שלו. נתן בקושי משחק וחצי טובים בנבחרת בין כל ה-700 שהוא פתח. לא כוח התקפי, לא גרזן הגנתי. העיז להתלונן כמו אפס בפעם הבודדת שלא זימנו אותו. כריזמה של נעל בית. ועדיין הבן אדם קפטן ובאנקר של בטון בהרכב. פשוט לא ייאמן
  7. לדעתי זה הרבה מעבר לזה. הוא אנטי מכבי. גם כמובן הפרשה עם טל בן חיים - שם הוא הרבה לצווח ולהגזים, וגם תמיד מקפיד לתת איזו עקיצה קטונה לקהל שלנו או לקבוצה, ומנגד לגמור על היריבות והקהלים שלהן. יונתן כהן הרבה אבל הרבה יותר טוב ממנו בשני המובנים, הן במקצועי והן ביחס למכבי.
  8. עדיין יש שם דגלי ישראל, סופר ג'ודן וכאלה? או שהם טיפה ירדו מהקטע הזה?
  9. מהתחלה אמרתי שיש פה פוטנציאל לחיבור ברמת הקרלוס
  10. על מה הדיון פה בכלל? הלוואי שזה היה מתחיל ונגמר בהתלהבות מגולים.
  11. לא יודע אם ציינו פה, אבל עמיחי שפיגלר חברים. אחד האפסים הגדולים. כמובן שיש לו היסטוריה עשירה והשידור כולו מאוד לא מקצועי ומוטה נגד מכבי,אבל אתמול הוא עיצבן אותי במיוחד כשב"הנה זה מגיע" הוא אמר: "הקהל של מכבי מתעורר אחרי דקות שלמות של דממת אלחוט", כששנייה לפני זה שמעו טוב מאוד בשידור את הקללות לשופט ואת כל השירים.
  12. אפשר לחשוב שאחרים צריכים לשחק במקומו וכו'. גם אני מודה שוואלה הוא לא השכיל לנצל את ההזדמנויות המועטות שקיבל ומתקרב היום שהוא באמת יוכל להאשים רק את עצמו. אבל מפה ועד להגיד שהוא מיותר, היחיד שלא מחובר, לא קשור לענף וכו'- סתם מרושע ולא מוצדק בעיניי. לדעתי,עם קצתותר הזדמנויות הוא יכול בעונה הזאת בשבילנו מה שבדש היה בעונה של סוזה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.