Jump to content

כלסי

משתמשים רשומים
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About כלסי

  • Birthday 26/11/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. אני מאוד מעריך את השחקן הזה. ויש הרבה סיבות. קודם כל הוא אנדרייטד.. הוא עושה דברים מדהימים (כן אמנם בלאומית) אבל לא ממש שמים עליו.. דבר שני , הוא בדיוק הטיפוס שמכבי צריכה. מכבי בדרך כלל משחקת מהאגפים או מנסה בכוח לחדור לרחבה , עוד יגיעו משחקים העונה שקבוצות יעשו בונקר והדרך היחידה תהיה לפרוץ זה בעיטה מרחוק. לתומר יש את היכולות האלה.. הוא שם שערים מטורפים ואני גם מדבר איתכם על שערים מ40 מטר וכדומה... יש לו שמאלית קטלנית. אז שמכבי ישימו לב..
  2. טוב , כמו לכל אחד יש לי את הרשימת אנשים שלי , רשימת היתרים (אנשים שלא ברשימה אבל רשאים לראות סטטוס / לשלוח הודעות) ורשימת חסומים. בחלק מן האנשים שאני לא מעוניין יש לי אופציה לסמן בלחצן הימני בעכבר ולעשות "מחק". בחלקם אין לי את האופציה. איך אני כן הופך את האופציה של למחוק כאפשרית ? ( אני מדבר כמובן כאשר נכנסים לכלים > אפשרויות > פרטיות )
  3. תגידו , אם אני מסתובב על מד"ס ( אני עושה את זה כל היום ) יכולים לעצור אותי על משהו? או שאני נחשב לאזרח לכל דבר ?
  4. http://telesport.co.il/CodeNew1024/article.aspx?id=19338 מה.. אין לבנאדם מה לעשות? הוא ממציא שטויות? איפה ארסנל.. בינתיים אני יודע שהוא מתייצב באימוני הפועל כרגיל
  5. תצהיר על רצון להמשך לימודים (יג' יד') קח בחשבון מראש שתצטרך טפסים מיוחדים שמאשרים כי אתה באמת ממשיך ללמוד.
  6. מה שאחיך בעצם מאמן אותך עליו זה בוחן בר-אור (בוחן של ריצת 2000 מ' , 86 כפיפות ו75 שכיבות). ברור שתצטרך לעבור את הבוחן הזה כדי להתקבל לאחת הסיירות , אבל יש עוד כמה בחנים שדורשים מיומנות ( בוחן אסון טבע , בוחן מסלול) אני לא יודע אם יהיה לך את הבחנים האלה ביום סיירות , אבל בטח שיהיה לך אותם כחי"רניק.. ויהיה הרבה.
  7. אין את הקליפ בכלל בכלל...
  8. הכי פשוט אם תמצאו לי את הקליפ.. תודה
  9. יש למישהו את השיר ברקע ? או לפחות את הסרטון ? (ההוא שרונה לי משתתפת בו) תודה.
  10. עד מתייי ?? עוד זיון מוח של אשר גולדברג http://telesport.co.il/CodeNew1024/article.aspx?id=19238 עכשיו מכבי "מחכה" לעידן טל..
  11. אני מדריך חד"כ צבאי (לא אזרחי). האם יש לי אפשרות לצאת לקורס הזה ?
  12. טוב , אני מדריך חדר כושר אבל אני נמצא על תקן של מדריך אימון גופני ( כן מעביר אימונים והכל). להגיד שאין אופני ספינינג ? אני בח"א , בכל כנף / בח"א יש חדר ספינינג שיש בו לפחות בין 15-20 אופניים. אל תגיד סתם.. תגיד אם אתה באמת יודע.
  13. קורס מדריכי חדר כושר הוא קורס נורא מעניין.. האורך שלו הוא רק שבועיים וגם הם יומיות... יש אליו הקצאות מכל החילות.. דבר עם המפקד/ת. בטוח שלהעביר אימונים בחדר כושר יהיה מהנה יותר מישיבה במשרד.. (למרות שהתפקידים לפי מה ששמעתי בחיל המודיעין הם מעניינים). ד"א , לא יודע איזה בסיס אתה , אצלנו בקריה הם עושים כל יום מ8 בבוקר עד 8 בערב ..
  14. כמה אופציות... 1. לצאת לקורס כלשהו.. גם ייתן לך מקצוע וגם יעביר לך קצת את השירות ( אמנם אחריו לא תהיה זכאי לקיצור) 2. לבקש העברה לבסיס אחר.. (אם התנאים יהיו נוחים לך) 3. לבקש העברת תפקיד בתוך המדור / ענף שאתה נמצא בו..
  15. האם יש קורס כזה בצבא? אם כן , כמה זמן.. האם התעודה תופסת לאזרחות... טנקס
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.