Jump to content

מכביזה

משתמשים רשומים
  • Posts

    192
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About מכביזה

  • Birthday 17/05/1993

Recent Profile Visitors

2,275 profile views
  1. אם יש שן שלא עושה לך בעיות אל תעקור, אבל אם יש בה חור סביר להניח שזה יתפתח לזיהום/דלקת ואז סתם כאבים ותצטרך לעקור בכל מקרה...מבחינת גימלים אחרי שאתה עוקר אתה צריך ללכת לקצין רפואת שיניים(או שקר כלשהו כזה) והוא מאשר לך את הגימלים שקיבלת (-אתה מקבל המלצה מהרופא הפרטי והקצין צריך לאשר לך אותה ולהמיר את זה בגימלים)
  2. עצוב לשמוע על זה, אבל גורם גאווה לראות שהארגון שהרגשתי משוייכת אליו במשך שנים הולך עם הערכים שלו עד הסוף לטוב ולרע. כל הכבוד ותודה לכל מי שלקח אי פעם חלק בדבר האדיר הזה שנקרא השחקן ה12.
  3. מתי תפסיק להתווכח איתי ותבין שאני תמיד צודקת? אור בפער
  4. הכי מרגש בעולם! באמת! ולמרות שאני לא מסכימה עם הקטע הזה שיש שם ככ הרבה אנשים מחוץ לבית שלו (בעיקר כי ביקשו שלא כי זה יכול לגרום לו לשוק יותר גדול), אין על עם ישראל ועל החום שלו, פשוט אין!
  5. לפני שבוע בערך סיימתי טירונות ולנו אמרו שזה שבוע חובה...
  6. אופס עד שהגעתי כבר פתחו נושאא בקיצור בלי יותר מידי חפירות, בעיקר כי אני די בטוחה שאתה יודע בדיוק מה יש/לי לומר, אין ספק שאתה הנסיכה של היציע ושאתה האיש הכי מחובק בסביבה הזו שיהיה לך המוןן מזל טוב, תמיד תחייך (במקום למצוא סיבות לבכות!) ותהיה מוקף רק בכיף ואהבה אוהבת אותך המון,ותמיד פה איתך (גם אם לפעמים זה בכפיה )
  7. קח בחשבון רק שלא דוחים ב"חודש חודשיים" אלא אפשרי גם שידחו לך פתאום לאפריל...
  8. דבר עם המשתמשת ligal mor לפי מה שאני יודעת היא מבינה בזה ים
  9. מה קרה מה נשאר לך ללמוד בכלל ביב?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.