Jump to content

*שון*

משתמשים רשומים
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About *שון*

  • Birthday 02/05/1992

Recent Profile Visitors

578 profile views
  1. איזה משחק אששששששששששששששש והקהללללל יאללה בוקהההה!!!
  2. צודק אחי בכללי בינואר צריך להביא בלם זר במקום טומאסיץ את צוקול אלמוג כהן קשר אחורי זר כי יש לנו עוד מקום לזר ועוד חלוץ ישראלי !!!
  3. אלמוג כהן קשרה הצעיר של מכבי נתניה (19) וקשרה של הנבחרת הצעירה יהיה ברשימת העברות כיוון שהוא לא מקבל מספיק דקות ולא הסכים לחתום על חוזה ארוך טווח. בלי הרבה מילים שחקן עם עתיד ענקקק!!! דחוף דחוף דחוף להביא בינואררר פשוט חייבים אותו שחקן אגרסיבי ומעולהההה.... http://www.one.co.il/Article/125456.html
  4. טומאסיץץץ לראשונה מחוץ להרכב.... כך כתוב בעיתון ידיעות אחרונות: רן בן שמעון החליט שמישאלוף ויחיאל יפתחו כבלמים ושפונגין בימין וזאן בשמאל!!! ענקקקקקקקקקקקקק טומאסיץ האפס הבייתהההה!!!
  5. זה לא משנה העיקר תביא חולצה צהובה או קפוצון או חולצה קצרה למרות שיהיה חם מאוד ב3 ורבע =)
  6. מה הקשררררררררר?!?! זה אומר שאין למכבי משחק בשבת ודור מלול יכול לחזק את הנוער ובערב הוא ישוחרר מאימון המסכם ובראשון אתה תראה אותו על הספסל!!!
  7. מאוד מקווה שהוא יעשה את השינויים הבאים: יעיף את טומאסיץ ויביא בלם זר ברמה גבוהה וקשר אחורי ברכמה גוהה להחזיר את תמיר כהן שמאוד רוצה לחזור לפי הפרסומים ולשחרר את אסוס להביא את נאור פסר ועוד חלוץ ישראלי- שלפי דעתי חייב ערן לוי!!
  8. אלירן צודק... רק ככה השחקנים ירגישו ביטחון לשחק !!!
  9. מי זה אמר את הציטוט הזה????
  10. תפסיקו לתת שמות שבחיים לא יבואו למכבי כי מכבי לא הולכים לשלם הרבה על עוד חלוץ נוסף ישראלי כל עוד עזרן במכבי אז טל בן חיים ועומר דמארי לא יבואו כי לא ישחררו אותם וגם את כל הזקנים שאמרת לא ישחררו אז האוופציות הם בודדות: 1) ליאור אסולין. 2)יובל אבידור- למרות שחתם ל3 עונות נוספות בקריית שמונה. 3)עדן בן בסט-למרות שהוא אוהד הפועל ואמר את כמה פעמיים שהוא רוצה להיות אך ורק בהפועל! 4)עידן שריקי.
  11. נגד... חלוץ מעולהה אבל עושה פוזות ולא מתאמץ כי לא מקבל את מה שרוצה... עדיף לשלם יותר ולהנחית במכבי שם גדול כמו אבראו שיהיה סקורר.. אני ממליץ על: קאמנאן+כסף=מקרייב!!! ואז יהיה : יבריץ שפונגין יחיאל מישאלוף פולק אסוס זר חדד בוזגלו יבוראין מקרייב ותסלחו לי אני פשוט שונא שונא שונא את טומאסיץ בלם נקבה אדיש שלא מבין כלום מזה מכבי תל אביב... חייבים לספר לו על ההיסטוריה של מכבי כדי שיבין מה זה מכבי תל אביב !!!
  12. תום מנשרוב בן 22-24 והוא היה מושאל לאיזשהי קבוצה מהארצית או הלאומית והוא לא כזה טוב וגם כך הנוער של מכבי זה לא מה שהיה פעם הנוער של ביתר מספר אחד כי מה שגיא עזורי רוצה הוא מקבל מארקדי לא משנה איזה שחקן מהנוער הוא מביא לביתר ..!!!
  13. פרסום ראשון: פטריק ויירה סיכם עקרונית למכבי לעונה עם אופציה ל-2 עונות. ההודעה הרישמית תגיע עוד 10 שנים... חחחחחחחחחחחחחחחחחח נראה לכם מכבי תביא קשר בינוני שלא מתקרב לא לאלברמן לא לתמיר כהן לא לבואטנג ובקושי ולאסוס אז אל תצפו למשהו גדול...
  14. מי זה המגן השמאלי שהחליף את אורי שיטרית במחצית בעמדת המגן השמאלי? - תראה איזה יפה זה נראה בלי הסימני שאלה האלה -
  15. המסיבת האוהדים מתקימת ב-7 ואנ יגיע לשם ב4 וחצי לקריית שלום זה אומר שאני אגיע באותו הזמן של המשחק אימון נגד אשדוד?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.