Jump to content

אורן לוי

משתמשים רשומים
  • Posts

    578
  • Joined

  • Last visited

About אורן לוי

  • Birthday 07/06/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. אנשים אל תכנסו ללחץ,ואל תמהרו לסגור שום דבר,יצאו עוד דילים,אני מבטיח אני ימשיך לעדכן שאני ידע יותר,אל תסגור שום דבר עדיין! שבי אני מצטער נשמה,אבל זה מחיר מטורף.
  2. כמו שראיתם אני מוכר את הX-BOX360 שלי,הX-BOX360 הוא בגרסת Premium,לאקס בוקס עצמו יש הארד דיסק בגודל 60G,הוא קורא צרובים,ולפני חודשיים נעשה למכשיר עדכון גרסה ל1.6 Extrem(יש קבלה למי שמעוניין),המכשיר בן שנה ושלושה חודשים,עובד במצב מעולה,מעולם לא היו לו בעיות,עובד כמו שעון שוויצרי(הרבה אנשים מפה יוכלו להעיד על כך),עם המכשיר תקבלו ממני גם כבל HDMI(בלי הכבל הזה לא שווה X-BOX360),תקבלו שני שלטים אלחוטיים רוטטים,וגם תקבלו את ה30 משחקים הכי חדשים והכי חמים שיש בשוק בשנתיים האחרונות,את המכשיר אני מוכר כי כבר אין לי זמן לשחק בו,הוא סתם שוכב לי על המדף. את המכשיר+שאר האביזרים שציינתי כאן,אני מוכר ב2000 שקלים.
  3. נכון בוא נשקיע בשחקן ה-12,זה יביא את האליפות לא!? חבורה של מפגרים,שום דבר לא ירצה אותכם,תשבו בבית זה באמת יהיה עדיף לכולם. כל השנה אתם בוכים על זה שחסר חלוץ ומגן שמאלי ועכשיו שמביאים זה לא טוב?!?!
  4. אשכרה בן אדם אחד הגדולים.קבלו מה העלה לפייסבוק לינק אשריך ברוך מרזל!!! (שי כהן)
  5. לפי מה שאתה אומר שרשום אז כניראה שהבעיה היא שהחומרה הפיזית שיש לך על המחשב מתנגשת עם חומרה אחרת לכל חומרה פיזית יש פסיקת IRQ יחודית משלה. לצורך העניין. IRQ1-עכבר IRQ2-כרטיס מסך IRQ3-לוח אם וכך זה ממשיך לפי מספר החומרות הפיזיות שמותקנות על המחשב(כל מחשב ומספר הפסיקות הממוספר שלו,בדרך כלל יש בכל מחשב 12 פסיקות) ממליץ לך להוציא ולהכניס מחדש את כל החומרות הפיזיות ולהדליק את המחשב מחדש. תנסה את זה ומשם נתקדם...
  6. זה קובץ אתחול של Win יכולות להיות מיליון סיבות
  7. *** כנס לפה ותוריד את התוכנה הזאת היא תראה לך את כל החומרות שיש לך על המחשב. אני רק מקווה שלא תסתבך עם זה - הלינק נערך. מי שרוצה שייכנס עצמאית לאתר הורדות ויימצא את זה. לנו אסור לפרסם לינקים לא חוקיים שכאלו.
  8. רשום לך באמצע הלוח את שם היצרן ומספר הדגם שלו תכנס לאתר האינטרנט של שם היצרן בחיפוש תרשום את המספר דגם של הלוח ואז תוריד את כל המפרט של הלוח אם הוא יראה לך שם הכל במה הוא תומך,מה אתה יכול לשדרג,וכו' וכמובן תיהיה לך שם אפשרות להוריד דרייברים אבל תזהר! אם אתה תוריד משהו לא נכון,ותגדיר משהו לא נכון בCMOS,אתה תדפוק בצורה רצינית את המחשב.
  9. לא הייתה לי איתו בעיה חיפשתי רק אתר שאני יוריד ווינדוס כדי שיהיה לי על דיסק
  10. אני שמח שזה עובד לך. ולגבי כרטיס מסך אם אתה רוצה לקנות אל תקנה משהו יקר. תשאל את עצמך למה אתה צריך כרטיס מסך. משחקים? גרפיקה? סתם בשביל הכיף? חבל להוציא כסף על השטויות,בטח בעידן המחשבים של היום. אני משער שזה כרטיס מסך מובנה. ומה הכוונה מעדכן אותו?
  11. תכנס לMAIN אם זה לא נמצא שם,תכנס לadvanced אני זז אני יחזור יותר מאוחר בהצלחה.
  12. תכנס לCMOS אמור להיות לך שם באפשרויות. ובאפשרות של הDMA פשוט תבטל אותה. אמורה להיות לך לשונית בשם motherboard (משהו כזה) זה אמור להיות שם.
  13. אני כמעט ובטוח שזה לא משנה. ואם זה משנה,אז זה רק בכרטיס מסך,למרות שזה לא נשמע לי הגיוני. למחשב זה לא משנה באיזה איכות אתה רואה את הסרטים. זה משנה אך ורק לתוכנה שבה אתה מפעיל לראות את הסרט.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.