Jump to content

DaleMaccabi

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,303
  • Joined

Recent Profile Visitors

5,779 profile views
  1. דור פרץ כמעט חודשיים לא חילץ כדור או ניצח במאבק על כדור גובה... מצב שעדיף לשים אותו שוער מבלם.
  2. מה התרומה של ההודעה הזאת חוץ מלהלחיץ אנשים שחברים ובני משפחה שלהם בעזה?
  3. זאת הנקודה הכי חשובה. הזוי לגמרי שמישהו מוכן להיפגע על בסיס שבועי בגלל שהמשטרה כושלת... כמה כנועים אפשר להיות?
  4. אתה כותב שטויות אחי, כנראה שבאמת אין לך מושג ועדיף שתעצור כאן חחח
  5. זה עצוב לא פחות. אשכרה גרמו לכם לקבל בסבבה פעולות שלא קורות כמעט בשום מקום בעולם. המשטרה יכולה לטפל באוהדים אלימים גם בלי לזיין את כל שאר הקהל.
  6. אתה כנוע מדי גבר. יש פתרונות יותר הגיוניים ושפחות הורסים את החוויה לאוהדי הכדורגל, נטו בגלל שאנחנו לקוחות שבויים.
  7. אתה באמת לא מבין שעוד חודש/חודשיים/שנה/שנתיים, זה אתה תצטרך לעמוד בתור שעה עד ששוטר יבדוק לכל אוהד את תעודת הזהות במסוף?
  8. נשמע שיש לך בטן מלאה על הארגון. מזמין אותך לבוא באחד המשחקים (שאתה לא מפחד להגיע אליהם) לדבר איתם ולומר את מה שעומד על ליבך. יש לי הרגשה שתופתע שמדובר בבני אדם בדיוק כמוך אבל עם השקפות שונות לגבי דרך ההתנהלות ביציע. בכל מקרה תרגיש טוב יותר כי תוציא את הכעס החוצה לא רק על דפי האינטרנט. לגבי ההתרמות במשחק בחו''ל - אתה אומר בעצמך שביקשו כסף כדי לשחרר את חברים שלהם ולא לתפאורה. גם בנוגע למשוואה שכתבת בסוף זה נטו המצאות מהראש שלך, אז אם מישהו שוקל להאמין לך - שישקול שוב.
  9. מובן שאתה כועס על זה שבגלל שפחדת לא הגעת אתמול ופיספסת את מכבי נותנת חמש, אבל זה עדיין לא נותן לך את הלגיטימציה להמציא שטויות. אז רק להבהיר כדי שבטעות לא יאמינו לך - כל שקל שנתרם לתפאורה הולך אך ורק לתפאורה וציוד עידוד.
  10. בית הדין פוגע בקבוצה ואתה ודומיך נותנים לו לגיטימציה לעשות את זה. באף מקום בעולם לא מענישים ככה על הדלקת אבוקות, להיות כנוע לגחמות האלו זה גרוע מלהדליק אבוקות.
  11. אוהבים פירו ביציע אבל יותר אוהבים להתלונן על הארגון. מה אתה יודע על השיחה שהייתה עם ההנהלה? אין לי מושג מה היה שם אבל מניסיון של לא מעט שנים - אף אחד לא התחייב על כלום, מהסיבה הפשוטה שאי אפשר להתחייב. זה שמכבי פירסמו "הישגים" כדי למזער את השטות שהם עשו עם הכרטיסים זה כבר טמטום אחר. היו מדליקים אחרי המשחק אז היו מתלוננים למה לא הדליקו בקרית שלום או מחוץ לבית של זהבי. מי שאוהב להתלונן באינטרנט תמיד ימצא על מה לזיין את המוח. כל הכבוד לארגון שלא זרקו למגרש.
  12. פשוט מדהים כמה אנשים יכולים להיות מבוהלים מכל שטות. במקום לייצר שיח מציאותי שבו אבוקות שנשארות בתוך היציע זה משהו נורמלי שקורה כל מחזור בכל ליגה בעולם - נגררים אחרי בית הדין ההזוי ורק בוכים על איזה עונש אנחנו הולכים לקבל.
  13. חחחחח מדהים אשכרה הרגילו אתכם להיות לקוחות ואפילו בתור לקוחות זה השירות הכי גרוע שאפשר לקבל. השתיקה של מכבי זה ביזיון שאין דברים כאלה.
  14. אז אתה אומר שהבעיה היא עונשים קולקטיביים והפתרון שלך הוא עונש קולקטיבי יותר גרוע, כן?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.