Jump to content

Giallorossi

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

445 profile views
  1. לפני כחודש היה לי את הצו הראשון. לצערי אין לי קשרים שיאפשרו לברר את הקב"א שניתנה לי, ואני מאוד מעוניין לדעת אותה. אשמח מאוד אם יש מישהו בפורום שיכול לעזור לי. מי שיכול שישלח לי בבקשה הודעה פרטית, או שיצור איתי קשר באימייל davidbz5@gmail.com.
  2. אסף קינן אישר את חגיגות השער של ישראלביץ', בסימן ציון 100 שנה לתל אביב.
  3. יש שתי סדרות חשבוניות: a בגודל n, כשהפרש הסדרה הוא 4 והאיבר הראשון הוא 2. b בגודל n-4, כשהפרש הסדרה הוא 0 והאיבר הקבוע שלה הוא 36. נתון שסכום שתי הסדרות הוא שווה, אז אתה משווה בין הסכומים ומציב את הנוסחאות של Sn וSn-4. אחרי שאתה מוצא את הn (משוואה אחת של נעלם אחד), אתה תוכל לגלות כמה מחברות כל מורה פתר כשתציב את הפתרון בנוסחת הסכום.
  4. זה הסמל של העיר מילאנו, ולכבוד שנת המאה של אינטר החליטו שזו תהיה חולצת החוץ.
  5. במצב של שוויון נקודות אין משחק הכרעה, מה שיקבע הם שני המפגשים בליגה בין רומא לאינטר (ואם אכן יהיה שוויון נקודות אינטר תזכה בסקודטו כיוון שיש לה ניצחון באולימפיקו ותיקו בסן סירו)
  6. 1) מכבי הרצליה - מכבי נתניה 2 2) הפועל ת"א - קרית שמונה 2 3) מכבי פ"ת - בני יהודה x א' ד' א'
  7. חדש פה. 1) די כבר, יש גבול לכל תעלול. 2 2) עטר וחבורת הבונקר שלו נגד גוטמן וחבורת הבונקר שלו, תיקו 0-0 ברור. X 3) נראה כמו ניצחון לפ"ת, מרגיש כמו ניצחון לפ"ת, מריח כמו ניצחון לפ"ת. אני אלך על X בכל זאת. 4) א. 5) תבחרו סעיף אחד. את זה שלדעתכם יתקיים בוודאות - ה. רומלו/עידן טל/בן שושן - אחד מהם מבקיע. 6: ב.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.