Jump to content

Krishi

משתמשים רשומים
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Krishi

  1. זה היה ציוץ מטומטם ביותר, גם אם טכנית הוא נכון. הבן אדם באמת עסוק בהישרדות הפוליטית שלו תוך כדי מלחמה וזה קצת עצוב לראות. במיוחד שאם מסתכלים במאקרו הוא האשם העיקרי בזה שהוא גידל וטיפח את הדבר הזה כל כך הרבה שנים ולא חיסל אותם כבר לפני 14 שנה. וכן, זה שמתעסקים בזה עכשיו כל הזמן ולא רק הוא, גם בתקשורת, לא תורם במיוחד ללכידות והמאמץ המלחמתי. אבל מה אני אגיד לך, מאף צד כבר אין יותר מדי ציפיות. צריך לסמוך שהמפקדים בשטח מנווטים את הכוחות כמו שצריך בלי כל ההפרעות האלה.
  2. וואו סויר מסתבר שאתה ביביסט הרבה יותר ממני. אפילו אני לא הצבעתי לו כל כך הרבה פעמים. תתנצל על זה שהבאת את ביבי עלינו עם החוסר אונה שלך. מסתבר שבגלל ביביסטים כמוך ביבי בשילטון והביא עלינו את האסון הזה.
  3. אתה עוסק בדמורליזציה בעם בשעת מלחמה, זה לא יפה.
  4. @amilov לא אמרת שאתה חוסם מי שמעלה פה שוב פוליטיקה?
  5. עוד פעם אתה עסוק בלהסית ולפלג? אתה פוגע במאמץ המלחמתי סויר כדאי שתפסיק
  6. אני די בטוח שהם לא מתכוונים להיכנס למנהרות ולהילחם שם איתם כי זה באמת יהיה מטומטם ויגרור הרבה אבידות. לא חסר להם אמצעים להרוג אותם בפנים בלי להיכנס או לחילופין לגרום להם לצאת.
  7. לא הבנתי מה נראה לא טוב. זה פשוט יקח יותר זמן. זה סוג אחר של לוחמה. זה לא מלחמה נגד צבא של מדינה אחרת שהכל בשטח פתוח.
  8. התערבות ישירה של איראן תגרור התערבות ישירה של אמריקה. באופן כללי אין כרגע צבא ערבי מסביבנו שמסוגל עלינו, האויב העיקרי שלנו זה איראן וגרורותיה שנמצאים צמוד לגדרות שלנו. הצבא שלנו חזק יותר מהצבאות וארגוני הטרור שסובבים אותנו גם יחד ובו זמנית. במלחמת קיום שום חוק ושום אמנה בינלאומית לא תעצור אותנו, כולל פצצת אטום אבל אנחנו רחוקים מהמצב הזה שנות אור. כרגע מאיימים עלינו באופן ישיר משהו כמו 200 אלף מחבלים (אזור ה50 אלף ביש"ע ועוד 150 אלף חיזבאלונים). זה לא כוחות בשום מצב. כל מה שהורדנו עד עכשיו על עזה מהאוויר זה כלום מהכח האווירי שלנו.
  9. זה חשש שהוא ברור וממשי. אבל כמובן אסור שיהיה שיקול עיקרי בראיית המאקרו. בשורה התחתונה אם הייתי מאמין שאנחנו נכנס ונחסל שם את כולם לא היה אכפת לי לחכות גם כמה חודשים בזמן שהם במצור הרמטי בלי חשמל בלי מים בלי אוכל ומופגזים כל יום ללא הפסקה (כולל הפאקינג מאגר דלק שיש להם שאנחנו ההומאנים הצדיקים מפרסמים תמונות שלו כאילו תראו הנה יש להם דלק הם חיים בסדר במקום שיהיה מופגז בין הראשונים מהמטרות). אבל לצערי זה לא יקרה. אנחנו עושים כל כך הרבה טעויות במערכה הזאת עוד לפני הכניסה הקרקעית, בעצם את אותן הטעויות שעשינו בכל שאר המבצעים הקודמים. שום דבר לא השתנה, הקונספציה לא השתנתה, דרך הפעולה לא השתנתה. מה שהיה הוא שיהיה.
  10. לפי הדיווחים שוחררו עוד שתי חטופות. אחת מהן סבתא של דניאל ליפשיץ שהיה שוער אצלנו בעבר
  11. הוא חימש אחרי, למרות שרוב כיתות הכוננות זה לא באחריות שלו בכלל. לגבי כוחות באוגדת עזה, זה לא באמת משנה אם היה פה תיעדוף כזה או אחר של כוחות מאז המבצע האחרון, כי גם לתושבי יהודה ושומרון מגיע לחיות בביטחון, ואם יש שם התגברות של טרור אז צריך להגן על התושבים. ומשרד הביטחון שלנו צריך לדאוג לביטחון של כל התושבים בכל הגזרות כל הזמן.
  12. הבאתי פה מלא דוגמאות של עשיה. הנתון היחיד שלרעתו זה הרציחות במגזר. וגם על זה הגבתי אחר כך. כל שאר הנתונים מבחינת כמויות של פשיטות,מעצרים, אמל"ח שהוחרם, עשיה חקיקתית, הוצאה לפועל של צוי בית משפט להרוס בניה לא חוקית בנגב ובמזרח ירושלים, תקציבית ועוד שלל פרמטרים אחרים הנתונים מאוד לטובתו. אתה מדבר איתי על מירוץ החימוש שלו כאילו זה דבר רע בוא תספר את זה ליו"ר איגוד הרבש"צים שממש בכה באולפן על זה שלקחו מהם את כל הנשקים והרכבים ודברים אחרים שיכלו לעזור נגד המחבלים ובן גביר דאג לחמש אותם (ולא רק אותם). נשק אזרחי (אצל אנשים שעברו סינון מתאים) במדינה כמו ישראל מציל חיים. זאת לא סיסמה זאת עובדה. לא היה שום שינוי בסד"כ באוגדת עזה בתקופה האחרונה. זה פייק מוחלט. בטח לא בגלל שום סוכה (שאגב פירקו אחרי שעתיים)
  13. חחחח ואחרי זה אומרים שההודעות שלי דביליות....
  14. אין הסבר לעלייה רציחות במגזר הערבי מלבד אולי שזה שנת בחירות במועצות המקומיות וכולם שם רבים על הכסף (שהממשלה הקודמת חילקה להם) בכל מקרה זה לא שבן גביר הלך וירה בכולם בעצמו, מבחינת פעולות וחקיקה הוא והמשטרה עשו מעל ומעבר יותר מכל שר אחר. בל נשכח שהמגמה הייתה בעלייה עוד משנה שעברה שבחצי השני של 22 נרצחו פי 3 מבחצי הראשון (עד כאן ההצלחה המסחררת של השר הקודם בתפקיד). ובוא, רוב הנרצחים הם עבריינים אז הם לא אבידה כל כך גדולה במילא. בכל מקרה, הרציחות במגזר (שעניינו לכולם את הביצה בערך עד שבן גביר מונה, אגב גזענות וזה) זה רק פרמטר אחד מכל תחום האחריות של המשרד שלו ופרמטר שהייתי בודק אותו בסוף כהונה מלאה.
  15. כצפוי לא ציפיתי באמת לתגובה בוגרת או חכמה כלשהי מאנשים שטופי שנאה ודעות קדומות. הייתי מגיב גם על השטויות שרשמת אבל באמת שזה בזבוז של זמן. תמשיך לחיות בבועת השנאה והדביליות שלך אם זה מה שעושה לך טוב בחיים
  16. בוא אני אספר לך (וגם ל @אקיטה) כל מה שהוא עשה ב-10 חודשים שהוא במשרד לביטחון פנים (או לביטחון לאומי איך שבא לכם לקרוא לזה): שחרר פקק של עשרות אלפי זכאים לנשק שחיכו לאישור פתר בעיה אחרת של אלפים אחרים שרישיון הנשק שלהם היה אמור לפוג בכלל עניין טכני מפגר. החיל משילות במזרח ירושלים שזה כולל מתן דו"חות והוצאה לפועל של הריסות בתים שזה אף אחד לא עשה אלוהים יודע כמה זמן הגביר את כמות הפשיטות נגד עבירות הפרוטקשן והנשק הבלתי חוקי עם אלפי אירועים של תפיסת אמל"ח ועשרות סיכולים של אירועי ירי חוקק חוק נגד עבירות הפרוטקשן והנשק הבלתי חוקי כדי שלמשטרה ולבתי המשפט יהיה קל יותר להתמודד איתם ולהעיף מהרחוב כל זה בזמן שהוא מסתובב בכל הארץ מדבר עם כל החקלאים ואנשי העסקים לעזאזל אפילו העיתונאי הזה בוקר אמר שמרגישים שינוי בדרום. הגדיל והנגיש את כמות הזכאים לנשק, שלא לדבר שמתחילת המלחמה הזאת המשרד בהנהגתו הקים וחימש עוד מאות כיתות כוננות, חלק מהכיתות כוננות האלה שהיו בכלל באחריות משרד הביטחון שהפקיר אותם ולקח מהם את הנשקים. בתקופתו לראשונה מזה שנתיים יש יותר מתגייסים למשטרה מאשר פורשים הגדיל את התקציב של המשטרה וגם את שכר השוטרים (לא את של כולם עדיין, אבל זה אמור להגיע בפעימות הבאות, כמו גם הגדלות נוספות). התחיל את הקמתו של המשמר הלאומי (שאם היו נותנים לו להקים קודם, אולי היינו סופגים פחות אבידות בטבח הזה) הפסיק (חלקית אמנם) את הקייטנה של המחבלים בבתי הכלא וגם הפסיק את השירות של סוהרות בבתי כלא עם אסירים בטחוניים (בשעה טובה) הפעיל מסלול של מעצר מנהלי נגד מסתננים בלתי חוקיים שחשודים בביצוע פשע כולל צעדים אחרים למלחמה נגד המסתננים והחזרתם חזרה לארץ מוצאם זינוק במלחמה נגד בניה בלתי חוקית בנגב העביר את חוק מצלמות זיהוי פנים וכל זה רק רשימה חלקית, יש עוד דברים שאני כבר לא זוכר. זה המשרד שעשה הכי הרבה עבודה במינימום זמן שהיה בהיסטוריה שלנו נראה לי. אם זה תלוי בי אני מצביע לו ורק לו עוד אלף פעם.
  17. הוא שר הביטחון? הוא ראש הממשלה? מה אתה רוצה ממנו? איך הוא יכול לתרום להשמדת החמאס אם ראש הממשלה שר הביטחון וכל שאר צמרת מערכת הביטחון חבורה של כוסיות פחדניות ששכחו מה זה לחתור לניצחון והכרעה מוחלטת של האויב כדי לסלק איום קיומי על המדינה? במסגרת תחום אחריות של משרדו הוא עשה כל מה שהוא יכול.
  18. זה לא נכון בן גביר,סמוטריץ',בן ארי, פייגלין, ליברמן, לעזאזל אפילו בן כספית. כולם אמרו להשמיד את החמאס.
  19. אך ימני אמיתי בחיים לא הוביל את זה שחמאס הוא נכס
  20. בן גביר השר היחיד שעובד בממשלה הזאת עם הכי הרבה עשייה והישגים, וגם במערכה הזאת הוא עובד יותר קשה מכולם ועושה גם את העבודה שמשרד הביטחון היה אמור לעשות בכלל. חשוב מאוד שיהיה בקבינט, או לפחות מישהו שחושב באותה קונספציה כמוהו, כי ראינו לאן הגענו עם כל ההכלה וההבלגה עד עכשיו. אחלה בן גביר. חייב לקבל עוד איזה 20 מנדטים בכנסת הבאה
  21. הוא לא בדיוק ראש ממשלת תימן. הוא מנהיג של המורדים החותים. קשה להגדיר מישהו אחד שם בתור ראש ממשלה. כל הארץ מחולקת לגורמי שליטה שונים
  22. לדעתי אחרי הכניסה הקרקעית ובהנחה שבאיזשהו שלב חמאס כבר יתקשה מאוד לירות רקטות (אם הן פשוט לא יגמרו לו עוד לפני) אז נמשיך את חיינו גם בליגת העל תוך כדי הלחימה בעזה
  23. התסריט היחיד שצריך להיות זה השמדה וגירוש. איך אמר אחד הניצולים? לא צריך להשאיר שם דקל אחד, בית אחד, אדם אחד וגם את הדגים הייתי מרעיל.
  24. כאילו מדובר באיזה ריב של ילדים קטנים ולא במחבלים נאצים שבאו לשחוט יהודים. פשוט הזיה. זה צבא הגנה לישראל או צוות מורים בבית ספר יסודי? מה קורה פה לעזאזל
  25. החיבוק דב הזה של ביידן והאמריקאים עוד יהיה בעוכרנו. אנחנו לא צריכים אותם כדי לנהל פה מלחמות נגד חמאס וחיזבאללה. ולא צריכים שיכריחו אותנו לעזור לאזרחי האויב באמצע פאקינג מלחמה. פשוט הזיה מה שהולך פה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.