Jump to content

אריק19

משתמשים רשומים
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

950 profile views
  1. מכבי פשוט קלה מידי, זה מוציא את הכיף מהמשחק.. השנה החלטתי להתחיל לשחק בליגות הגבוהות עם קבוצות אמצע ומטה, אין אתגר עם מכבי. ובקשר לקריסות, בדקתי את זה וכל הפעמים שהשתמשתי בקראק זה קרה לי, אז אני פשוט לא שם קראק ומשחק עם הדמון טולס פתוח..וזה עובד
  2. בלי קשר להפועל ולמה שהם עושים. אני רואה פה אנשים שעושים צחוק מהמחלה הזאת וחושבים שזה מבדר. אני מקווה שכל אחד שמזלזל בה יחווה איך זה להיות חולה בזה או איך זה שבן אדם שקרוב אליך חולה בזה, כדי שאולי הדור הבא ידע שיש דברים שלא עושים מהם צחוק. לילה טוב
  3. ידידה שלי בת 18, שהמחלה הקשה התגלתה בגופה לפני מספר חודשים, שוכבת במצב קשה בבית החולים שניידר אנא ממכם פנו חצי דקה מזמנכם לקרוא תהילים לרפואתה לרפואת מורן בת סמדר לוי שיר למעלות אשא עיני אל-ההרים מאין יבא עזרי. עזרי מעם יהוה עשה שמים וארץ. אל-יתן למוט רגלך אל-ינום שמרך. הנה לא-ינום ולא יישן שומר ישראל. יהוה שמרך יהוה צלך על-יד ימינך. יומם השמש לא-יככה וירח בלילה. יהוה ישמרך מכל-רע ישמר את-נפשך. יהוה ישמר-צאתך ובואך מעתה ועד-עולם
  4. אח שלח לי פרטית או תתקשר 0542307450 אני רציני תאמין לי אני מחפש בנרות בלי משחקים אל תדאג
  5. כותרת 0542307450 אם אני לא עונה להשאיר sms
  6. למי שיש בבקשה שישלח לי בפרטי תודה רבה לעוזרי
  7. צריך הורדה לאירוע 113 של ufc כמה שפחות לינקים אם אפשר, לשלוח לי בפרטי בבקשה =] תודה רבה לעוזרים
  8. http://www.mako.co.il/news-israel/entertai...p;pId=978777604 כולם רוצים לשבור את המראה שעמיר העמיד להם מול הפנים כי הם לא יכולים להסתכל בה, אז הם מנסים להציג אותו בתור סכסכן שמנסה לחרחר ריב. ול"אופטימיסט" בתגובה שבה ענית לי דילגת על רוב הדברים שרשמתי לך שם, אין מה להגיד אה? נתקלתי בתופעה.
  9. לא הזכרתי את המילים "שמאל" או "ימין". הנקודה שלי פה היא שאין דרך אחרת, וכמובן שזה לא משמח אותי לראות ילדים בלי בית או ילדים שנהרגים במלחמה, אבל צה"ל הוא צבא הומני ומשתדל כמה שפחות לפגוע באזרחים חפים מפשע(בתור אחד שבן למשפחה של לוחמים אני יודע על מה אני מדבר), למה שלא תפגינו ותשתמשו באמצעים נגד החמאס שמשתמש באזרחים כמגן אנושי? יש לכם דרך אחרת למנוע פיגועים? יש לכם דרך אחרת למנוע טילים בצרורות על שדרות? גם שם ילדים לא יכלו ללכת לבצפר וחיו בטראומות, ומשום מה למענם לא יצאתם להפגין. שלחתם צעצועים לילדים בעזה אבל מה עם ילדי הדרום בזמן המבצע? או ילדי הצפון בזמן לבנון השניה? להם שלחו צעצועים? "תקיעת סכין בגב" זה ביטוי שאתה יודע שהוא לא מכוון על דקירה פיזית, כל מה שתארתי עכשיו זה תקיעת סכין בגב לא של החיילים אלה של העם שלך, האחים שלך.
  10. אז מה נראה לכם? שאם נשחרר את הכיבוש וניתן להם חצי מדינה יהיה שקט? יהיה שלום? צאו מהסרט.
  11. התכוונתי שההגדרה הזאת מטעה, לא אמרתי שהיא לא נכונה.(טעות שלי כתבתי מוטעית במקום מטעה). אנחנו בסך הכל מונעים מאוכלוסיה ש90% ממנה חולמת על השמדה טוטאלית שלנו להיכנס למדינה שלנו.
  12. עוז עידן חביב מילים ולחן: עידן חביב פרחים נופלים עליך מגבוה דמעות עגולות מתגלגלות עד אליך האדמה פתחה את פיה לכבודך זו אחותך שם מעליך צועקת ובוכה... לא לא לא תחזירו לי אותו לא לא לא זה בכלל לא הזמן שלו הרפה מעינך עוז, שכב במנוחה חושך בחוץ עכשיו ואמא עוד פה איתך לא מסוגלת לקום לעזוב אותך לבדך נשארת שוכבת מבקשת עם הפנים לאדמה... לא לא לא תחזירו לי אותו... לא לא לא זה בכלל לא הזמן שלו חיוך שלך עולה בי כמו שקיעה. יפה יפה ונעלמת בחשיכה... מקצה עולם אקרא לך איך לא תשמע עם שופר שחור אמשח בעוז שכל כוכב ידע... בסתר כנפיו אתה נמצא עכשיו לעולמים המלאך שנגע בך ממנו אנו מבקשים לא לא לא תחזיר לנו אותו לא לא לא זה בכלל לא הזמן של עוז.
  13. בוא נתחיל בזה שרוב הציבור מסכים עם מה שהוא מביע בשיר הזה. ואני חושב שהתבטאות שלו עדינה מידי בשביל האנשים שאליהם הוא פונה, כי מה שקורה זה באמת כמו סכין בגב. חיילים משאירים את המשפחות שלהם בבית ויוצאים לשדה קרב ומקריבים את החיים שלהם כדי שיפסיקו לירות טילים על שדרות, ובמקביל חבורה של מניאקים קוראים לחיילים האלה חיות\בהמות\פראי אדם וכו'. כל בן אדם שאמר דברים כאלה בזמן שחיילים כמו אח שלי היו בשדה הקרב במלחמות ובמבצעים כמו עופרת יצוקה, אני מקווה שבלעו את הלשון באותו רגע כי זה מה שמגיע להם. אני יכול לפרט עוד מליון מקרים כאלה אבל עדיף שתשמע את השיר ותחשוב טוב למה המגזר הזה גורם. ההגדרה הזאת "כיבוש" היא ממש מוטעת, היה להם את ההזדמנות להתיישב בחצי מהמדינה והם סירבו. מה המסקנה? תיתן להם אצבע הם יקחו את כל היד, תיתן להם שטח הם לא יפסיקו להילחם ולירות טילים ולעשות פיגועים עד שהם יקבלו הכל. ולנו אין ארץ אחרת. **עריכה** ובקשר למה שהיה במקור, הם ניסו להוציא ממנו לכלוך כמו שהם עושים תמיד, רק שהוא לא נפל בפח. אני מצדיע לו על מה שהוא עשה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.