Jump to content

צהוב-שחור שלא מזיק

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. ומה הכי מצחיק? http://news.walla.co.il/?w=//1547150&m=1&mid=73503 איפה בן שושן חולה ****כהנא מת?"ירושלים זה לא אירופה ירושלים זה ירדן"? על הערבים בסדר אני מבין גם ככה הם אותו זבל. אבל כל יהודי ששר תשיר הזה צריך להתבייש!!
  2. הבעייה כאן שרחוקות הפעמים שיש כתבה בעדנו(כמעט תמיד זה נגדנו)או נגד הפועל. ולגביי הL.F (שאני לא בדיוק חובב את האירגון) מתיי הוא הכניס עיתונאים.?
  3. משחק מרכזי שבת/ראשון 20:00 ספורט 5,מיד אחרי,סיכום מחזור בארץ ובאירופה עם מיטב הפרשנים הטובים בארץ. הכי קטלני ככה רק לא צ'רלטון עם הפרשנים הגרועים שלהם בדמותם של :ג'ימי טורק ואייל לחמן.
  4. לא להאמין. שכתבה מטלספורט באה לכם טוב אתם בוחרים להאמין שהיא לא באה טוב אתם משמיצים. ועדיין זה טלספורט וזה אשר גולדברג.
  5. ולגביי יצחקי שכחו ממנו אין קבוצה בארץ שיכולה לשלם 1.2 מיליון יורו רק על העברה שלו לא כולל המשכורת.
  6. ד"א קאלה חתם בבאר שבע תמורת פחות מ120 אלף דולר טפשות של מכבי לא להחתים אותו אלא אם כן נימני/הקבוצה פגועים ממנו. ולגביי יצחקי שכחו ממנו אין קבוצה בארץ שיכולה לשלם 1.2 מיליון יורו רק על העברה שלו לא כולל המשכורת.
  7. הרג אותי הקרוז בוואן עלאק "הנפה" חרא חגיגות כמו כל העונה כולה..
  8. קנוטה עם חולצההתומכת בפלסטינים במהלך עופרת יצוקה.. http://www.youtube.com/watch?v=uPkVXlXG8GI...player_embedded
  9. נכון וכל האנטישמיות בעולם זה בסדר? ובמהלך עופרת יצוקה כמה בני זונות כוכבים כדוגמת קאנוטה חושפים חולצה נגד היהודים ובעד עזה זה בסדר נכון? הערבים מסכנין מבזים את ההמנון ומאחלים ליהודים למות זה בסדר נכון? בן זונה שמאלני מי שידווח לשרמוטה על זה אבל זה תמיד הייתה הבעייה של היהודים תמיד הם רצאו למצוא חן בעיני בגויים ולהיות כמוהם ותמיד קיבלו על זה בראש.. מתי יבינו שיהודים זה יהודים וערבים זה ערבים וביחד לא הולך..!!
  10. תחזירו את קאלה הכי מתאים לכם. גם ככה אתם תדאגו לו לאזרחות תוך חודש.
  11. יאללה נזרום כאוהד מכבי.. שאלות רק לגבי מכבי: 1. שחקן העונה במכבי: אף אחד לא מגיע לו 2. השחקן המאכזב במכבי: יבוריאן. 3. השחקן המשתפר במהלך העונה:טומאסיץ' 4. תגלית העונה: ג'אן 5. הזר הטוב: יבריץ'(חוסר ברירה) 6. הזר הגרוע: ג'ונסון,סילי. 7. המשחק הכי טוב של מכבי העונה:3-0 מכבי פ"ת. 8. המשחק הכי גרוע העונה: יש הרבה.. 9. הגול הכי יפה: רומן? 10. הגול הכי יפה שספגנו: אוקוצ'ה זה הכי יפה שזכור לי 11. שחקן מקבוצה אחרת שעשה לנו את המוות: 12. קבוצת אחרת שעשתה לנו את המוות (ברור שזה לפרוטוקול בלבד אבל שיהיה): הפועל 13. הקבוצה שהלך לנו הכי טוב מולה:הפועל פ"ת 14. הרגע הכי משמח העונה:נימני כמאמן?? 15. הרגע הכי המשפיל:צעקות לנימני להתפטר. 16. שחקן החיזוק הראשון שהייתם מחתימים לעונה הבאה מהליגה (נא להיות ריאליים):בנאדו. 17. השחקן הראשון שהייתם משחררים מהסגל:הרבה ג'ונסון בראשם. 18. השחקן השני שהייתם משחררים מהסגל: סילי 19. והשלישי: שטרית. 20. העמדה שהיתה הכי טובה במכבי השנה:שוער(חוסר ברירה) 21. העמדה הכי חלשה במכבי השנה:הרבה,בלם. 22. שערוריית השנה:צעקות לנימני להתפטר. 23. המהלך הניהולי המבריק של השנה:פיטרי בן שמעון. 24. המהלך הניהולי הכושל:מינויי נימני למאמן. 25. השחקן הראשון ממכבי שהייתם מחתימים על חוזה ארוך טווח:ג'אן 26. והשני:מלול. 27. החמצת העונה:מלול לא ניצלו תיכולת שלו,יכל לתרום לכם הרבה יותר העונה. 28. האיש שתרצו לראות על הקווים בעונה הבאה:נימני. 29. השחקן שלא תרצו שיגיע למכבי:קאלה. שאלות כלליות לגבי כל הליגה (אפשר לבחור גם ממכבי): 1. שחקן העונה:בנאדו 2. נבחרת העונה- אניימה, אלברז,בנאדו,דה סילבה,עלי עותמן,ברוכיאן,רביבו,קטן,גלבאן ויצחקי עטר. 3. תגלית העונה: אלירן עטר,עלי עותמן,עידן ורד. 4. מאמן העונה: ראובן עטר 5. שער העונה: עטר מספרת 6. המשחק הכי טוב העונה: 2-0 של הפועל על בית"ר,ים מצבים שבסוף הסתיים בדרמה. 7. הקבוצה המפתיעה: בני יהודה. 8. הקבוצה המאכזבת: מכבי 9. הזר הטוב בליגה: אלברז,אניימה. 10. הזר המאכזב:ג'ונסון. 11. הישראלי הטוב בליגה:בנאדו. 12. השחקן הכי מאכזב בליגה:יבוריאן,בוזגלו. 13. ביזיון העונה:שירים כמו "ירושלים על הזין",וביזוי התקווה ע"י הערביםוהשופטים. מילה אחת?חלשה.
  12. שוער גדול בן אדם חרא. אם לא הוא הפועל קבוצה אמצע טבלה ומטה.
  13. אתם עדיין נכנסים לוואן? חרא אתר הוא נהייה אתר ספורט שמאז שאופירע נכנסה אליו נהיה נבזי,צהוב,כתבות בלי קשר למציאות יותר גרוע מטלספורט.
  14. נקודת האור היחידה שלכם השנה.. באמת שחקן שאני אוהב הוא אולי לא שחקן גדול אבל תמיד נותן הכל מעצמו רק שלא יעלה לא הג'ננה כמו כל ישראלי צעיר שהוא חושב שהוא כריסטיאנו רונאלדו הבא..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.