Jump to content

הבועט מבוסטון

משתמשים רשומים
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by הבועט מבוסטון

  1. כל עוד זה לא פוגע בך ולא באף אחד אחר, לא מונע ממך לעשות כלום, מה הבעיה בזה?
  2. עלה לי 500 בזמנו על הדשא ולא לגולד. אז לא.. כן מחיר מוגזם, במיוחד שאין כזה דבר גולדן רינג בפסטיבלים בחו״ל אלא מי שבא מוקדם עומד קרוב לבמה. עדיין, השואו הכי טוב שיש (ראיתי אותם במסגרת הטור הזה והוא נפלא)
  3. סוף סוף! 30.5 במסגרת Legacy of the Beast tour יחממו אותם אורפנד לנד. מי שם?
  4. Iron Maiden הבי מטאל קלאסי (Seventh Son of a Seventh Son האהוב עליי) Iced Earth שילוב בין מיידן למטאליקה (האלבומים הישנים טובים יותר) Blind Guardian - Speed/Power Metal Rhapsody (דברים כמו Emerald Sword, Dawn of Victory, Power of the Dragonflame) Kamelot (Karma, Epica( Epica מטאל סימפוני עם סולנית מעולה Symphony X פרוגרסיב מטאל מעולה (ממליץ על V, The Odyssey) דת' מטאל - Death, In Flames, Amon Amarth Orphaned Land - מטאל אוריינטלי, ממליץ על אלבום הקונספט מבול. Mastodon (!!) זה ממש על קצה המזלג..
  5. אני הולך לעשות "גל מוזר".. ברוב המרכז כבר הייתי אז חשבתי להתחיל באקוודור וקולומביה ולהמשיך לפרו, ארגנצ'ילה (אולי עם אחד מהטיולים לאנטרטיקה מאושוואיה)
  6. רק עכשיו רואה את הדיון על מסטודון.. הופעה מדהימה, אולי הטובה שראיתי בארץ למעט בליינד גארדיאן.
  7. https://www.base.com/buy/product/new-sony-playstation-dualshock-glacier-white-ps4/dgc-nsdswps4.htm לדעתי הכי זול ומאוד מאוד אמין (הזמנתי משם עשרות משחקים וגם בול את השלט הזה) . שים לב שירד מהמחיר הזה עוד מס. בין 5 ימים לשבועיים אצלך בדלת (עיכוב יהיה תלוי בדואר ישראל). מה שכן אין מספר מעקב. לדוגמא.. עשיתי משם Pre-order לסול קליבור 6 (סדרת משחקי המכות הכי טובה שיש לדעתי יחד עם super smash) , נשלח יומיים לפני תאריך היציאה הרשמי ותוך שבוע אצלי.
  8. https://www.youtube.com/watch?v=aMorAdnCixg באים לארץ בקרוב. משהו מדהים.
  9. אם היה לי את בלומפילד ביד הייתי אומר שזו בול אותה סיטואציה וזה שלנו כי אני זוכר בדיוק איך הרגשתי אחרי הדרבי ההוא, משהו שונה מכל החרא שהיה לפניו. השאלה מה יהיה עם נתניה.
  10. יצאתי מאוד מעודד מהמשחק הזה. גלזר וסבוריט מעולים. גם אוסקר גרסיה עשה טעויות דומות למה שאיביץ' עושה עכשיו ולמד. איביץ' ילמד.
  11. אתה יכול לבדוק עם השופלנד ברחוב יהודה מכבי (!) אם משדרים את המשחק, יש שם שני מסכים שתמיד משדרים משחקים.
  12. למי שיש אינטרנט של Unlimited/Partner/Cellcom איך הראוטר שלכם? משהו שממליצים? אנלימיטד נותנים את D-Link DIR-825AC-E וחשבתי לקנות אותו לבד או טוב ממנו.
  13. אני חושב שבהשוואה בין הקבוצות צריך לתת משקל לנתניה נגד טרנר. לא חושב שאנחנו מפסידים להפועל חיפה בפלייאוף כמו שנה שעברה אם המשחק היה מתקיים בבלומפילד. משם התחילה ההדרדרות.
  14. הייתי בגראספופ השנה והיה מושלם. מיידן עם סטליסט מעולה והגשמת חלום, אוונג'ד היו ממש טובים, ג'ודאס ועוד כמה הופעות מצויינות. אבל מה - הפתעת הפסטיבל - Ghost פחות מטאל רק שהשואו שלהם אדיר, התאהבתי בהם מאז. https://www.youtube.com/watch?v=-0Ao4t_fe0I https://www.youtube.com/watch?v=C_ijc7A5oAc
  15. תודה רבה שמתי את הקטע עם הגול של ריקן על מהירות 0.5.. חוויה
  16. איך חגגנו אחרי הדרבי הזה מחוץ לבלומפילד. געגועים
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.