Jump to content

ברונו הייס

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,446 profile views
  1. החל מהיום (שני) מתחילה עונת ההמלפפונים שלנו. ושיהיה לכולנו בנעימים (-;
  2. בניין גיבור ספורט, מנחם בגין 7 רמת-גן, מתחם הבורסה. משרדי NIM GROUP, נוכחים: מרטיין ביין, אבי נמני, אלי דסה, שלומי אזולאי. חתימה על חוזים. בשעה הקרובה תצא כנראה ההודעה.
  3. שאפו ענק לבחור שפרסם את זה ראשון לפני כמעט חודש!
  4. מכבי ת״א חידשה את המגעים עם בני יהודה בנוגע לעוז ראלי.
  5. משא ומתן רציני מאוד בין המועדונים, למרות שהפועל מעדיפה להעביר אותו למכבי חיפה.השחקן מעדיף לעבור למכבי, גם בגלל מערכת יחסים מצוינת עם זהבי ויצחקי. מי שתציע יותר להפועל תזכה בו למרות שתנאי החוזה במכבי די סגורים.
  6. אני לא צריך שיגידו לי מה כן ומה לא, אני אומר מה שאני יודע
  7. גילי בפייסבוק: "אני מבין שישנם פרסומים ושמועות על כך שאני רוצה לעזוב את המועדון ולעבור למכבי. אז לאכזבתם של כל מיני גורמים אינטרסנטים המצב ממש לא כזה. יש לי חוזה בקבוצה ואשמח להישאר כל עוד ירצו בי." הוא לא רצה לעזוב את הפועל למכבי בתחילת הקיץ, אבל נכון לכתיבת שורות אלו הוא מעוניין מאוד לחצות את הכביש.. מעניין לראות מה יהיה מחר כאשר הקבוצות יפגשו במלון בלרנקה...
  8. אתה אולי חושב שאני מתבדח וצוחק, אבל רמת הדיונים פה מתדרדרת בצורה דרסטית ותלולה.80% מהתגובות פה חסרות תוכן, מידע רלוונטי או ידיעה שקשורה במקצת לנושא. ממש כמו ילדים בחטיבת ביניים.
  9. בתור אחד שנמצא בפורום לא מעט שנים, הפכתם להיות מביכים. תפסיקו עם התגובות הילדותיות, ההזויות, המבישות שמורידות את רמת הדיון בנושא.
  10. לפי הסוכן שלו, מלבד מכבי ת״א ישנם עוד 2-3 קבוצות שמעוניינות בו בהשאלה.נראה שבטיס מעדיפה את מכבי ת״א בשל ההכנסה הכספית ממכירתו.
  11. עד לתאריך הדד-ליין מחיר השחרור שלו הינו כ-2 מיליון יורו. מעבר לתאריך זה מכבי רשאית לדרוש כל סכום שתחפוץ בו ושלא ירד מכ-1.7 מיליון יורו (סכום מינימום לשחרור)
  12. ושוב, אתה יכול לקבל או לא לקבל את הדעות ומה שנאמר. אני לא חייב לפרוס בפניך פרטים אודותי, מי אני ומה אני כמו שאני לא מבקש ממך. זה פורום של ספורט לא שב״כ או מוסד. מסכים איתך שיש בעייתיות בעיתנאות הספורט בישראל אבל אני לא בא לתקן אלא רק לומר את דעתי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.