Jump to content

Yellow Hooligan>>

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. נקודה למחשבה: כל יו"ר או בעלים שבא למכבי בעשור האחרון רציתם להעיף, אולי הגיע הזמן לתת להם הזדמנות. שבת שלום!
  2. "בטוב וברע אצעד איתך מכבי" יום טוב!
  3. אחים שלי, אני מבקש מכל הלב.. אם יש כאן מישהו שיש לו ניקוב, או כרטיס לתת לי, בבקשה לדבר איתי. אני בקרבי ובמקרה השתחררתי לדרבי אז בבקשה, תעשו לי את היום! תודה, יום טוב.
  4. המצב באמת לא נראה טוב, אין צורת משחק, הכל בנוי על פוקסים. רק תגידו, מישהו יכול להביא לי סיבה הגיונית למה הוא החליף את קמנאן בחדד?! למה להוציא חלוץ? למה?!?! עניין שבאמת מכל הלב, ממש לא מובן לי!
  5. סבבה אחים שלי, באמת תודה רבה לכם! יאללה אני עושה מנוי, על הזין שלי... טירוף בעיניים!!!!!!!!!!!!!!
  6. שווה לעשות מנוי למכבי? אני שואל את השאלה מכל הלב, אני עולה ליב' כבר אוהד מכבי מאז גיל 5 אבל עוד לא עשיתי מנוי. אני וחברים שלי רוצים לעשות מנוי ומתלבטים אם זה שווה את זה, אם עדיין יהיה את ההתרגשות של משחקים גדולים (דרבים וכו'). דברו אליי מכל הלב, אני יודע שזה נשמע מפגר שאני שואל, אבל הכי רציני שבעולם, ספרו לי את כל החוויות ואת כל הסיבות שבשבילן שווה לעשות מנוי למרות המחיר הגבוה שאולי ייצא לי בהפסדים כלכליים כיון שאנחנו שומרי שבת. תודה רבה לכם אחים שלי, יום טוב!
  7. נכון שכרגע זה נראה לא משהו אבל אסור לשכוח שאלה משחקי אימון, קצת חבל לי שהשחקנים לא מנסים אבל זה יבוא עם הזמן. בסופו של דבר, אני מאמין שעד תחילת העונה יהיה לנו סגל חזק שיפגין כדורגל יפה!
  8. הרעיון הזה היה בראש שלי כבר כמה חודשים טובים. חייבים את כל אוהדי מכבי מאוחדים ולא כל אחד בארגון שלו, זה לא מתאים וזה סתם יוצר חיכוכים. אבל בואו נודה באמת, זה כנראה לא יתיישם!
  9. אני מאמין בך מכבי... היום רק ניצחון! מכביסטים עאלק...
  10. קראו לי מה שאתם רוצים, אם לא נצא מטדי בלי ניצחון זה בושה! תחשבו על זה שניה, לבית"ר כבר אין בדיוק על מה לשחק, אנחנו נלחמים על ירידה. יום טוב!
  11. תגידו מה שתגידו, תופים ב-8 הורסים! הגוש ב-11 חייב להיות מוצב ליד האולטראס שצריכים גם הם להתקרב יותר לכיוון 8, אולי זה ייצור את האוירה שכולנו כל כך מתגעגעים אליה: ה-ט-י-ר-ו-ף! אבל לפני הכל, לתת את הנשמה!!
  12. אני הייתי ב-8 דרבי שעבר והתיפוף פשוט מאוד הרס את הקצב. אנא ממכם, בלי תופים ב-8!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.