Jump to content

Brandon Roy

משתמשים רשומים
  • Posts

    287
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Brandon Roy

  1. אני מאלה שהכי פחות מחזיקים מקין כאן, אבל זה לא פחות על מנספורד מה שקורה כאן. עוד לפני המלחמה, מנספורד הנוכחי זה צל של מנספורד שהיה פה. לזכותו ייאמר שבקדנציה הקודמת הוא הביא את סבוריט ובנוכחית הוא כבר חתום על מילסון, אבל מנספורד של הקדנציה הקודמת עוד במחנה אימונים היה מקבל החלטה אמיצה ומתבקשת ומחליפים את לוקאסן. אפילו רובי שרק בדיעבד אנחנו מבינים כמה הוא בוסרי על הקווים, היה בהלם מההתנהגות שלו במחנה אימונים עם הכרטיס אדום ואחרי זה הוא לא שיחק כמה משחקים. פה מנספורד היה חייב לעזור לו לקבל החלטה אמיצה עם הסתכלות מעבר ועל העונה הקודמת שהייתה לו ולהביא זריז בלם זר. פה לדעתי היה הקו שמפריד. אדו זו בכלל פארסה שאין מה לדבר עליה. כנ"ל לגבי (החוסר) מגן הימני והשוער.
  2. זה מתחיל קודם כל מהמאמן. קין חושב שהוא עדיין שחקן שאם מישהו לא בא לא טוב, אז מצמצמים מרחק. מה לעשות שהחיים בתור מאמן עם 2 חלונות לרכש, הם קצת שונים וצריך לבחור איפה מתאמצים ונלחמים יותר. כשאין לך שחקני אגף, אז ללכת ולשרוף מהר את כל שאר שחקני האגף, זה לא רעיון חכם במיוחד.
  3. לא מדברים על זה כי היה את עניין הנבדל אבל הטעות נגד ב"ש זה טעות של שחקן לא חד. לא בקצב. סבבה, לא ראית את ויטור, אז אם לא ראית אותו ואתה לא יודע שיש שחקן מאחורה, מה אתה מרים ככה רגל לאחור כשהכדור עומד לצאת החוצה. מה כבר יכול לקרות מנגיעה כזו פרט ללהשאיר עוד את הכדור ברחבה. אני באמת חושב שנחמיאס הוא אחד הבלמים החלשים שהיו במכבי, אבל אני מוכרח להיות כן עם עצמי ולומר שעל אף שאני שרוף על סבוריט, סבוריט איבד לנו השנה כמות נקודות גבוהה משמעותית.
  4. יש שחקנים ששינוי עמדה בגיל מאוחר מציל להם את הקריירה ואפילו מאריך אותה. זה לא המקרה. זה לא מצליח לו וגם מוכרחים להיות כנים - לא היה לידו בלם ימני סביר מהרגע שעשו איתו את ההסבה. אם מכבי לא מחליטים ששנה הבאה הוא חוזר לעמדת המגן (אני סקפטי כמה הוא יכול להחזיק אותה בכושרו הפיזי), עדיף להיפרד כרגע בשיא (בתקווה אחרי עוד אליפות איתו). כמות הטעויות שלו בשנה וחצי האחרונות היא גבוהה מדי מכדי להמשיך ולהכיל את זה. יש לו הרבה נקודות זכות (מלא), אבל את האיבוד ההוא שמאוד מאפיין את סבוריט של התקופה הזו, נגד אולימפיאקוס שהתחיל את כל הבלאגן, איבוד זחוח, לא לחצו עליו אפילו ופשוט מסר ליריב בשטח שלנו ומשם 1:0 כבר בדקות הראשונות..
  5. אני בעיקר תוהה איך זה שאם ואן אובריים בעונה גדולה (הוא באמת אדיר) ולקניקובסקי אין תחליף (ככה אומרים) ודור פרץ בעונת שיא (ככה אומרים), אז איך הקישור שלנו כל-כך פריך ולא דומיננטי.
  6. מה שמדהים זה שהוא עוד לא בן 25. זה נראה כאילו הוא כבר בכדורגל לפחות עשור. נראה לי שאפשר לספור על יד אחת את השחקנים שהיו להם כאלה מספרים בליגת העל לפני גיל 25.
  7. מעבר לזה ששלמה שרף לא רלוונטי לכדורגל כבר 20 שנים, הוא עבר טרגדיה אישית גדולה ולכן יכול לומר כל משהו רוצה. באמת של החיים, כל מי שהיה 2 דקות בילדים בכדורגל, שמע את המאמן אומר לא לחכות לכדור, אלא ללכת וליצור איתו מגע באופן אקטיבי. אבל זה כדורגל ישראלי ומסתבר שלא סתם כדורגלן בוגרים לא יודע את זה, אלא כדורגלן בליגת העל. מדמון חיה רעה, איך הוא הריח את זה ודחף את הרגל לפניו. איך הוא מבין את המשחק. פנדל מיליון אחוז.
  8. היה טוב אתמול? רוני לוי סיבך אותו כששם אותו מחצית ראשונה מגן שמאלי. אחרי זה עבר לעמדת המגן הימני ועשה טעות קשה עם תחילת המחצית השנייה. באופן כללי תמיד עדיף לקחת שחקנים שהיו חלק מעונה טובה של הקבוצה שלהם (בן הרוש) על פני כאלה שלא כמו דזנט (מכבי פ"ת).
  9. זה לא ייאמן שבקיץ שבו מכבי החליטה להביא חלוץ ישראלי מהליגה, יצחקי בחר בחלאילה ולא דין דוד.
  10. לא אתפלא אם ישים את אחד מבין מלדה או תורג'מן היום כפותח באגף. זה מאמן שצריך לעשות 10-12 פעמים אותה טעות בכדי להבין. 4-5 פעמים כמו מאמן רגיל זה לא מספיק לו.
  11. 99% מהשחקנים בליגה הזו הם נעים על מתרס מאוד צר בהבדלים באיכות שלהם. הדבר היחיד שעושה הבדל גדול זה הרעב. לכן, לעולם אני אעדיף להביא שחקן מוגבל וגולמי בגיל של דוידה על שחקנים מבוגרים שיודעים שזה החוזה האחרון הרציני שלהם בקריירה כמו קינדה או דסה.
  12. בהקשר הזה לדעתי הם הפעם יצליחו להיחלץ מעסקאות רעות שעשו עם זרים כמו סימיץ' ושואו שיסכימו לוותר על החוזה תמורת שחרור כי ירצו לעבור למדינה אחרת. אבל אין לי פה מידע, אני מניח. במקרים קודמים הם אכלו אותה יפה יפה עם עסקאות כאלה.
  13. גם כשיוריס שיחק, אמצע של יוריס - קניקובסקי ופרץ זה קישור לא טוב. כל 2 פסים באמצע שוברים אותם, מצד שני מאוד מתקשים לשלוט בקצב ביחד. זה פשוט אמצע שמחוויר לעומת שלישיות קישור טובות באמת שהיו לנו. השילוב ביניהם לא טוב והוא בעיקר על קין ששם את פרץ כשקשר ההתקפי מבין שלושתם ואז אתה מקבל קשר התקפי עם אחוז ניצול מצבים של 1 מ - 8 בתקופה טובה ומצד שני היציאה הבינונית שלו מהמקום, גורמת לזה שהוא צעד אחרי השחקן ורוב הזמן פשוט מלווה אותו. זה היה מאוד בולט במשחק נגד ב"ש. קניקובסקי דעתי ידועה, זה לא קשר הרכב במכבי ת"א שאתה יכול לעשות איתו רצף של תארים.
  14. לא מדברים על זה אבל הוא אפילו לא צל של מנספורד הקודם. וזה קורה ויש סיבות מקלות, אבל עצם זה שהוא עושה יצחקי לקרסטאיץ', השנה לרובי קין כשמשאיר אותו לבד ולא מדבר ולא כלום, זה מאכזב אותי ברמה האישית. מקווה שיאסוף את עצמו לקראת שנה הבאה.
  15. אני מאלה שחושבים שקין יותר אשם מקיקו במצב, אבל להתייחס לקיקו במצב הנוכחי זה הופך תגובה ל-לא רצינית. הוא שרוף וזהו. אגב לגבי דוידה שמאוד סלחנים איתו פה היא כי הוא מהיר (חיכינו לשחקני כנף שרצים ולא הולכים כמה שנים), אבל ההחמצות שלו מטורפות. מבחינתו, הסערה המושלמת (קיקו ואדו לא בכיוון) והוא עם שער 1 כשהוא אופציה 3' בהתקפה (אחרי מילסון ו - זהבי) בקבוצה שמבקיעה לפחות 60 שערים בליגה. באיזשהו שלב הנחמדות הזו של המערכת כלפיו מזה שהוא צעיר ומשתדל והוא בכיוון, תיגמר והוא יהיה בבעיה. אי אפשר להחמיץ כמו נגד ב"ש וכמו נגד מכבי פ"ת בטווח זמן כל-כך קצר ובמשחקים שגם בסוף הפסדת בהם.
  16. עזוב בילבאו, אתה חי בשלום עם כמות הטעויות שלו השנה?
  17. הייתי פותח עם מלדה לפניו. לתת לו סופסוף לשחק בעמדה שלו, הוא לא מבריק, אבל צעיר, מאוד נחוש עם גישה נכונה. כל כדור באזור שלו הוא נוגע, הוא גומר את מרכז ההגנה שמולו ומתיש אותם.
  18. נראה לי - פטריק קרסטאיץ רובי דוניס קראנקה
  19. אני אתפלא אם הוא עצמו לא מתחרט שלא חתך את זה שנה קודם. הוא לא כמו החסרי מודעות הרבים שמגיעים לכאן, אין לי ספק שהוא מודע לזה שכמות הטעויות שלו העונה ובעיקר במשחקים הספציפיים שבהם זה קורה לו, זה לא שווה שחקן זר חיזוק.
  20. רק מהכסף על הבקבוקי מים שהוא גמר לנו בלי לשתות, יכולנו להביא קיצוני מחליף.
  21. בנקודה הנוכחית שמנו את עצמנו בנקודה שבה אנחנו צריכים לקוות שהוא יישאר. ומי שיעבור על התגובות שלי יראה שאני סבור שהוא מהמאמנים החלשים שהיו כאן בעשור האחרון. יהיה קשה להביא לכאן מאמן זר אחר רציני בתקופה הזו. להערכתי הוא יחליט לעזוב בשלב מתקדם בפגרה ואנחנו נהיה בבעיה.
  22. רז שלמה היה מדהים היום. הזכיר תקופות של בלם ימין ישראלי אללה טיבי כשהיה בפורמה ליד גרסיה.
  23. דיסוננס גדול מאיך שכולנו התלהבנו מכך שלא היה מרוצה מה 1-6 נגדם בטוטו בתחילת העונה, בראיון שאחרי המשחק לעומת הראיונות שלו בשבועות האחרונים. אין לו מושג מה לא עובד כמו שצריך. מדבר איתי על מזל וכל מיני כאלה...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.