Jump to content

Brandon Roy

משתמשים רשומים
  • Posts

    287
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Brandon Roy

  1. 99% מהשחקנים בליגה הזו הם נעים על מתרס מאוד צר בהבדלים באיכות שלהם. הדבר היחיד שעושה הבדל גדול זה הרעב. לכן, לעולם אני אעדיף להביא שחקן מוגבל וגולמי בגיל של דוידה על שחקנים מבוגרים שיודעים שזה החוזה האחרון הרציני שלהם בקריירה כמו קינדה או דסה.
  2. בהקשר הזה לדעתי הם הפעם יצליחו להיחלץ מעסקאות רעות שעשו עם זרים כמו סימיץ' ושואו שיסכימו לוותר על החוזה תמורת שחרור כי ירצו לעבור למדינה אחרת. אבל אין לי פה מידע, אני מניח. במקרים קודמים הם אכלו אותה יפה יפה עם עסקאות כאלה.
  3. גם כשיוריס שיחק, אמצע של יוריס - קניקובסקי ופרץ זה קישור לא טוב. כל 2 פסים באמצע שוברים אותם, מצד שני מאוד מתקשים לשלוט בקצב ביחד. זה פשוט אמצע שמחוויר לעומת שלישיות קישור טובות באמת שהיו לנו. השילוב ביניהם לא טוב והוא בעיקר על קין ששם את פרץ כשקשר ההתקפי מבין שלושתם ואז אתה מקבל קשר התקפי עם אחוז ניצול מצבים של 1 מ - 8 בתקופה טובה ומצד שני היציאה הבינונית שלו מהמקום, גורמת לזה שהוא צעד אחרי השחקן ורוב הזמן פשוט מלווה אותו. זה היה מאוד בולט במשחק נגד ב"ש. קניקובסקי דעתי ידועה, זה לא קשר הרכב במכבי ת"א שאתה יכול לעשות איתו רצף של תארים.
  4. לא מדברים על זה אבל הוא אפילו לא צל של מנספורד הקודם. וזה קורה ויש סיבות מקלות, אבל עצם זה שהוא עושה יצחקי לקרסטאיץ', השנה לרובי קין כשמשאיר אותו לבד ולא מדבר ולא כלום, זה מאכזב אותי ברמה האישית. מקווה שיאסוף את עצמו לקראת שנה הבאה.
  5. אני מאלה שחושבים שקין יותר אשם מקיקו במצב, אבל להתייחס לקיקו במצב הנוכחי זה הופך תגובה ל-לא רצינית. הוא שרוף וזהו. אגב לגבי דוידה שמאוד סלחנים איתו פה היא כי הוא מהיר (חיכינו לשחקני כנף שרצים ולא הולכים כמה שנים), אבל ההחמצות שלו מטורפות. מבחינתו, הסערה המושלמת (קיקו ואדו לא בכיוון) והוא עם שער 1 כשהוא אופציה 3' בהתקפה (אחרי מילסון ו - זהבי) בקבוצה שמבקיעה לפחות 60 שערים בליגה. באיזשהו שלב הנחמדות הזו של המערכת כלפיו מזה שהוא צעיר ומשתדל והוא בכיוון, תיגמר והוא יהיה בבעיה. אי אפשר להחמיץ כמו נגד ב"ש וכמו נגד מכבי פ"ת בטווח זמן כל-כך קצר ובמשחקים שגם בסוף הפסדת בהם.
  6. עזוב בילבאו, אתה חי בשלום עם כמות הטעויות שלו השנה?
  7. הייתי פותח עם מלדה לפניו. לתת לו סופסוף לשחק בעמדה שלו, הוא לא מבריק, אבל צעיר, מאוד נחוש עם גישה נכונה. כל כדור באזור שלו הוא נוגע, הוא גומר את מרכז ההגנה שמולו ומתיש אותם.
  8. נראה לי - פטריק קרסטאיץ רובי דוניס קראנקה
  9. אני אתפלא אם הוא עצמו לא מתחרט שלא חתך את זה שנה קודם. הוא לא כמו החסרי מודעות הרבים שמגיעים לכאן, אין לי ספק שהוא מודע לזה שכמות הטעויות שלו העונה ובעיקר במשחקים הספציפיים שבהם זה קורה לו, זה לא שווה שחקן זר חיזוק.
  10. רק מהכסף על הבקבוקי מים שהוא גמר לנו בלי לשתות, יכולנו להביא קיצוני מחליף.
  11. בנקודה הנוכחית שמנו את עצמנו בנקודה שבה אנחנו צריכים לקוות שהוא יישאר. ומי שיעבור על התגובות שלי יראה שאני סבור שהוא מהמאמנים החלשים שהיו כאן בעשור האחרון. יהיה קשה להביא לכאן מאמן זר אחר רציני בתקופה הזו. להערכתי הוא יחליט לעזוב בשלב מתקדם בפגרה ואנחנו נהיה בבעיה.
  12. רז שלמה היה מדהים היום. הזכיר תקופות של בלם ימין ישראלי אללה טיבי כשהיה בפורמה ליד גרסיה.
  13. דיסוננס גדול מאיך שכולנו התלהבנו מכך שלא היה מרוצה מה 1-6 נגדם בטוטו בתחילת העונה, בראיון שאחרי המשחק לעומת הראיונות שלו בשבועות האחרונים. אין לו מושג מה לא עובד כמו שצריך. מדבר איתי על מזל וכל מיני כאלה...
  14. החשש שלי שזה בעקבות המצב (הקושי להביא זרים) מכבי יכנסו לפאניקה ויאריכו חוזים לכל מיני דן ביטון וכו'. הייתי אומר שיש לנו את מנספורד ולא יצחקי, אבל מנספורד הנוכחי זה לא מנספורד של הקדנציה הקודמת ; הקודם לא היה נופל לפאניקה בסוף ינואר ומביא לכאן כל מיני בלטקסה, אדו ועוד שחקנים, סתם בכדי להגיד שהביא.
  15. שתהיה בריא, מרוב שאתה אוהב להסביר לאנשים למה הם לא מבינים, אפילו לא נכנסת לעובי הקורה שהסיפור פה הוא בכלל לא קיקו. אחלה לילה אח צהוב
  16. רז שלמה היה ענק היום. ענק. משחק של בלם ימין אללה טיבי בימיו הטובים.
  17. אם למאמן יש צוות 5-6 עוזרים והם חצי שנה לא מצליחים לראות את האחוזים הנמוכים של קניקובסקי בקרנות ואת האפקט הלא קיים של ביטון כשהוא עולה חילוף מהאגף, על המשחק (שוב, סטט', לא דעות), אז כן. לדעתי אני מבין יותר ממנו. לעולם לא הייתי אומר דבר כזה על איביץ, סוזה, גארסיה ועוד 5-6 מאמנים אחרים שהיו פה. אבל גם לעולם לא ראיתי מאמן שהגרף שיפור שלו לגבי ניואנסים שאפשר להפריך בסטטיסטיקה, כל-כך סטטי. ואני לא אומר שהוא שחקן גדול. אני אומר שמאמן צריך לנהל את כל הסיטואציה ואם אין לך שום דבר באגף, אז אתה צריך להוציא מקיקו מה שאפשר כי זה כנראה יהיה פחות נורא מאשר מלדה או ביטון באגף.
  18. למה זה ייאמר לזכותו? כשהוא החליט לשרוף את קיקו בעוד ביטון מורח עליו חרא כבר 10 משחקים איתו הכל טוב. זה אחד מהתפקידים של מאמן, להוציא מכולם כמה שיותר. כולם פה שוכחים שרק קין אשם במה שקרה לקיקו - פעם ראשונה השחקן יוצא מפורטוגל, פציעה ראשונה שלו בקריירה, נכנס לאט וקשה. אחרי תקופה קשה שם אותו בהרכב פעמיים, ניצחנו את חדרה בגביע ואז את הפועל י-ם (קיקו נתן שם את העומק לזאדה שבישל). משחק אחרי יוצאים לחיפה, 2 להם עוד במחצית, אנחנו מזעזעים וקיקו לא רואה דקה אחת על המגרש.
  19. כמות טעויות פסיכיות השנה. טעויות גורליות שגומרות משחק. אוהב אותו מאוד, מודה לו על כל השנים, אבל לעולם לא אשכח לו את האיבוד הזחוח ההוא נגד אולימפיאקוס בגול הראשון שהתחיל את כל הבלאגן.
  20. אפשר לדבר על אסטרטגיה וה"אני מאמין" של איך לשחק כדורגל אבל אלו דברים של ניסיון, של השתפשפות. אלו מילים גדולות. חוסר היכולת שלו להפיק לקחים, במשך חצי שנה, מזה שקניקובסקי לא יכול להרים קרנות, זה ששחר לא יכול להיות אחרון בהגנה אחרי קרן, זה שביטון בדיוק של 100% בזבז לך אותו מצב באותה הדקה שבוע שעבר משחק נגד חיפה והיום הוא שוב לוקח את אותו הכדור והתוצאה היא אותה תוצאה. זה שדן ביטון עלה כבר 10 משחקים כחילוף לאגף וב9 מתוך 10 המצב לא רק שלא השתפר, אלא הורע. זה שמלדה מאז שהגיע נכנס לכנף ובשום שלב לא הצליח לייצר משם משהו והוא ממשיך. בניואנסים, בדברים האלה שמצריכים ניתוח של סטטיסטיקה, של חדות, אין שום גרף שיפור. וזו בעיה. בעיה גדולה. אני רואה את מכבי יותר מ - 20 שנים, אני לא זוכר מאמן שלא מצליח להגיע למסקנה שתגרום לו לשנות דברים כאלה שהם אבסולוטיים. סטטיסטיקה נטו. לא דעה. במשך חצי שנה. זה כמעט תקדימי.
  21. צריך לומר ביושר שמאלה שהגיעו לכאן בשלב יחסית ראשוני של קריירת האימון שלהם (זאת אומרת, להוציא פטר בוס וכו'), חשבנו שהוא יעשה קריירה הרבה יותר גדולה מזו שיש לו עד כה. זה התחיל טוב עם באזל ופיורנטינה ומאז לא המריא.
  22. קשה לומר. זה בסך הכל המשחק השלישי שהוא פותח. שיחק בסך הכל 350 דקות בליגה עד כה. בערך מאז פברואר החל לקבל קצת יותר דקות, אבל גם מאוד נזיל.
  23. הגביה קרן (עם שמאל) כמו שלא הגבהנו פעם אחת מתחילת העונה. כדור חד, רק לשים את הראש. שונה מאוד מהאבטיחים של קניקובסקי. גם בגול השני, הוא נתן שם עקב בשלב מוקדם של ההתקפה ששיחרר שחקן על הקו ובסופה של ההתקפה הפועל חיפה שמו את השני. כיף לראות אותו פותח.
  24. לומר צל זה מאוד מוגזם. בטח כשהוא ממש לא מזמן הבקיע פנדל עמוק בתוספת הזמן מול כל הלחץ והקבוצה שלו שהייתה יורדת כמעט בטוחה, הבטיחה הישארות. הרכש שהם עשו בינואר, הודות לכסף שהם קיבלו מאיתנו, היה מעולה. דוניו ואדניי אלו שניים שכבר שיחקו בליגה והם מיד הביאו תפוקה. מדמון קצת פחות טוב לאחרונה, אבל הפלייאוף התחתון רק החל ובו הוא אמור לפגוש בעיקר קבוצות ברמה של הקבוצה שלו. היום ספציפית הוא גם חולה עדיין.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.