Jump to content

Brandon Roy

משתמשים רשומים
  • Posts

    287
  • Joined

  • Last visited

About Brandon Roy

  • Birthday 29/07/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4,523 profile views
  1. נתניה הלכה אול-אין על ההמתנה שהפצועים יחזרו ובנתיים מציגים סגל כשיר מחפיר.
  2. צריכים להירגע החבר'ה - אחרי אדום לרוזן באשדוד שבוע שעבר, בר לין עם אדום כמה דקות אחרי שנכנס בהפועל חיפה.
  3. כי אם החליטו שהוא עשה את המוטל עליו כמאמן נוער וזה לקדם שחקנים, אז מה זה משנה מה היו התוצאות?
  4. אני חושב שיש היגיון באיך שרובכם מציבים את ההתקפה למשחק הזה, אני כן אגיד שקצת מדאיג שאופציה שנייה ושלישית בהתקפה שלנו (דוידה ולאיוס) הם שחקנים עם יכולת סיום חשודה ולא עשו עד כה מספרים (הפעם האחרונה שדוידה עשה באמת מספרים בליגה הייתה בעונת 2021). אם זה היה עם זהבי של לפני 5-6 שנים, אז מילא אבל עם הגיל, גם ההזדמנויות שזהבי צריך להגיע אליהם במשחק נתון בכדי להבקיע, גדלה. מאחורה, האופציה הרביעית בהתקפה, דור פרץ שהוא בכושר ממש טוב, אבל גם שם זה אחוז ניצול מצבים ממש לא ברמה גבוהה. אני חושב שזה העקב אכילס שלנו.
  5. לא מבין מה הם עושים בלאומית עם השני וחמישי הזה - רמת השרון תשחק ביום שני את המחזור השני ואז ביום חמישי היא תשחק את המחזור השלישי כשהיא תפגוש את הפועל ששיחקה פעם אחרונה ביום חמישי שעבר. ליגה שרבע קבוצות בקושי מצליחות לארגן 11 לאימונים, עושים להם משחקים תוך 3 ימים ואם כבר עושים, לא מייצרים אחידות - קבוצה משחקת שני משחקים תוך 3 ימים פוגשת קבוצה שנחה שבוע. מוזר...
  6. לדעתי אתה צריך לעשות ריענון בתיאום ציפיות שלך או להוריד מינון בצפייה בליגות באירופה. יש מעט מאוד שחקנים שבגיל 19 (עונה שעברה) הבקיעו 9 שערי ליגה. כשאני נכנס מעט יותר ומתחיל לנתח את זה פר הפעמים שהוא פתח בהרכב (רק 16) או פר הדקות ששיחק בליגה (1,507) אז אני מקבל נתון שהוא מבקיע שער בכל שני משחקים (1.9 משחקים ליתר דיוק). ואם אני מגדיל וגם אומר כמה היו שחקנים כאלה שגם עשו את זה בקבוצה שזכתה באליפות או אפילו סיימה כסגנית באותה עונה, אפשר לספור על יד אחת. ואחרי שהבנו שהנתונים שלו הם ברמה גבוהה בהשוואה היסטורית - יש גם את העניין הזה שהוא ישראלי, צעיר ושחקן בית, הוכיח יכולת לשפר אספקטים במשחק שלו (יכולת המסירה שמלווה אותו מתחילת העונה ולא הייתה קיימת עונה קודמת) ויציאה ממשבר גדול שבו הוא היה לדעתי הכי חלש בנבחרת באולימפיאדה. מה עוד אוהד כדורגל יכול לבקש, נשגב מבינתי.
  7. לוקאס ונטורה ששיחק עם פדראו בפורטימונסה שירדה ליגה בפורטוגל, יסגור בהפועל ב"ש תמורת כ-700 אלף יורו לקבוצה הפורטוגלית.
  8. תמונה מסכמת להתמודדות 2:0 תוך 6 דקות ושריר אחד בפנים לא זז. במקרה הזה, כנראה בעיקר מחוסר נעימות כלפי האקסית שלהם.
  9. תנוח דעתכם, אין סיכוי שהטורקים בעצמם יקחו את הסיכון והאופרציה הכרוכה.
  10. זה אירוע מאוד מסובך לוגיסטי ויש הרבה אילוצים. לקחת עוד יום מאז שפרסמו את ההגרלה בכדי לפרסם תאריכים מדויקים, זה יותר מסביר.
  11. מדויק. הן גם תמיד מגיעות מאוד דרוכות למפעלים באירופה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.