Jump to content

רועי .ק.

משתמשים רשומים
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

3,956 profile views
  1. במה אנחנו שונים מאחרים? אתה חושב שקבוצות אחרות יתמודדו עם המצב הזה יותר טוב מאיתנו?
  2. אז מה הטעם במנהיג? אתה לא חושב שיש לו שיקול דעת? אם הוא מחזיק בדעות דומות לשלך (לא רצה שביבי יהיה רוה"מ) ובכל זאת בחר לעשות דברים אחרים, אתה לא חושב שזה מאוד סביר שהוא הגיע להחלטה הזאת מתוך אחריות והבנה עמוקה שהאלטרנטיבות הקיימות הרבה יותר גרועות?
  3. אבל אז אתה מפספס את כל התקופה הקרובה שידברו על הסדרה. לפי 2 הפרקים הראשונים, זה הולך להיות ממש מעניין. עדיף לראות.
  4. נראה לי חסרה להם איזה אופציה בסקר בספורט 5 https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7813&docID=339506&lang=HE
  5. שווה לקרוא גם את רובים חיידקים ופלדה, ספר נחמד מאוד באיזור של הנושא הזה.
  6. ראיתי עוד כמה כאלה. זה אמיתי או עוד משהו שסתם רץ באינטרנט?
  7. זה הכנה לפלייאוף. מתחילים לבנות סיפור רקע כשהשופטים יתנו להם לא להפסיד באחד הדרבים בפלייאוף ואז יגידו שזה מתאזן עם השקר שהם המציאו עכשיו.
  8. לא שאני חושב שהולך להיות משאל עם בקרוב, אבל אני חושב שיותר נכון להסתכל על כח פוליטי מאשר אחוז יהודים במדינה. המשותפת מגיעה ל13 מנדטים (קצת יותר מ10%), אני בספק גדול אם הם יכולים להביא הרבה יותר מזה (גם למשאל עם). באופן עקרוני, ההסכם הזה פונה לחלק מאוד רחב בישראל: ליכוד, ליברמן, חרדים וכחול לבן (בערך 70%). במידה וההתנגדות להסכם תישאר: הרשימה המשותפת, מרצ-עבודה וימינה אז אפשר לומר שיש הסכמה רחבה גדולה למה שהוא מציע במרכז.
  9. צ׳יקו באמצע טוב יותר. אולי איביץ׳ מאמין שיוני יצא מזה דרך דקות משחק ולא דרך ספסל.
  10. יש לך השוואה יותר טובה שממחישה עד כמה זה מטומטם להחליט שיאניוטיס הוא טעות וצריך לשחרר אותו על סמך המשחק ורבע שהוא שיחק?
  11. כמו שנתקענו עם שורה שהגיע, אף אחד לא רצה להודות בטעות אחרי המשחקים הראשונים שהוא ספג (9 שערים בשלוש משחקים). נפלנו חזק אז, אה?
  12. איזה מאמן היה מוציא יותר עם הסגל הקיים? (ועם הפציעות, ללא רכש כמובן-פיירלפליי) בלבול? לא צריך להסיר ממנו אחריות אבל צריך לקחת אותה בפרופורציות. כל משחקי הגביע בתקופת ג'ורדי והלאה אופיינו ברוטציה רחבה, לא חושב שהוא עשה משהו מאוד מוזר או שונה אתמול.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.