Jump to content

Mentel

משתמשים רשומים
  • Content Count

    449
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Mentel

  • Birthday 31/05/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1,883 profile views
  1. מטורף כמה אתם דמגוגים. לקחת חלק מסוים מנאום ולקבוע על פיו את הפרשנות לנאמר. הרי ברור לכולם הכוונה של גנץ.
  2. טוב נראה שהמאבק על הפיינל פור יהיה נגד צסק״א, אם או בלי ביתיות. הסיכויים לא לטובתינו
  3. חושב שיוני יעלה חלוץ ואלמוג יעלה בשמאל
  4. אני רוצה לטוס במרץ למדריד או ברצלונה, הבת זוג ממש חוששת בגלל הקורונה. דעתכם? שווה לסגור טיסות או שהייתם גם חוששים?
  5. איזה שדרנים ופרשנים חלשים יש בארץ. הגול השני של ק״ש זה גול עצמי ברור והם שעה מזיינים את השכל על הכובש והמבשל מק״ש
  6. למי אתם חושבים שאנשי ציבור מוכרים מצביעים, מנדלבליט שי ניצן עמית סגל אמנון אברמוביץ הרמטכל מה אומרים?
  7. מבין לגמרי את התלונות של לגאנס על האישור שברצלונה קיבלו להחתים שחקן בעקבות הפציעה של דמבלה. איך יכול להיות שלאחר סיום חלון העברות שקבוצה יודעת שזה הסגל הקיים, קבוצה אחרת יכולה להפעיל סעיף שחרור של שחקן. מילא זה היה בהסכמה בין הקבוצות ולא בהפעלת סעיף שחרור
  8. מי הם אותם אנשים שעדיין לא בחרו למי להצביע והקמפיינים האלו משפיעים עליהם?
  9. לא יכול לשמוע את נדב יעקובי קורא לאלכסנדר ארנולד בשם הפרטי טרנט
  10. זה באמת מטריד אתכם? יכולת הנאום שלו לא מעניינת - אלו דברים נרכשים. ביבי מתאמן על זה עם אנשי מקצוע כבר 20 שנה - לא משפיע אפילו במעט כל יכולת של אדם לקבל את ההחלטות הנכונות ולהוביל. לא מעט מהמנהיגים הגדולים בהיסטוריה היו נואמים גרועים: צ׳רצ׳יל, בן גוריון, ארשה לעצמי להכליל גם את רבין במנהיג גדול.
  11. היינו בתאילנד ביחד לפני שנה וחצי. עכשיו דרום אפריקה עלתה על הפרק
  12. זה לא קבוע, עכשיו עם התקופת מבחנים אני מתחיל קצת לזייף. בבוקר אני בדרך כלל לא אוכל, בצהריים חלבון מסוים (סלמון/חזה עוף), ירקות מבושלים ולפעמים מעט פחמימה. בערב אני משתדל לאכול סלט. אחרי אימון אני אוכל מעדן חלבון (20 גרם) של 130 קלוריות. אני 1.70 ושוקל 86-87, כשהתחלתי להתאמן הייתי 92. אני מרגיש שחוץ מקצת לרדת במקבל גם העלתי מסת שריר בתקופה הזו. אני פחות מבין בתרגילים אז כרגע אני מתבסס על המדריכים בחדר כושר, לא תמיד מרגיש שהם הכי מקצועיים ומכוונים אותי נכון.
  13. אשמח לקצת עצות... יש לי לא מעט ואחוזי שומן להוריד. התחלתי לנסות לשמור על התזונה, ולבצע 3 אימונים בחדר כושר בשבוע. עושה בערך חצי שעה אירובי ואז אימון כוח בערך 4 חודשים כבר. עושה כל אימון את אותם תרגילים: גב עליון (2 תרגילים), חזה (2 תרגילים), רגליים (שני תרגילים), תאומים, כתפיים, יד קדמית, יד אחורית, גב תחתון ובטן. איך מתקדמים מפה? 3-4 פעמים בשבוע זה המקסימום שאני יכול להגיע לחד״כ.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.