Jump to content

-lioR

משתמשים רשומים
  • Posts

    438
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,518 profile views
  • Lyar

  1. תודה אבל זה לא מה שאני צריך.. כל הרעיון זה לקנות מהאתר של בנפיקה זה הרבה יותר זול
  2. אני ועוד 2 חברים טסים למשחק של מכבי נגד פורטו ועל הדרך עושים טיול בליסבון. יוצא שיש בנפיקה נגד ספורטינג באחד הימים שלנו בעיר.. בשביל לקנות כרטיסים למשחק (משחק בית של בנפיקה) צריך מספר כרטיס חבר של בנפיקה לאדע מה זה אומר מנוי של בנפיקה\ כרטיס שיש לאוהדים מסויימים.. מישהו יכול לעזור?? תודה מראש חברים
  3. מוכר ניקוב אחד לשער 8 (שער 3 ברמת גן) 0526577998
  4. כמו שאמרתי המנוי לשער 11 בבלומפילד הבנתי יושבים בשער 4 ברמת גן. קיצר 2 ניקובים. עדיפות למישהו שיקנה את שניהם ביחד. מי שלוקח אותם זה רק במידה והוא מגיע כשעה לפני המשחק כדי לקחת אותם. מחיר רגיל כמו בקופות 50 שקל. 0526577998
  5. יש לי כרטיס 1 אם אפשרות אולי ל2. לא בא לעשות כסף אני לוחם ומוכר ניקוב למשחק שאני לא יכול להגיע. 50 שקל כמו בקופות. 0526577998 - לא להתקשר! הודעות בלבד!
  6. אני לא חושב שההגנה זה חלק פחות טוב שלנו. ובטח שהיא לא מחוררת. (סאבו , ניבאלדו , עומר ורד , יואב זיו) אני חושב שכאשר ניבאלדו וסאבו עומדים במצבי לחץ הם פשוט לא מתפקדים! וזה בא לידי ביטוי בעיקר בעבירות טיפשיות. (נגד רמת השרון באדום של ניבאלדו, סאבו קיבל אדום זהה במשחק הגביע שנה שעברה נגד הפועל פ"ת שהשאיר אותנו ב10 שחקנים בדקה 60 או לא זוכר איזה דקה) כחו לדוגמא 1:0 מול רמת השרון. (גול באשמתו המלאה של ניבאלדו שנישאר על הריצפה) אחרי הגול הראשון קיבלנו את הגול השני במתפרצת קטלנית. ניבאלדו התעצבן עשה עברה מגעילה והורחק מהמשחק. והגול השלישי לא צריך להוסיף מילה. היינו צריכים לקבל אותו אפילו 2 דק לפני. (אין הגנה בניסיון לשיווין) בקיצור אני מקווה שניבאלדו וסאבו ידעו יותר לעמוד במצבי לחץ שאנחנו בפיגור, כי אחרת יהיה בעיה קשה בליגה האירופית. ובגביע בעיקר!
  7. אחח כמה מזל היה!! לי פולין נפל לי על פגרת ניבחרת! אגב פימנ אני יעדכן אותך בסמסים
  8. אל תיקח את החבילה אחי, תיקח רק את הסבב ברים שזה 15 לבה, ואולי גם מסיבת בריכה שזה משהו כמו 40 לבה.. כל השאר שזה מסיבות קצף יאכטה והשאר זה חרטא ואתה תתבאס על זה אחרי זה.. מסיבות אתה פשוט נכנס ומשלם בכניסה זה לא בעיה.. כמו שאמרו 7 לבה משהו כזה.. לזור, ויקינג, אורנג, אייסברג, אמורה. לכל המקומות אין בעיה להיכנס רק לקזינו מקפידים על 18. אם אתם הולכים לפארק מים, לפי דעתי אתה חייב ללכת זה באמת אחלה מקום ושווה תכסף.. 34 לבה. שים לב!!! תילך לפארק מים הגדול! לא זוכר איך קוראים לו לשניהם קוראים aqua משו אבל תגיד לגדול!! תעשה חיים אחשלי אם יש לך עוד שאלות דבר איתי..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.