Jump to content

ארז הקטן

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,987
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About ארז הקטן

  • Birthday 05/07/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5,168 profile views
  1. מחר בשעה 17:00 מתכנסים במנדלימוס בירקון 102 בתל אביב לפני הדרבי בכיף שלנו עם שירים של מכבי הרבה אלכוהול והכנה ראויה לדרבי! צ'ייסר עם חולצה צהובה! צ'ייסר על כל קניית בירה! באים למנדלימוס ומשם שיירה איכותית לבלומפילד עם אווירה טובה ובאים להביא עוד דרבי!
  2. גדול אתה מנש,בכל מקרה,חושב שהפנאטיקס ושער 11 צריכים לעודד ולשמור על השירים ושהקהל הרחב בינתיים מפעיל לחץ עם שריקות בוז וכשהכדור עובר אלינו לשיר ביחד כולם.. מתכון להר געש..
  3. תסתכלו בצפייה ישירה באינטרנט בלי צנזור..גאז המלך שלי..אין יום שהוא לא מביא בחורה
  4. הייתה אחלה אווירה נגד קובאן
  5. לפני שנה זה היה נראה כאילו המצב לא משתנה,אבל פתאום לראות אותו בחנוכה הזה,הוא נראה הרבה יותר טוב,הרבה יותר מודע למה שמתרחש בסביבה,יש להם בריכה שהוא עושה בה טיפולים וזה עוזר בשיקום ממש! אנשים שרוצים לבקר דברו איתי או עם אורי משיח.. מני לוי
  6. נאחס זה לאדומים! בן הרוש עם שלושער נגד רעננה
  7. בתור אחד שמושפע יותר מהתרבות היוונית שבה האוהדים הולכים גם לפולו מים וכדורעף נשים,קשה לי שלא ללכת לכל הענפים של מכבי ואני מנוי לרגל ולסל והולך לכדוריד וכדורעף,זה לא עושה אותי יותר מכביסט מכולם מבחינתי בן אדם שמעודד בכדורגל ובן אדם שמעודד בכדורסל אוהבים את מכבי,גם אנשים שלא מעניין אותם ספורט כזה או אחר אפשר להבין אבל מכאן ועד קיצוניות של לא אכפת לי שהפועל תנצח את מכבי בספורט כזה או אחר זה לא לעניין. אני חונכתי לרצות להיות ראשון בכל דבר,בכל ענף ואני בטוח שאחרי ששטילוב זכה במדליה ואמרו שהוא ממכבי תל אביב זה הוסיף התרגשות אצל אנשים,כי בינינו,לשמוע מכבי תל אביב זה תמיד גאווה.. בתקווה ל4 אליפויות ב4 ענפים שונים,יאללה מכבי!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.