Jump to content

TunaFish

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. ישששששששששששששש ישששששששששששששששששש ישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
  2. אם תשחקו ביום שבת כמו ששיחקתם נגדנו בסיבוב הראשון אני מאמין שיש לכם סיכוי לא רע אני מקווה שתרעילו ת'שחקנים שלכם כי כמו שזה נראה אתם הולכים לקבל עוד רביעייה
  3. סתם מעניין אותי אם לקבוצה הזאת היו קוראים סט.אטיין למשל ולא הפועל תל אביב אבל הסיפור הוא אותו סיפור לא היו מתמלאים פה 5 דפים של תגובות " מרגש ! " ?
  4. במדינה שבה הכדורגל כל כך חלש מחפשים אלטרנטיבות... אני מה לעשות הבעיה שהוא פשוט בחר בדרך הכי מפגרת שיש ... וואלה 16 קבוצות נשמע מעניין, שיביא מצידי מטוסים של חיל האוויר שיטוסו מעל האיצטדיון ויצניחו רקדניות אבל אינעל רבאק @!# לקזז בחצי את הנקודות ?!
  5. כמה שאני מקווה ומאמין ורוצה שתפתחו לנו רגליים אני לא רואה א תזה קורה זה כדורגל מקצועי, השחקנים שלכם מקבלים כסף כדי לשחק כדורגל... גם אם 16 אלף צהובים בבלומפילד יבואו עם חולצות של "בכייאת אבי, פתחו רגליים" הם עדיין ישחקו הכי חזק שלהם ... אז אם לא לפתוח לנו רגליים, אני באמת מקווה שתטריפו ת'שחקנים שלכם על הדרבי ותגנבו לפחות נקודה
  6. ע"פ מה אתה "חותם" לי על זה ? כמו שזה נראה כרגע אם יענקלה שחר והבן שלו לא יטבעו בים זה יהייה עוד עשור ירוק
  7. מדהים איך אתם מאכילים את עצמכם סרטים... מדהים...
  8. איזה שטויות... קראת את כל מה שכתבתי ? חג שמח
  9. יהייה אפשר להגדיר את הטורניר הזה כהצלחה או כשלון רק בעונה הבאה זה יחשב להצלחה אם נצליח להעפיל שוב לשלב הבתים ובכך להתחיל לצבור כסף וכן להשתפר ראו דוגמת צסקא מוסקווה שב2005 סיימו עם 0 נקודות ומאזן 17-1 [ שהוא ללא ספק הרבה יותר גרוע משלנו ] וכיום היא בשמינית עם סגל רחב וטוב במידה ובשנה הבאה לא נצליח להעפיל למסגרת אירופאית הקמפיין הזה יחשב לכשלון הקמפיין של 09-10 הוא תחנת מעבר במטרה להגיע בכל שנה לליגת האלופות במתכונת של המוקדמות הנוכחית.
  10. כושיל הבאסקים המזדיינים האלה תביאו דגלים של חבל הבאסקים ותשרפו !!!
  11. לא צריך תור היא סתם תשאל למה לא קבעת תור ותשחק אותה עצבנית ובסוף תכנסי אותך ב2 התיאוריות שלי לא קבעתי תור
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.