Jump to content

סטואי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. מה קרה?! אתם פשוט מתהפכים כמו סטייקים. לפני המשחק זה היה "לאנוס אותם, אש בעיניים" ולא שמעתי ביקורת על אף שחקן. פתאום כל ילד מתוסכל פותח לי נושא ומקלל את כל הקבוצה. גם אותי הרג לראות את מכבי חוטפים גול דקה 88, וגם אותי השפיל לראות אותנו חוטפים את הגול השלישי. אבל בסה"כ אלו 2 גולים מקריים, אולי את הגול הראשון של פאביו ג'וניור היה אפשר למנוע עם קצת יותר ערנות בהגנה. אבל היי, להרגיע עם התגובות, ללכת בראש מורם ולא להישבר. ואולי חלק מכם יילמדו לקח להבא, פחות לדבר לפני המשחקים ולצאת בהצהרות של "נאנוס אותם". כי היום הם פאקינג אנסו אותנו.
  2. תעיף את כל השחקנים ואז נראה אותך בונה קבוצה. 2 השערים המקריים שספגנו בסוף זה מה שגורם לך להתהפך ככה? כי אם היה נגמר 1-1 אני לא בטוח שזו הייתה התגובה שלך. אז אני מבין שאתה מתוסכל, ותאמין לי שאני לא פחות. שלטו בעצמכם אנשים.
  3. משו לא טוב קורה לו בזמן האחרון. הוא פשוט הופך לבדיחה, בעיקר של איציק זוהר אבל זה לא שאיציק טועה. ממשחק למשחק הוא ממשיך לשחק כדורגל שכונתי, לא משחרר את הכדור ומאבד כדורים שאתה מסתכל ולא יודע אם לבכות או לצחוק. אבל לא צריך ישר לרדת לו על החיים עם כל הכבוד לזה שהפסדנו בדרבי.
  4. עם כל הבכי על מסיקה, הבנאדם רץ ומתאמץ כל המשחק. קצת טכניקה וכישרון לא היו מזיקים אבל זה מה יש. בכל מקרה, עדיף על אורי שטרית
  5. רודי "אנרג'ייזר" חדד. זה לא ייאמן, יש בשחקן הזה התלהבות שלא הייתה במכבי כבר המון זמן. אסוס נחמד ביותר, עשה עבודה טובה. דן רומן לא יותר מנחמד, אבל הוא קצת תקע את הקבוצה במיוחד עם הקצב של היום, לדעתי היה עדיף לפתוח עם דור מלול שלכם ולתת לו קצת יותר הזדמנות להראות את עצמו מהכמה דקות שהוא קיבל. קיצר יש אופטימיות, צריך רק יותר סדר במשחק, כדי ליצור מצבי הבקעה קצת יותר רציניים, כי תחשבו כמה היה חבל אם אחת מההתקפות של בית"ר הייתה מניבה שער, והופה לא קיבלנו כלום על הלחימה האדירה הזאת.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.