Jump to content

עואד באיטער

משתמשים רשומים
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

892 profile views
  1. באותו דרבי, אתם אשכרה פיצצתם את המשחק (מבין אתכם, כן? אבל עדיין) ויצאתם עם מינוס נקודה. אתה רוצה לשים את ביתר בתסריט דומה ולדמיין מה היה קורה? אה כן, היה לנו משחק אליפות (!), שאפילו לא באמת פוצץ (!), וקיבלנו הורדת 2 נקודות לעונה שאחרי! (כשהיו עוד כמה וכמה מחזורים לשחק) יו"ר ההתאחדות בזמנו הצהיר בריש גלי שהוא שונא אותנו ולא הסתיר לרגע את זה שהוא דוחף את כל הגורמים לזיין אותנו, שר הספורט תקף אותנו כמו אחרון האוהדים הפופוליסטים, אנחנו קיבלנו פאקינג רדיוס על שריקות בוז בדקת דומיה! (בוטל בערעור אמנם,אבל עצם זה שנענשנו..) כמות הרדיוסים, סגירות היציעים (רק העונה סגרו לנו את המזרחי ל4 משחקים על שטות שאני לא זוכר כמו זריקת חפץ) והורדת הנקודות שקיבלנו היא חסרת תקדים והשוואה לכל קבוצה אחרת. ואני לא רוצה להתחיל אפילו לדבר על סיקור תקשורתי. אתם במקרה הטוב distant second בתחום הזה.
  2. אתה מוזמן להתחיל דיון אמיתי. הלוואי והייתי יכול לחשוב שאתה צודק, לא היה מאושר ממני.
  3. אני רק הערה- הצהוב הראשון היה הזוי לחלוטין ובחיים לא מוצדק. התרגיל אכן תרגיל אבל הוא עושה צדק. ואל תכנסו להשוואות "אם זה היה מכבי" מול בית"ר, לצערי יש לכם עוד ערימות של קיפוח וענישה חסרת פרופורציה לעבור עד שתוכלו להשוות אלינו
  4. אם כבר אתם בעד פנטזיות, שמישהו יסביר למיטש שבהשקעה של כמה עשרות אלפי שקלים הוא משלים גג לטדי ויש לכם את האצטדיון המושלם- גם 34 אלף וגם הכי ביתי בארץ.
  5. כצופה מהצד, אין מצב שבוז'אן עבר את גיל 16. הוא יותר סטריאוטיפ מאשר יוזר של אוהד בית"ר עם שגיאות כתיב.
  6. שכחתי כמובן לציין שאני מעדיף אותם בתוך הרכב בזמן הטוטאל לוס
  7. מאחל לכל דיין בבית הדין המושחת הזה שתלך לו ההונדה טוטאל לוס
  8. חוץ מדסה, שלא שיחק כל כך הרבה בתחילת העונה, ומטוביץ' שהגיע בינואר, אין שום קשר בין ההגנה הנוכחית שלנו להגנה של שנה שעברה. והייתי מסכים עם כל מי שצחק עליו פה עד לא מזמן, אבל עונה שעברה אחרי 3 משחקים ראשונים זוועתיים הוא היה ענק, חתום לנו על הרבה (מתוך ממש קצת) נקודות, וגם העונה מהמעט שראיתי ממנו הוא מספק הצלות לא רעות בכלל.
  9. איווניר היום בתצוגת פרשנות מהמביכות שנתקלתי בהן, התחרה חזק מאוד בשרון פרי על מי יותר חסר מושג בכל תחום בעולם.
  10. עוד פיקנטריה מהביקור שלנו שם, הפעם נגד חיפה- בדקו גילאים ולא נתנו למבוגרים להכנס עם נוער! נוצר בלאגן בשערים וצ'יזיק יצא והציע לאוהדים להשלים את המחיר למבוגר או ללכת הביתה..
  11. ביציע שלנו במשחק נגדכם לא בדקו כלום בפנים. היינו J ו-K עליון ותחתון בלי שום הפרדה
  12. בטח, אלה נטורי קרתא העוכרי ישראל האלה. חבורה של כוזרים.
  13. שמאל זה אשכנזי מניאק וימין זה מזרחי אח בדם
  14. איך בדיוק ישחקו 29 מחזורים מפבואר עד מאי?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.