Jump to content

Nadav_Z

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About Nadav_Z

  • Birthday 16/02/1991

Profile Information

  • Interests
    נדב זוהר, גולש, מנגן גטירה, משחק כדוריד ונהנה מהחים!

Recent Profile Visitors

666 profile views
  1. אנשים שכחו שהתוף זה הדבר הכי חשוב ביציע ! משחקים שלמים שהוא מונוטוני, איטי, לא בקצב ולא בשום קצב. הסנר אולי נראה לעין יותר טוב כי יש 2 תופים+סנר, אבל זה פשוט נשמע לאוזן כמו סלט וגם מי שרוצה לעודד לא יכול כי פשוט אין קצב והכל איטי ולא מרים. אז מה אני מציע: קודם כל להתחיל עם מישו אחד על התוף, שיודע מה הוא עושה. עדיף שהעוצמה תהיה יותר חלשה אבל קצב נכון ומדוייק. קליק - כל מתופף יודע שקשה מאוד לשמור על קצב אז מאוד מומלץ לתופף עם אוזניה שנותנת קצב באוזן רק למתופף- ככה לא יכולות להיות נפילות דרסטיות בעידוד ובקצב. אחריות על התוף- מי שמחזיק את המקלות חייב להיות בטירוף יותר מכולם! קצב - הרבה יותר מהר.. היו שירים אתמול שפשוט 2 היציעים היו בכזאת דודא לעודד אבל פשוט לא יכלו ! התחילו להכנס על התוף ואז התוף הרדים הכל. * יש לי הערכה גדולה כלפי הארגון ובמיוחד לאנשי גדר שמנסים לדחוף בכל הכח ונראים קצת חסרי יישע כי אין לאוהדים כלכך איך להצטרף לשירה ולעודד. חשוב מאוד שמי שאחראי על התוף יבוא קצת מעולם המוסיקה והקצב. רק מכבי !??
  2. אני בדרך כלל לא כותב בפורום אבל העניין של התופים פשוט מטריףף אני לא בא בטענות ולא שופט אף אחד אבל לדעתי לתופים היה חלק משמעותי מאוד בעידוד החלש שהיה אתמול. התוף הוא הכלי עידוד הכי משמעותי ביציע והוא חייב להיות בראבק! וואלה אתמול התוף היה חלש, איטי ומרדים.. אני יודע שהתוף צריך להיות איטי בכוונה כדי לשמור על קצב אבל זה נהיה כבר מוגזם.. ברגע שכל בלומפילד בית קברות ומתחילים שיר חדש ואתם מנסים להכניס את כולם לרבאק, התוף חייב להיות בשיא שלו!! לתופף חזק עם כל הלב!! אני יכול להגיד על עצמי ועוד חברה שראיתי אתמול שמתחילים לשיר ופשוט אי אפשר להמשיך בגלל שהתוף איטי מדיי... בבקשה בבקשה לשים לב לזה באמת שזה יכול לשנות ולהשפיע ! צריך לחשוב תמיד שזה הכלי עידוד היחיד חוץ מהגרון !! נקווה לימים טובים יותר, רק מכבי.
  3. מחליף כרטיס ל11 היום בתמורה ל2 כרטיסים ב8 נדב 0546630236
  4. וגם שידור למחשב למי שנמצא בחול בבקשהההה
  5. מצטרף לבקשה. במרכז אמריקה וחייב שידור!! מישו???
  6. אני קונה כרטיס כל מי שמוכר 0546630236 קונה עוד היום
  7. מחיר מנוי לעונת 2012/2013 בני יהודה ת''א: שער 2 – מסומן 600 ש"ח שער 13 – מסומן 600 ש"ח פשוט לא מאמין שאוהד מכבי שרוצה לשבת בשער 13 ועוד אחרי שהוא מחדש מנוי משנה שעברה, צריך לשלם 1000 שקל יותר.. 1000 שקל!!! על מה?!?!?!
  8. אם אתה מארגן לי כרטיס במחיר נורמאלי אני מסיע אותך הלוך חזור + עצירה לאכול. נדב 0546630236
  9. באמת כל הכבוד לשחקן ה-12 הגעתם להישגים טובים מאוד. שנה הבאה יפתח שער 5 בכל משחק חוץ מהדרבי? גם במשחקים כמו חיפה, וביתר?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.