Jump to content

ultras_y-Nir

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About ultras_y-Nir

  • Birthday 26/02/1987

Recent Profile Visitors

839 profile views
  1. נסו רגע להתייחס לעונש הזה בצורה קצת יותר בוגרת. זה שהעונש (משחק ללא קהל) תקף על משחק גביע הטוטו, לא מבטל כהוא זה את עונש הקנס הכספי (בפועל ובתנאי). אדון גולדהאר מוערך מאוד על ידי האוהדים, ונכון להיום אני גם מבין למה, אבל אף אחד עוד לא באמת יודע מי הוא ולמה הוא פה. הבנאדם כבר זרק 6 ספרות טבין וטקילין וסכומים מאוד לא סימפטיים על כל מיני אירועים שברובם הוא אפילו לא נכח באיצטדיונים כשקרו. הצרות הכי גדולות שלנו בתור מועדון גדול מגיעות מכיוון היציע, אם תרצו ואם לא. אין לי שום כוונה לנפח פה את השכל ולשטוף אתכם בנאומים לגבי הקשר הישיר שבין אחדות הקהל והצלחת הקבוצה, אבל בתור בנאדם שכבר שנים "משקיף" מהצד על מה שקורה בקהל שלנו (הן ביציע והן בפורומים השונים) אני יודע שקצו כל הקצים, פשוט נמאס! כן כן, שמענו, בית הדין מושחט, הדיינים "מזדיינים בתחת" "שרמוטות ואוכלי פגרים". העיקר שאנחנו בסדר גמור. אנחנו בסדר..
  2. http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=48061 לכל הכאוס הזה כבר נתנו שם: "מס מהירות". תקראו ותשכילו איך שוב עושים קרקס ממשלם המיסים הקטן והמושתן..
  3. ה IXUS 100 מצלמה מדהימה. קטנה וקומפקטית עם ביצועים מושלמים. קח בחשבון שהעדשות של קנון מאוד רגישות ונוטות להידפק. לי בכל מקרה יש את המצלמה קרוב לשנה וטפו טפו טפו רק נחת היא מביאה לי.. את הסוני אני לא מכיר..
  4. איש מדהים. איכשהו, כל זיכרון בך קשור בעזרה ונתינה. מזל טוב..
  5. פסיכופט עם תעודות.. כיף לשמוע שאתה חי, ואפילו משנה קידומת שיהיה מזל טוב מלך
  6. מה קורה שם על החוף, ילדים שחומים עם תוף עם כינור וטמבורין, לטאה קטנה תופסים, אהה. אך היא ברחה אל המדבר, רק זנב קטן נשאר הם בוכים כי באמת, איש השוקולד כבר מת, אהה. ילדים הכו בתוף, תבשרו את בוא הסוף הבו קטורת ונרות, קוננו הליליות, אהה. שטוף כבר גשם זלעפות, זוהמה מהרחובות, קרא זמיר בטרם עת, איש השוקולד כבר מת, אהה. הגשם תם, חזרו לחוף ילדים שחומים עם תוף, מתקינים חליליות מזנבות של סממיות, אהה. אך יותר אינם יודעים אם זו מנטה או יסמין, מה לקחת איך לתת, איש השוקולד כבר מת, אהה. מיתרים בכו תפילות והזיתי בלילות, איך נרקם מהצלילים לב השוקולד שלי לב השוקולד שלי איש השוקולד שלי אהה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.