Jump to content

אור ט

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About אור ט

  • Birthday 22/10/1991
  1. אשמח אם תיצרו איתי קשר בפרטי.
  2. מעוניין לקנות מנוי לעונה הקרובה גם אם זה נשאר על שם המנוי המחדש. בפרטי.
  3. איך אפשר בכלל להשוות אותו לנימני ? לאן הגענו ? זהבי שחקן ענק אבל אין לו מקום בהיכל התהילה של מכבי ואין לו שום מקום להפוך להיות סמל. הבנאדם נתן לחלאות דאבל היסטורי שלא ישכחו בחיים אולי ישתדלו לשכוח מי נתן להם אותו. מצטער גם הפיו פיו לא גרם לי לסלוח לו. אם מישהו היה רואה את המבט שלי מול הטלוויזיה באותו רגע הוא היה מתחיל לבכות. הרגשתי כאילו דקרו אותי בלב באותו רגע. בחילה וסחרחורת שלא עברה לי במשך שבועיים. אז לשכוח אל תשכחו ותזכירו לעצמכם טוב טוב זהבי שכיר חרב. לא סמל. לא היסטורי. לא גדל על מכבי. לא מכביסט. מקצועי נטו. אני כן מעריך את המקצועיות שלו ואני כן מעריך אותו על השנאה שלו לקומוניסטים המסריחים אבל עד פה. באמת נסחפתם עם התגובות.
  4. הכי חשוב כרגע זה להרוויח כמה שיותר נקודות. עדיפות לא עדיפות קבוצות עם שם או בלי שם. להיות ברמות האלה זה לדעת לשחק ולעקוץ גם קבוצות שגדולות מאיתנו. לטעמי הגרלה מאוד קשה אבל צריך להוציא את המקסימום.
  5. קיבלנו הגרלה יחסית קשה חוץ מאפועל שלדעתי ממש לא עדיפים עלינו פרנקפורט עדיפים אין ספק ובורדו אין בכלל מה לדבר. ההגרלה של חיפה מאוד מאוד נוחה ואני אתפלא אם לא יעפילו מהבית הזה.
  6. יום שבת 18:00 הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 1 19:00 הפועל חיפה - הפועל רעננה 1 19:00 עירוני קרית שמונה - הפועל רמת השרון 1 19:00 בני סכנין - הפועל עכו X 20:15 מכבי פתח תקווה - בית"ר ירושלים 2 יום ראשון 20:00 מ.ס אשדוד - מכבי חיפה X שאלת בונוס (שווה גם נקודה אחת , לבחור אחת מבין האפשרויות. השאלה מתייחסת לכל המשחקים חוץ מהמשחק של מכבי) ב. לפחות שחקן אחד יכבוש צמד או יותר שאלת בונוס 2 - מה הייתה הדקה : על המשתמש להמר על משחק מסויים מתוך השישה(כל המשחק פרט למשחק של מכבי) ועל טווח של 10 דקות שבו יובקע גול. ניחוש נכון יזכה את המשתמש ב2 נקודות. הפועל באר שבע - הפועל תל אביב בין דקה 25-35 .
  7. היה לנו הרבה מזל עם העליה האוטומטית ובדר"כ אנחנו לא הכי מוצלחים בהגרלות בוא נגיד ככה. אבל אני אופטימי הגרלה בינונית עם קבוצה חזקה יהיה מצויין יש הרבה קבוצות אפשריות על הנייר. מכבי לדעתי צריכה להביא חלוץ חוד בנוסף לפריצה לרוטציה גם כשדאבור על הספסל.
  8. אחד הדברים הכי מדהימים שראיתי : http://www.youtube.com/watch?v=6TrOMiTkZIs#at=155
  9. זה נכון אבל אין וויכוח שמיכה רמה מעליו. קשה לי מאוד עם המערך הזה שקיים כרגע לדעתי חובה להוסיף מחץ ומהירות למשחק של מכבי במיוחד שיש לך את האופציות על הספסל. אולי אפשר אפילו לעשות רוטציה בין ראדי לאייבנדר או להפך לשחק עם 2 קשרים אלברמן וזהבי ולשחק עם מיכה וטבח בצדדים מה שמשאיר ליצחקי לשחק באמצע שזאת תאכלס העמדה הכי טובה בשבילו. אני מקווה שסוזה ימצא את האיזון הנכון ואת ההרכב הכי מתאים לליגה שלנו אני מקווה לראות בתחילת העונה סגנון משחק שונה לגמרי מהסגנון שסוזה שיחק באירופה.
  10. שברת אותי חחחחחחחחחחחחחחח יואב זיו שחקן נשמה נלחם נותן מעצמו לקבוצה ולשאר השחקנים והוא ללא ספק דמות חיובית במכבי ולפחות אנחנו חייבים לו את זה. נכון הוא בנוני אני טוען שאפילו פחות אבל גביש הגיע עם פחות מזה לשחק בפולין אז כנראה שהעמדה של הקשר השמאלי באמת לוקה בחסר במיוחד בליגה הישראלית. וואלה לא ישקר שעוד שנייה נכנסתי לשער במשחק מול באזל דרך המסך כדי להציל את הכדור שהוא כמעט נכנס איתו לרשת והלב שלי כנראה איבד עוד כמה פעימות ובכללי כמה שנים מכל טעות שהוא עשה במהלך השנים אצלנו. אבל עדיין אני חושב שהביקורת מוגזמת אני חושב שכרגע אין לו תחליף ושכרגע הוא חשוב למכבי בתור בנאדם ושחקן ונראה איך מאנה יתברג ויכנס לתמונה לאט לאט במהלך העונה בנתיים סוזה עושה את השיקולים שלו כמו כל מאמן ואיכשהו תמיד יואב זכה לפתוח בהרכב לפעמים עדיף רוח לחימה רצון מוטיבציה על קצת כישרון וגם אם זה לא מספיק לנו זה מה שיש וצריך לדחוף אותו קדימה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.