Jump to content

moe

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. זה די מתאים לראות שלטים של הפועל ודגלי פלסטין באותו יציע
  2. אני מארגן ביום שלישי הזה בפאב הזאאיצ'יק ערב מטאל, תבוא! זה בנחלת בנימין 45

  3. יש לי רעיון הרבה יותר פשוט, שבכל קופה שמוכרת כרטיסים תהיה חותמת של נוער/חייל/סטודנט וכאשר מי שדורש לקנות כרטיס זה מחתימים על הכרטיס והסדרנים בכניסה יהיו צריכים לבדוק תעודות.
  4. http://www.wtso.net/movie/476-2116_Greates...r_D039Ohed.html פרק חלש יחסית
  5. מה זה צ'יבו מה אתה עושה בשיזפון?
  6. נראה לי מ8 ועולה 40 שקל, אבל אני לא זוכר בדיוק
  7. יש בכל יום שני בערב סושי אכול כפי יכולתך בפאב הזאאיצ'יק, נחלת בנימין 45. זה יוצא בהמשך הרחוב לא בנחלה עצמה
  8. השיר הכי נותן בראש שיש(למרות על מה שמדברים בשיר)
  9. השיר "בקיץ, בחורף, בסתיו..." אמור להיות של כבוצת הכדורגל, הבית של השיר נפתח במילים "אל כר הדשא הם עולים, 11 המופלאים" (או משהו בסגנו לא כל כך זוכר).
  10. עוד דבר שלא העלתם כאן הוא שההנהלה נותנת דד-ליין לאוהדים לקנות כרטיסים ל7, אוהדים שהולכים לשער7 רובם קונים כרטיס באיצטדיון לפני המשחק ולא כמה ימים לפני במחירה מוקדמת.
  11. לא ראיתי את הסרט ואני לא נוטה לתמוך באחד מהצדדים, סרט דוקמנטרי אף פעם לא יכול להיות אוביקטיבי כי הוא לא נצפה בכל נקודות המבט של נצדדים המסוקרים אלה רק מנקודת מבטו של הבמאי/יוצר וגם תמיד לוקח את התפנית והצד שבמאי מכוון אליו. נקודה למחשבה
  12. כמו שרשמתי לפני זה עד לא מזמן כל המשחקים היו בשבת וחיילים שהיו יוצאים הביתה ולפני הצבא הלכו למשחקים המשיכו לבוא למגרשים בשבתות שהם יוצאים הביתה, מנגד דתיים בקושי ידעו מזה ללכת למגרשים כי זה היה בשבת. רשמתי גם שיש אחוז גבוהה של בני נוער במגרשים שלימים חלקם הפכו ויהפכו לחיילים קרביים או תומכי לחימה ומתי שהמשחקים היו בשבתות הם היו באים למשחקים. מתי שהתחילו להעביר משחקים מרכזיים לימי חול הבחירה שלהם ללכת לקרבי מנעה מהם להגיע למשחקים וידוע על הרבה מקרים של החיילים מוציאים גימלים בכדי להגיע למשחקים. עצם העברה לימי חול מנעה מאחוז גבוהה יחסית של צופים שהיה בא בשבתות ועכשיו לא בגלל הבחירה שלהם לתרום למדינה והרי שעד לא מזמן זה לא היה גורם שמפיע על כך.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.