Jump to content

JustMaccabi

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. אף אחד לא חשב על להקדיש את הדרבי הזה למני לוי? אני הייתי בטוח שתהיה תפאורה בשבילו. חבל
  2. לא יודע איך לאכול אותו, מצד אחד הוא באמת מנסה,הוא משקיע,הוא מרביבץ שורט נושך ומתחיל הרבה התקפות אבל רבאק אתה חלוץ אתה לא יכול לתתת גול?יש פעמים גם שהוא לא משתמש בשכל,מרים שאין אף אחד וכו'... בתור ישראלי על הספסל הוא יכול להיות טוב,אבל הוא עדיף על קאמנאן זה בטוח...
  3. הדרבי הזה נגמר,הפסדנו,וזה כואב,נכון,כואב מאוד. אבל הדרבי הזה הוא העבר,אנחנו צריכים להסתכל לעתיד וכן אני מאמין במה שאני אומר,בכול מילה.
  4. אז נכון,מכבי הושפלה היום בדרבי התל אביבי... אז נכון,הם עברו שיעור מהיר בכדורגל ע"י הפו*ל,שבמקום לעשות את ה1-1,בוזגלו ויבוריאן שכחו איך בועטים בכדור,וללה המחבל מסיים התקפה נהדרת של האדומים ב2-0... אז נכון,שהשחקנים חבורה של סמרטוטים,שלא יודעים באיזה קבוצה הם משחקים,תחת איזה דגל,תחת איזה סמל,איזה צבעים ואיזה היסטוריה.הם ביזו אותנו,את עצמם,ואת מועדון הכדורגל מספר 1 בארץ... ונכון,שהפו*ל שמה את החותמת על עוד עונה במרכז הטבלה,למרות התקציב הענק של העונה... אבל...... אנחנו מכבי,אסור לנו להוריד את הראש,אנחנו צריכים ללכת גאים,זקופים,כי בדמנו זורם דם המכבים. אנחנו הצד הטוב של העיר,הם תמיד יהייו בצילנו... הם תמיד יבואו כאנדרדוג לכול דרבי,תמיד נחותים,כי הם לא יכולים להיות משו אחר בעיר שבה נמצאת האימפריה הצהובה...[אז מה אם אנחנו לא בשיאנו בשנים האחרונות,אנחנו נקום מהקרשים,ונזיין את הליגה,ב"ה בקרוב נחזור להיות מכבי הדורסת...] "לא משנה מה הם אומרים,לא משנה מה הם עושים,הם מ-פ-ח-ד-ים!" אתם תוכלו לצחוק עליי,לעשות מה שאתם רוצים,אני הולך עם הטור הזה,ומקווה ומאמין שנתאושש מההפסד הזה.... אנחנו עוד ניפגש במחזור ה-22,ואנחנו נאנוס אותם... מכבי או מוות!!!
  5. אם אני לא טועה נתנו לנו רדיוס על תנאי!
  6. עריכה: קונה את הקפוצ'ון של הסאב שכתוב במקדימה GATE 11
  7. אתם צריכים לתאם אבל זמן מתי לזרוק את הקונפטי כי מלא פעמים זה יוצא שכל אחד זורק מתי שבא לו והכל נהרס. תגידו לכולם מתי לזרוק!
  8. מחפש את הקפוצ'ון של הסאב הכחול שרשום כזה גייט 11 בגרפיטי מידה L מוכן לשלם הרבה. או צעיף של הGLORY DAYS COME BACK וגם עליו אני מוכן לשלם הרבה.
  9. חארטה בלגית. אבל במקרה שזה לא(והסיכוי מאוד נמוך.)אני מאוד מקווה שזה לא יקרה....
  10. מחפש את הקפוצ'ון של הסאב הכחול שרשום כזה גייט 11 בגרפיטי מידה M
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.