Jump to content

B_en

משתמשים רשומים
  • Posts

    99
  • Joined

  • Last visited

About B_en

  • Birthday 09/02/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

777 profile views
  1. יום חמישי, הבוקר פירסם ידעות מוסף מיוחד לפתיחת הליגה וכמובן נסו לחזות את מראה הליגה של עונת 08/09 ואם תשאלו אותי זה מאוד אבל מאוד ניראה הגיוני ואני ממליץ לקרוא. אז כמו כן ישר דפדפתי לעמוד מכבי שלפני התחזית היא תסיים מקום 1-2 ודבר יפה שעשו הוא גם תחיזת אופטימית ופסימית בקיצור:פסימי-מכבי לא מצליחה להתרומם נימני מביא בשוש את קלינגר לאמן בשער 11 דורים את לוני(?!) ומסיימים עונה במקום ה6 בלחץ! אופטימי(שאני חייב לציין אהבתי)יחי האוליגרך החדש צהוב כחול הכסף של שניידר מדבר אנחנו רצים לילפות כבר מהמחזור ה2 ניצחון על בית"ר ואין הגנה שעוצרת את ההתקפה שלנו הדרבי מגיעה ומשחזרים את שנות ה-70 עם 5-0 ענק למכבי,בן שמעון מעומד לאמן את הנבחרת,נימני בדרך לקבל פרס ישראל,ושניידר מקים מפלגה בשם"צדק לכל" זה היה טור שאני חושב שהוא ממש טוב והגיוני ומדבר בגובה העניים של כולם.
  2. שמע איח זה יפה אבל כמו שכולם אוצרים אנחנו עם,מועדון מיוחד ורמה אחת מעל כולם אז הסמל הרששאון הכי יפה רגיל ומה שאומר לי תמים אבל מצד שני זה ענק!
  3. נינמני- אי אפשר לתאר במילים הגול של שבחון-אי אפשר לתאר ברמת הצעקות,האושר,וכל מה מה שהיה שם, ההנלה הרצינית והגדולה והחדשה שלנו-הכיף הגול של 12 שנות סבל! ! ! ולמרות זה אני שמח שהעונה נהזאת נגמרה!
  4. רסמי קודם כל נייק או אדידס זה להיט
  5. אני לא מכיר פה את האנשים מהדרום או את ישראל אבל אני עוקב תמיד בפורום ונדהם איזה יופי אתם מארגנים- ועוד בפורום הפתוח ... שכל אוהדי מכבי מהדרום ידחפו להסעה ענק! גם בעונה הבאה בע"ה חזק ואמץ!
  6. ........... כי לי אין מילים
  7. רוגו אתה צודק Official Boogli גם(אני לא ידוע או לא זוכר מי אתה חח) אבל.. אבל.. מה שהלך באותה שבת בבלופינד, בליגה,ביציעים,בספסל,בדשא, מה שעבר עלינו כנלחמי הישרדות,כתקווה שנימני יעלה,כנצחון מתוק ומפחיד על פ"ת מה שהלך לאנים בראש,מתי נימני עולה או מית שריקת סיום אבל מצד שלילשי רוצה את נימני על המגרש מצד רבעי רוצה עוד עונה בליגה מצד חמישי הלחץ הידעה שהתחתית ב-ו-ע-ר-ת פשוט שפוט אי אפשר לתאר במילים ספר רוגו אפשר לכתוב ספר זה יותר מאגדה אגדה שניגמרה אחריי 18 שנה אני כבר לא ידוע אם יש לי משהו לאוסיף... 8 זה בדם אבי נימני במכבי לעולם! ! ! ל-ע-ו-ל-ם! !! ! ! ! ! !!
  8. אלן מסודי שחקן ע-נ-ק! ! ! !
  9. מתי יעלה אם ביכלל סרטון על משחק האליפות שלנו?.. - זה לא סתם סרטון, זה חתיכת רליפ. יש לך פה נושא נעוץ בפורום -
  10. יום שבת הזה זה קורה! ! ! http://www.one.co.il/Article/07-08/1,1,3,0/116006.html
  11. B_en

    צפירה

    תודה בן אני כבר עוזה זאת שנתיים כבהר מומלץ שיר למלעות! כל מילה בשיר זה אמת!
  12. איי מה יהיה לפני כמה זמן אמא שלי הייתה בשמאל(עוד לפני שנולדדתי ) ואם השנים היא ועוד המון אנשים עברו לימין כי הבנו שאין פשוט אין אם מי לדבר! ! ! מתי אתה תבין את זה אולמרט??!@!@?@! תנו לצה"ל לנצח ולפתוח את הערבים! ! ! גם את זה תנסה להבין אולמרט
  13. איי מה יהיה לפני כמה זמן אמא שלי הייתה בשמאל(עוד לפני שנולדדתי ) ואם השנים היא ועוד המון אנשים עברו לימין כי הבנו שאין פשוט אין אם מי לדבר! ! ! מתי אתה תבין את זה אולמרט??!@!@?@! תנו לצה"ל לנצח ולפתוח את הערבים! ! ! גם את זה תנסה להבין אולמרט
  14. חג פסח שמח וכשר לכולללםם לכל המשפחה שאני באמת כל כך אוהב(השחקן כמובן ) אוהדי מכבי שער 11 ובית ישראל כולו אוהב ומקוה שכולם שומרים חמץ אין עלייכם המשפחה ה12 http://www.12p.co.il/index.php
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.