Jump to content

קז'מן

משתמשים רשומים
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,234 profile views
  1. ייייייאאאאאאאללללללההההההה!!!!!!!!!!!!! רק עוד 13 שעות!!!!!!!!! א י ן - י צ י א ה - ב ל י - נ י צ ח ו ן ! ! ! ! ! ! תתעוררו חברים זה משחק אחד ויחיד! ואנחנו הולכים לחזור עם הגביע!!!!!!!!!
  2. טוב כמו שכתבתי בכותרת: ביום שלישי הקרוב (בתאריך 6.3) בשעה 20:30 יתחיל הקרב על הגביע בין המעופפים הצהובים שלנו להפ' מטה אשר!, בדיוק ברגע הנכון-המעופפים הצהובים והמרגשים שלנו שברו מחסום מאוד כבד שליווה אותנו בשנים האחרונות-לא ניצחנו את מט"ש בחוץ! בשבוע שעבר זה קרה אחרי שמט"ש כבר הובילה 2-0 במערכות על המכביסטים שלנו-הם התעלו על עצמם! הוכיחו שהאופי המכביסטי שלהם זורם להם בדם! ודרסו מערכה אחרי מערכה את האדומים, המשחק נגמר ב 3-2 ע נ ק ! שלנו! ונשבר המחסום הגדול הזה!. עד כאן ההקדמה ועכשיו תבינו שבמשחק הזה-זה או לנצח או לנצח! אין אופציות אחרות! יום שלישי 6.3 באולם הספורט רוממה בחיפה (הבית של חיפה בכדורסל) כולנו ללא יוצא מן הכלל הולכים לדחוף את מכבי כדורעף לעבר הגביע! הגביע הזה הוא שלנו ואין אופציות אחרות! המעופפים על המגרש צריכים אותנו ביציע! הם רעבים לתארים! ואנחנו נהיה שם לעמוד מאחוריהם ולהשיג את התואר הזה! השנה במיוחד הקבוצה שלנו מאוד מרגשת! המעופפים שלנו יודעים להתעלות על עצמם ברגעי האמת ולהוכיח את האופי המכביסטי שלהם! הם לא עוצרים באדום ולא מוותרים על אף תואר העונה! בואו נתן להם גב! בואו נביא את הגביע הביתה! אני אהיה שם! אתם תהיו שם! המעופפים יהיו שם! והגביע הזה יחזור איתנו הביתה!!!!. חשוב לי לציין שהנשים של חיפה גם עלו לגמר, צפו לכך שיהיה שם הרבה "קהל" אנטי מכבי שבעיקר ינסה לעשות לנו צרות והלחליש אותנו! אז מעבר לעידוד חזק אני אבקש מכם לא להתפתות לשטויות-אל תריבו עם אף אחד, אל תוכיחו לאף אחד שום דבר ביציע מלבד עוצמה בעידוד! אנחנו ניתן את הטון ביציע והמעופפים יתנו את הטון על המגרש! תבואו להנות! תבואו לחוויה מטורפת ועוצרת נשימה! תבואו לקבל מכביזם טהור מקבוצה שרובכם כאן כנראה לא מכירים והיא הולכת להפתיע אתכם בענק! ובעיקר-תבואו לשיר קצת! הרי אין אחד כאן שלא מזמזם לעצמו לפחות פעם ביום "אוו...כשאת עולה אל המגרש! כל האיצטדיון פתאום ירעד!!" אז בואו! בואו נרעיד את רוממה! בואו נביא את הגביע ונחזור מאושרים! תבואו לקצת זמן איכות בצהוב כחול בחסות מכבי תל-אביב כדורעף!. אלו מכם שמעוניינים להגיע בהסעה-בשעה 18:00 (בדיוק!!!! אין לאחר להסעה הזו!!!) תצא הסעה מהחניה של אולם הספורט הדר יוסף-הבית של מכבי תל אביב בכדורעף, יש ליצור קשר עם אסף ליבר (חפשו אותו בפורום השם שלו באנגלית) ונתקדם משם. נ.ב: גמר גביע המדינה משנת 2011, צפיה מהנה!: ייייאאאלללללההההה מממממככככבבבבייייייי!!!!!!!. אור קז'מן.
  3. מחר בשעה 14:00 באולם הספורט בר-לב בכפ"ס יתארחו המעופפים הצהובים שלנו במשחק על הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה! (ברגע של התרגשות רשמתי "חצי גמר" בכותרת, לא ניתן לערוך) אני מאמין שאני לא צריך להזכיר לכם על ימים עברו שכולנו חווינו בכדורעף, חברים תעשו מאמץ! זה שמינית גמר גביע המדינה ויש לנו קבוצה מצויינת שרעבה לתארים! וגם תקח אותם! אז בואו להיום חלק מחוויה באמת מדהימה! מכביזם טהור על הפרקט! לחימה ללא פשרות! ב ו א ו - נ ד ח ו ף - א ת - מ כ ב י - ל ג ב י ע - ב כ ל - ה כ ח - ! ! ! ! מהימים היותר יפים ביציעי הכדורעף! חברים תעשו מאמץ ותגיעו! זה עדיין מכבי תל אביב! זה עדיין גביע! יאללה מכבי יאללה!!!!!!
  4. היום היום היום היום היום!!!!!!!! היום! 18:30 אולם הספורט מטרוווסט ברעננה! הקרב על הגביע! בואו לעזור לנו לעזור להם! הגביע הזה חוזר הביתה הערב! לא חוזרים בלעדיו! נתראה שם! 18:30 כולם שם! ר ק - ת ב י א ו - ג ב י ע ! ! ! מחכה לכם שם!!! אל תאכזבו!
  5. תזכורת! יום שני היום זה אומר שיש לכם יומיים להתארגן-בייביסיטר לילדים, לצאת מוקדם מהעבודה במידת הצורך, טרמפים ודרכי הגעה! יאללה תתעוררו! אחרי הניצחון אתמול על אשקלון אנחנו הולכים להביא את הגביע!!!!!
  6. אני אישית לא זוכר אגודה שאיי פעם זכתה בארבעה גביעים בעונה אחת! אבל יותר מזה-אני לא חושב שיש אגודה שיכולה לזכות בארבעה גביעים בעונה אחת! אנחנו מכבי! לנו יש את הזכות! לנו יש את היכולות! ובעזרתכם אחרי שמכביסל נתנו את האות לכוון להיסטוריה הזו-הגיע הזמן שתעזרו לנו לדחוף את מכביעף ל 2 מתוך 2! יום רביעי 18:30 כולנו במטרו ווסט רעננה! חשוב שתגיעו! בלי סיסמאות כמו "מי שלא שם לא קיים!" סתם כי התלהבתי לדחוף את זה לרגע! יאללה בכל הכח הגביע הוא צהוב!!!! :yahoo:
  7. חברים עלינו לגמר גביע המדינה בכדורעף! ואחרי 4 שנות גלות הוא רוצה לחזור הביתה!. בתאריך 8.3.2017 יפגשו המעופפים הצהובים את מטה אשר לקרב על הגביע! אחרי 4 שנים שהגביע לא בבית הוא בהחלט רוצה לחזור ואנחנו, כן כן אנחנו זה אני ו א ת ם ! הולכים יחד לדחוף את המעופפים הצהובים בכל הכח עד להנפת הגביע!. מועדון מכבי תל-אביב צמא לזה כל כך! השחקנים צמאים לזה ורוצים את זה בטירוף! ואחרי תצוגה יוצאת מן הכלל ויצוג בכל הכבוד הראוי של מדינת ישראל בגביע האתגר האירופי אני חושב שהכי מגיע להם בעולם, שבאמת כולנו נגיע לרעננה ב 8.3.2017 וניתן את הטון ונכתיב את הקצב! השחקנים זקוקים לנו ואנחנו הולכים לתת להם גב! אין כאן אולי ואין כאן נראה, על גמר גביע בכדורסל/כדורגל לא הייתם מוותרים ואין סיבה שעל הכדורעף תוותרו! חברים זה לא עוד משחק בדרך ל......זה הקרב! ובקרב הזה אנחנו הולכים לנצח וכל האמצעים כשרים בכדי להשיג את המטרה! ואם כל הסיבות שנתתי עד עכשיו לא גרמו לכם להבין שאתם באים אז הנה עוד אחת: הפועל מטה אשר, קראתם נכון-הפועל מטה אשר! כידוע בכדורעף אין לנו דרבי אבל הם לובשים אדום וקוראים לעצמם הפועל וזה הכי קרוב לדרבי שיכול להיות! אז יש דרבי! צהוב מול אדום! מכבי נגד הפועל! והצהוב יצא מהקרב הזה כשידו על העליונה כמו תמיד!. חברים, הקבוצה כבר נרגשת מוכנה ומחכה לכם! הקומץ מלא תקווה שתצטרפו אליו ויחד נחזור עם הגביע הביתה! אז בתאריך 8.3.2017 בשעה 18:30 (כן מוקדם, לא נוח ובכל זאת-אתם תגיעו!) באולם מטרו-ווסט ברעננה מכבי יעדים תל-אביב תתמודד מול הפ' מטה אשר במסגרת גמר גביע המדינה בכדורעף! אנחנו נהיה שם וגם אתם!!!! נתראה שם! עד אז-יאללה מכבי ייייייאאאאאאלללללללהההההההה!!!!!!!!!!!! הסרטון הבא ימחיש לכם איך זה נראה לפני 10 שנים בדיוק! בואו נצבע את רעננה בצהוב כמו שצבענו את הדר יוסף לפני עשור!!!
  8. אז אחרי שנרגענו מהמשחק מול ב"ש והתאפסנו על עצמנו לאחר האכזבה בארנה אתמול-חברים אנחנו חייבים אתכם היום! האמת שיותר מחייבים אנחנו רוצים אתכם! תבואו! תתרגשו! תרגישו חלק מזה! רבע גמר גביע המדינה עם המון משחקים מנטאלים מסביב (לטוב ולרע) תגיעו אנשים! זה הרגע שלנו! מחכים לכם, 19:00 אולם בר-לב כפר סבא!
  9. כמה שנים לא צעקתם את זה בקולי קולות?! כי אתמול הקומץ של הכדורעף היה גאה לצרוח את זה עד השמיים לאחר שבמשחק הגומלין שנערך אתמול בהדר יוסף הביסו ב 3-0 קליל המעופפים הצהובים את צאסקא בודיוביצה והעפילו לרבע גמר גביע האתגר שזה הישג חסר תקדים!!!. עכשיו השאלה שלכם היא "מה הוא רוצה? למה זה לא בפורום "בית מכבי?" " אז התשובה ללמה זה לא ב"בית מכבי" היא כדי שאף אחד מכם לא יוכל לפספס את השירשור הזה! מה אני רוצה מכם?! אני רוצה שתדעו שפעם בימים עברו כמכבי רגל לא היו בשיא ומכבי סל הלכו בעקבותיהם (תתעלמו מהמצב הנוכחי כיום) ומכבי יד היו מאבדים את זה כל פעם ברגע המכריע-הייתה קבוצה אחת של מכבי, קבוצה קטנה עם המון לב ונשמה, עם המון כח רצון ומכביזם בדם שנקראת מכבי עף, באותה תקופה קראנו למכביעף "האקמול הצהוב" כשבשאר הענפים היו עושים לנו כאב ראש היסטרי היינו מגיעים מדיי יום שלישי בשעה 19:30 לאולם הדר יוסף ומקבלים הרבה מכביזם טהור! הרבה אהבה לענף! הרבה אהבה והערכה לקהל המצומצם שהגיע, והרבה הרבה אהבה למכבי תל אביב במיוחד! ואתמול (כנראה בלי שאף אחד מכם ידע מלבד כמה בודדים) עלתה מכבי תל אביב בכדורעף לפרקט של הדר יוסף לרגע היסטורי-אם אנחנו מובילים 2-0 אנחנו עולים לשלב רבע הגמר בגביע האתגר ואכן כך היה, 2-0 מהיר והיסטרי והופ אנחנו בשלב הבא! אבל מכבי כדורעף = מכביזם, כבר אמרנו? המעופפים הצהובים לא הורידו את הרגל מהגז ודרסו את היריבה גם במערכה האחרונה כדי להבהיר ולהוכיח "אנחנו מכבי-מי אתם בכלל?!" ולמה אני באמת חופר לכם? כי בעוד שבועיים יתקיים משחק בהדר יוסף נגד גלאטסריי הטורקית, כן שלב רבע הגמר קרוב מתמיד אבל! רגע לפני ההיסטוריה הזו-מכביעף תגיע ביום שני הקרוב לכפ"ס למשחק רבע גמר גביע המדינה וחשוב לנו (הקומץ) באמת שחשוב לנו להראות למכביעף שמלבד הגב שהם מקבלים מהקומץ-יש להם גב מכלל אוהדי מכבי תל אביב, מגיע להם? תחליטו לבד...אחרי הכל אתם יודעים רבע גמר גביע אירופה, רבע גמר גביע המדינה, אני משאיר לכם את ההחלטה והיא דיי ברורה לדעתי, אז קדימה חברים! תתחילו להתפקד מכביעף צריכה אותנו ואני מקווה ומאמין שכולנו נהיה שם עבורה ברגעים המכריעים האלו! הגיע הזמן שנחזור לימים שהיציע בהדר יוסף היה כמעט מלא ולא מאוכלס רק בחמישה אנשים מהקומץ שתמיד נמצא שם, לא מדובר על משחק "זניח" בליגה או סתם איזה משהו אנחנו מדברים פה על רבע גמר גביע המדינה! ואם אתם מתגעגעים לקצת מכביזם טהור ולהנאה אדירה-תגיעו! זו מכבי שלנו! אני אהיה שם, הקומץ יהיה שם...ואתם?! נתראה!
  10. טוב אז המשחק הראשון נגד כפ"ס היה מרתיח מעצבים! קשה אבל דחיפה יוצאת דופן של הקומץ הקבוע ועוד כמה שהגיעו לתת לנו גב ולתמוך בקבוצה ברגע האמת (סי הצהובה ) הביאו את השחקנים לניצחון 3-2 במערכות והנה אנחנו ביתרון 1-0 בסדרת הטוב מתוך שלושה משחקים, מה שאומר שביום חמישי כל אחד ואחד מכם מגיע! נכון יום ראשון ב"ש והכאב ראש בכדורסל לא נותן מנוחה אבל יש צלחת אחת שמאוד רוצה לחזור למקום הטבעי שלה ואנחנו נגרום לזה לקרות! בואו איתנו ונדחוף את המעופפים הצהובים חזק בכל הכח לגמר! אנחנו צריכים אותכם! השחקנים אישית צריכים אותכם! יום חמישי בשעה 19:00 כולנו מתייצבים במבצר הדר יוסף!!! "יאללה תנו שלוש מערכות פה לא לוותר! תנצחו פה לא רוצים שום דבר אחר!!!"
  11. חברים תגיעו! זה משחק סופר חשוב ואין פה אופציות אחרות! המשחק הזה יכול להציל לנו את העונה! אנחנו חייבים אתכם שם כדי לתת לקומץ שלנו את הגב הזה! בנינו? אתם אוהדי מכבי! גם אם זה "רק כדורעף" אתם מכביסטים, זה בדם שלכם לקחת תארים, לאסוף גביעים, צלחות, לשמור מזכרות מהעיתון..ככה נולדתם-שרוטים עם תעודות. אז בואו ונחזיר את הצלחת לארון הנכון! תנו לקומץ גב במשחק הזה כדי שנוכל שוב לקרוא עוד חודש בעיתון על סנסציה בתחום הכדורעף הישראלי, על קבוצה שהתחילה עם סיכויים יותר גדולים לרדת ליגה מאשר להמצא בסדרת הגמר פלייאוף ולקחה את הצלחת איתה! אנחנו באמת אבל באמת צריכים אתכם, זה לא סתם עוד משחק של "יאללה תגיעו יהיה כייף" זה המשחק על העונה כולה..זה הרגע הנכון שכולנו נצטרך להתייצב בו, פעם היו קריאות של "צו 8 לכל אוהדי מכבי" אז הנה הצו 8 שלכם חברים. היום 18:45 אולם הספורט בהדר יוסף אנחנו הולכים על כל הקופה, בתקווה שכולכם תהיו שם איתנו!
  12. אתעלם מהסוגיה אם השיר הזה הוא טוב או רע אבל אני לא חושב שניתנת להם הזכות לעצור את המסורת של אני מודה, שיר גדול ככל שיהיה! כל החימום שרו אותו וזה בסדר גמור! במהלך המשחק אם היו דוחפים אותו זה היה בסדר גמור ומקובל! אבל לעצור את המסורת של אני מודה? פשוט מאכזב ומכעיס כאחד, מעבר לעובדה שבשלב מסויים רוב הקהל ניסה להשקיט את השיר אבל האנשי גדר החליטו שזה מצחיק וסבבה וכייף להם בזמן שכולם מסביב סופר עצבניים..אם ככה מנסים להוביל קהל שלם-זו בעיה חדשה ביציע. טוב שאת מני לוי לא שכחו..:/ הפתחית משחק הכי גרועה שהייתי בה מאז ומתמיד.
  13. קודם כל מתנצל שזה במדינת היהודים ולא בבית מכבי. אז ככה אתמול גברה מכבי תל-אביב כדורעף על מטה אשר 3-1 וגררה משחק שלישי ואחרון בסדרת הגמר, המשחק יתקיים ביום שבת הקרוב באולם נעמן שבצפון, הקבוצה מוכנה לארגן אוטובוס שיצא מת"א בשעה 16:30 אבל בשביל זה אנחנו צריכים שתאשרו הגעה, אנחנו קצובים בזמן (יש לנו עד 16:00 היום להגיש רשימה שמית מסודרת להנהלה כדי שהכל יעבוד כמו שצריך ולכן זה נכתב פה ולא בבית המכבי) כל מי שמעוניין שירשום שם+שם משפחה, תודה על שהקדשתם דקה לקרוא, נקווה לראותכם!
  14. אם מה שמעניין אותך זה כמה אוהדים יהיו-תגיע לכדורגל, אם מה שמעניין אותך זה לתרום קצת למכבי ולנסות לעזור לנו להביא גביע הביתה תגיע לרעננה!! בכדורגל יהיו מספיק אנשים שידחפו וכולם יודעים שלכדורעף מגיע לא פחות מאש לכדורסל או לכדורגל דחיפה של אוהדים, במיוחד כשבכדורעף זה כ"כ משפיע והם באמת נטרפים מהקהל שמגיע ומעודד, אני יהיה שם ואני אשמח לראות שם עוד אוהדים שבאים לתת מעצמם בשביל הגביע הזה, זה חשוב יותר מהכל היום!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.