Jump to content

Artik

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. חבר'ה זה קריטי העניין הזה אני חייב עזרה אם מישהו מכיר תנושא שיענה בפרטית או פה.
  2. בואו נגיד שאני נפקד ואני הולך לעבוד דרך כח אדם, הם יכולים לגלות שאני עדיין חייל? או לחילופין הצבא יכול לברר איכשהוא שאני עובד ולעשות עם זה בעיות?? השאלות מתייחסות רק למצב שבו אני עובד בצורה מסודרת ולא בשחור בלי תלוש משכורת וכו'. כל אלו שעברו את זה או שמעו דברים מבוססים מחברים שיעזרו למה זה דחוף רצח.
  3. חייב עזרה דחוף חברים! תמליצו לי על ביקור רופא לא בונקר שיש אופציה להוציא שם משהו וכמובן שמות של רופאים גם יעזור.. אני מחפש פחות או יותר באזור הדרום-מרכז.
  4. מישהו יודע אם הרפס זאת סיבה ללכת לרופא להוציא גימלים ?!!
  5. לצערי התפוצץ לי הרפס בשפתיים- ומחר אני אמור לחזור לבסיס. לפחות ייצא לי גימלים מזה?! למישהו יש מושג?
  6. תודה לכולם עזרתם לי מאוד ! אם יש לכם משהו להוסיף אז בכיף .
  7. איך התנאים של המגורים\חדרים בפלמחים ואיך בחצרים ?
  8. אני עושה קורס חמ"מ ינשוף ( בלק הוק) . ולזה שאמר שעדיף דרג ב'- למה עדיף ב' על א' ? לפי מה שהבנתי ב' זה מוסך . ועוד שאלה, כמה אפטרים בשבוע מקבלים בטייסת במקצוע שלי ?
  9. עוד חודש אני מסיים קורס בטכני חיפה ואמור להשתבץ לאחד משני הבסיסים הללו. לפי מה שהבנתי שניהם בסיסים ברמה די שווה אבל בכל זאת מה יותר טוב ומאיזה בחינה ?
  10. אין לי מושג מי הנגדים שם וכן תתקשר לחבר שלך לגבי הפתן זה יכול לעזור. ואיך אפשר לברוח מהקורס הזה בצורה נורמלית? ולא בדרך של נפקדות..
  11. סיימתי שבוע מיונים בטכני בחיפה ובחרתי את הקורס הזה כבחירה ראשונה ( הקורס כולל בתוכו פרט לחמ"מ גם מערכות ירי ומתעסק גם לא מעט בחשמל ) . הקורס עצמו הוא על מסוק הבלק-הוק ( ינשוף ) וכולל בתוכו דרג א', ב' וגם דרג ד'( הסיכוי להיכנס לשם נמוך מאוד ). מישהו יודע משהו על הקורס ויכול להרחיב ? ועל הדרך מי מכיר את הקורס - מכונאי דרג א' פתן ( אפאצ'י ) ויכול להוסיף קצת פיסות מידע על זה ? מה שאני יודע שההצבה בו היא בבסיס הטוב בארץ - מחנה רימון .
  12. אוקיי אז ככה לפני כמה ימים קיבלתי מכתב שאומר שאני מיועד לשיבוץ במערך הטכני של חיל האויר ( ב25 לחודש הזה אני מתגייס ) . התחלתי לבדוק מה זה בדיוק ולפי מה שהבנתי יש לזה הרבה יותר חסרונות מיתרונות . אני חייב עזרה מאנשים שמבינים בעניין שיסבירו לי בפירוט על זה .. אם יש כאלו שמשרתים שם אז בכלל מעולה . לפי מה שהבנתי עד עכשיו זה נמצא בחיפה ואחרי הטירונות יש קורס של 4 חודשים ואז מתחילים לעבוד בעצם .. חוץ מזה הבנתי שהיציאות הם חרא והעבודה קריעת תחת רצינית . חייב עזרה דחוף מי שיודע שיכתוב פה .. תודה מראש !
  13. סבבה תודה רבה . ובכל זאת מי יכול לפרט לי מה הם הדרישות הגופניות בטירונות הזו ?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.