Jump to content

אנטיביוטיקה

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. חברים אני מצטער שהנושא נפתח כאן אבל זה נורא חשוב! יש פה מישהו שנמצא בברצלונה ורוצה להגיע למשחק מחר בבורדו? כי זה 6 שעות נסיעה וחשבתי לשכור רכב אבל אני לא אעשה את זה לבד!
  2. אף אחד לא שרק בוז נגד אבי נמני,שרקו בוז כי הקהל ששר לאבי נמני דרש את הבוז הזה (שאני מאמין לאט לאט יצבור תאוצה יותר ויותר).. למה זה טוב לשיר לו? אבי מלך,ישאר מלך,וכבודו במקומו מונח.. ששרים לאבי זה ממש להיות צודקים אבל לא חכמים! יש מאמן חדש,שכל התמיכה שבעולם הוא צריך לקבל מהקהל הזה..בטח לא שמהללים מאמן שמפוטר,למה זה תורם? שלא שכחנו אותו? כדי להראות לאבי שיושב בכורסא בבית וצופה במשחק שיש קהל שעדיין מעריץ אותו? אבי נחרט במועדון הזה לנצח,אבל עם כל הכבוד לו מכבי עשו אותו והוא לא עשה את מכבי.. יש דברים כרגע יותר חשובים מאבי נמני וזה לקחת את המועדון הזה למקום שהוא צריך להיות,וכל האמצעים כשרים.. רוצים לתמוך באבי נמני? תעשו את זה..אבל לא בזמן שמכבי משחקת ויש מאמן חדש על הקווים..
  3. כל בן אדם שגורם לפילוג בקהל שלנו צריך להרים ת'ידיים וללכת הבייתה.. וזה לא משנה עד כמה אבי מלך או עד כמה הוא צודק/ומאמן תותח! הוא גורם לפילוג ולאלימות בדרך עקיפה(שאני יודע שהוא לא רוצה ולא מתכוון-לשם שינוי אני לא ציני),וכל מי שמתכחש לזה הוא עיוור או פשוט פחדן שמפחד להביע את הדעה שלו... ממתי לקהל אסור לצעוק למאמן להתפטר?
  4. התקשורת לא האכילה אותנו בכלום,ואף אחד לא אכל מה שהתקשורת ניסתה להאכיל... הקהל של של שער 13 הוא לא קהל מטומטם ובטח ובטח לא התהפך ולא מהתפך,הקהל הזה זה קהל שאוהב כדורגל ובא לראות את מכבי משחקת! תסלחו לי,אבל שום דבר לא ישתנה! מכבי קבוצה אפורה עם מנג'ר חסר ניסיון שלא יוכל להצליח במכבי בחיים לפני שיעבור כמה קבוצות לפני (אי אפשר להגיע לטופ של הכדורגל בארץ בלי לעבור כמה כיתות בדרך)!וכל מי שבא להוציא אותו נקי ולהעביר את האשמה על מזרחי אז הוא עיוור ומושפע, כי אבי הביא אותו, וכשלון של מזרחי זה כישלון בראש ובראשונה של אבי! ואני לא שונא את אבי,אני עוד מהאוהדים שגדלו עליו,אבל דיי! אבי זה מכבי, אבל מכבי רחוקה מלהיות אבי נמני! וכבוד יש לי אליו,כבוד גדול מאוד אפילו.. אני לא אצעק לו ללכת הבייתה,אחרי הכל הבן אדם הזה הסב לי תחושות אושר כמו שאף בן אדם לא נתן לי בכל שנות קיומי,אבל אחרי הכל אני מקווה שיהיה לו, כבוד אלינו, והוא ידע לשים את המפתחות וללכת בצורה יפה,כי בצורה הזאת נשאר תקועים ולא נתקדם לשום מקום... בכלל,מישהו שאל את עצמו למה ילדונים משער 11 הגיעו לשער 13 לאיים ולקלל עם דגלים של גולגולת אחרי הצעקות לנמני להתפטר? זכותו של כל בן אדם להביע את הדעה שלו ותכבדו את זה.. בכלל,מה ניסיתם להשיג?אתם לא גברים שעשיתם את זה,גרמתם לפילוג ולאנשים לצעוק לו משחק הבא להתפטר יותר חזק..
  5. באמת שזה בין הדברים היותר עצובים שיצאו לי לשמוע,דם מדמינו... יהי זכרו ברוך
  6. הרבה זמן לא ראיתי נושא כזה עינייני,מגיע לכותב את כל הקרדיט! אוהדים חייבים להפנים שהם כאן בשביל לעזור לקבוצה לנצח,ולא הקבוצה צריכה לעזור לקהל לנצח.. עידוד 90 דקות זה טוב עוד כל מאורעים בכל מה שנוגע בתחום המגרש,ולא מחוצה לו... בנוגע לקונטרה-מסכים שזה פאתטי,אני כבר שנים חושב ככה.. ממתי הפועל חשובים לנו יותר מניצחון של מכבי ושמחה עם השחקנים? בכלל אני לא מבין את ההתייחסות הגדולה של הקהל שלנו לגביהם..מכבי זה מעל הכל,אנחנו לא מכבי בגלל שאנחנו שונאים הפועל (בכלל,שימו לב כמה אוהדי מכבי רוצים שהפועל יצליחו באירופה, שמנגד מעטים אוהדי הפועל שירצו שמכבי יצליחו)! אף אחד לא אוהד מכבי בגלל השנאה שלו להפועל,תתחילו להפנים שאנחנו מועדון אחד לפני כולם,מכבי זאת אימפריה הכי גדולה שקיימת פה, וכל התייחסות לקבוצה אחרת סתם גוררת פרובוקציה והתייחסות מיותרת...
  7. לצערי,בין ההודעות המטומטמות שנכתבו בפורום הזה לאורך קיומו.. הודעה שמראה על המצב העגום בקרב הקהל שלנו,ובכלל,בקרב הקהל הישראלי! אנשים חייבים להפנים שמוסלמים הם לא בהכרח ערבים,וגם ערבים הם לא בהכרח מוסלמים... אגב,לאורך ההיסטוריה קיימים הרבה יותר פוגרומים ביהודים דווקא מהנצרות,ומספר הפוגרומים שנעשו ביידי ארצות האיסלאם (לא בהכרח ערבים) דיי זניח! אז יללא,מי שלא יהודי שיעוף קבינימאט ממכבי... עד מתי גזענות בקהל שלנו?
  8. למרות שגם אני בעד קבוצה עם דם טהור,חייב להסכים עם הכותב שאין מחדל אחר... מכבי לצערי כבר 10 שנים לא מייצרת שחקני נוער ברמה גבוהה,וחייבים במכבי תשתית חדשה וווינרית כדי שהדור הבא שיגיע אלינו לא יגדל על לוזריות וריקבון,וזה הזמן לנקות הכל.. מכבי חייבת לבנות על קפילוטו,דור מלול,וכחלון.. לדעתי זה שלושת שחקני הנוער הכי כישרוניים שלנו בשנים האחרונות, שמכבי חייבים לבנות עליהם לשנים הקרובות! וחבל שאני לא יכול להכניס לשמה את ייני,אולי הוא ישתפר אם נראה לצידו קשר אחורי ברמה גבוהה! בנוגע לג'אן-אין ספק שהוא בין אהובי הקהל היום,אבל מקום פותח בהרכב שרצה לאליפות? זה לא אפשרי,כי אין לו ת'כישרון לזה!
  9. אין מקום לשריקות בוז בדקות דומיה,ואין מקום לדקות דומיה בטח ובטח בדרבים.. תיסלחו לי,אבל אתם ממש נאיבים אם חשבתם שדקת דומיה לזכר שחקן (שלנו או שלהם) תעבור בשקט... טמטום של קהל ועוד יותר טמטום של התאחדות שמאשרת את זה!
  10. הם שכחו שעל כל אוהד הפועל יש 15 אוהדי מכבי,וזה עוד בלי הגזמה.. הם בישלו את הדייסה שלהם,אין להם זכות לבכות אח"כ.. שער 4 יהיה שלהם,וגם זה יותר מדי... דרבי הבא לפתוח את המכירה לשערים 5-6-7 רק אחרי ולפני המשחקים שלנו, ככה השרמוטות לא יעזו אפילו להתקרב אלינו! אל תשכחו שאתם בעונה הכי טובה שלכם מאז שהמועדון הזה שלכם הוקם, אתם מסוגלים למלא את בלומפילד! שאנחנו מנגד יכולים למלא כל אצטדיון בכל רגע נתון..
  11. חבל שהקהל שלנו מנסה להרוס בשנים האחרונות,מה שנבנה ללא עמלה רבה,אבל בזכות היסטוריה ארוכת טווח... אין יותר יפה מלהיכנס ליציעים של מכבי,ולראות את "פשוטי העם" לצד "עשיריי העם".. "ימנים לצד שמאלנים" "אשכנזים לצד ספרדים" שדווקא האיחוד מגיע מאהבת המדינה,אהבת המולדת,וציוניזם! חבל שמה שפירק את האחדות הזאת, זה דווקא אירגוני האוהדים אל תיימרו את מכבי להיות מה שהיא לא,תשאירו לנו אותה נקייה מפוליטיקה וכל החרא מסביב..
  12. אין לי בעיה שיש לנו כבר הרבה אוהדים מהסוציאליזם הכלכלי,כי בינינו מכבי בחיים לא סימלה את הימין של היום,אבל להגיד שמכבי לא תנועה קפיטליסטית? להזכירכם תנועת הפועל קמה על מכבי,בשנות ה-20 המוקדמות,על רקע סכסוך שנוצר בתוך אגודת מכבי (הציונות הלאומית,נוער המושבות-ארגון שתמך בשוק ההון החופשי והזכות לבעלות פרטית) שמנגד עמדו הפועל (מעמד הפועלים,אנשי הקיבוצים-שהאמינו יותר במעמד העובדים בא"י).. מכבי מסמלים את הימין השקט והקפיטלסטי,זה שלא קיים יותר במדינה.. זה שיש פה אוהדים שמתיימרים להיות מזוהים עם אנשים כמו ברוך מרזל,אז מכבי זה בדיוק ההפך... זה שאוהדי בית"ר הציגו את עצמם כליכודניקים,הם קיבלו את הבום שלהם שביבי,לפני כמה שנים כשר אוצר, החליט להחזיר את הימין לקפטליזם שאותו הוא ייצג ואותו הוא אמור לייצג.. זה שאוהדי הפועל כבר ממזמן לא במעמד הפועלים הנחות,זאת עובדה,האוהדים שלהם נחשבים כבר כלברליסטים לכל דבר בתחום הכלכלי-מה שעושה את אגודת מכבי ואגודת הפועל כמאוד "קרובות" בהיבט הכלכלי מפלגתי..
  13. הם יוצרים את השנאה לעצמם הרבה יותר מאיך שהיא קיימת במציאות! בית"ר שנאו אותנו הרבה יותר והרבה לפני, מבכלל שהם ידעו מה זה הפועל ת"א... הקבוצה עצמה,הפועל ת"א שמה,לא שנואה בעייני שאר קבוצות הליגה,העובדה שכל אגודות הפועל בארץ תמיד יתמכו בה,השנאה נובעת מהאהבה של הקהל שלהם שישנאו אותם,מה שמדבר על שנאה לא אמיתית... רובם פה לא יזכרו שלפני 17 שנה שהיינו משחקים נגד הפועל בר"ג,ובית"ר הייתה משחקת לפני זה בהצגה כפולה,הקהל הבית"רי היה קופץ איתם בכל גול שלהם.. אנחנו בניגוד אליכם בחיים לא רצינו שישנאו אותנו,השנאה באה לבד מההתמוגגות של כל הקבוצות, כדי שלא נתפוס הררכיה קבועה גם בכדורגל כמו בכדורסל!
  14. היוצר הכי גדול שקיים והיה פה בהיסטוריה של המדינה,ואין על זה בכלל וויכוח.. הכי מרגש לבוא להופעה שלו ולראות כמה אוהדי מכבי באים.. אביב גפן למכבי (:
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.