Jump to content

ליעד וולמן

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

About ליעד וולמן

  • Birthday 12/10/1992

Profile Information

  • Interests
    עד המוות מכבי , אתן לך את כול ליבי . <br /><br />מרום גולן .
  1. רביבו, שכטר, בנאדו, בן דיין... - אם יביאו את הארבעה האלה, מה שנראה כבלתי אפשרי , אפשר לחזור לחלום , בשילוב השחקנים שיש בקבוצה כיום , יכולה להיות עונה גדולה.. למרות שהייתה עונה רעה מאוד , אנחנו יודעים כי לישראלביץ ושבחון יש לא מעט כישרון , על בוזגלו לא צריך לדבר בכלל , ויבוריאן חלוץ רחבה ענק! העונה הזאת לא משקפת שומדבר.. אם הארבעה שחקנים האלה יגיעו למכבי , אפשר סוף סוף לדבר כאן על הנאה במשחק , והפעם אמיתית .
  2. אני מסכים איתך שהדרבי לא מעל הכל , והגלל זה אמרתי גם שרק בעונה כזאת גרועה שאין מה להוציא ממנה , צריך להחזיר ולהראות בדרבי את הכל.. למרות שהוכחנו מספיק פעמים שאנחנו הקהל מספר 1 בארץ ואין על זה ויכוח , נכון שהעקרונות של השחקן ושל הקהל עצמו חשובים , והשחקן לא ישבר , אבל בכל זאתת.. זה דרבי.. זה לא כמו כל משחק.. כמו שאמרתי מקודם , זאת השנאה שמטריפה , השנאה להפועל , הרצון פשוט למחוק אותם , הגאווה בסמל הצהוב , ובאוהדיםם הצהובים.. אני חושב שדרבי זה דרבי , ויהיה טירווף למרות הכל.. ולא נוכל לשבת בשקט..
  3. אני אישית הולך להיות בדרבי בשער 11 , כמו שאנחנו רגילים בעונה הזאת למרות הפירסומים והכל , אוהדי מכבי יגיעו בסופו של דבר , ושערים 8-13-11 יהיו צהובים.. אז נכון , ההנהלה לא שמה עלינו ,השופטים דופקים אותנו כל משחק שני, ולקבוצה יש מצבי רוח כמו של אישה במחזור , לרוב אנחנו לא רואים כדורגל , אבל לפעמים מספיקים לנו כמה ניצוצות של כדורגל כדי להחזיר לנו את האמון.. אף אחד מאיתנו לא איבד את האמון ואת האהבה שלו למכבי , כולם מקווים ומחכים שהאימפריה עוד תחזור. מכבי זה סמל , זה דגל , זו גאווה .. אז יכול להיות שהשחקנים לא מבינים את זה , הם רק הולכים ובאים , מתחלפים כל הזמן.. האוהדים נשארים כאן כל הזמן. אז נכון , מהעונה הזאת אנחנו יוצאים עם גביע השוקו ביד (מישהו זוכר בכלל?) , הרבה כעס ותסכול (כמו כל עונה) , אבל בכל זאת רוצים לסיים עם טעם טוב.. לא נשאר לנו שומדבר העונה , חוץ מדבר אחד , שאולי הכי חשוב בתור אוהדים של מכבי ב-תל אביב.. וזה המלחמה על הכבוד , על העיר , לא לצאת מושפלים שוב . אז נכון , להנהלה לא אכפת , השופטים מתנכלים , העונה הייתה פשוט כלום , אבל בכלל זאתת.. העידוד נעצר.. האוהדים מספר 1 בארץ עסוקים בלשבות .. אני מצדיק את המחאה , בלי ספק בכלל אבל נראה כי האוהדים מתעסקים ביותר מידי זבל.. התפקיד שלנו זה לתמוך , לעודד ופשוט לקרוע את הגרון למען הקבוצה , אפשר לשבת , למחות ולבכות בכל משחק.. על כל החרא שאנחנו עוברים העונה.. אבל לא לשכוח לשנייה .. ש - הדרבי מעל הכל - ! אז דחילל רבאאאקקק בואו למשחק אחד , נשים את כל החרא בצד , נחזור לעצמנו ונפסיק את הבושה שהולכת השנה בדרבים.. שהבועל חוגגים עלינו.. כל אחד יעצור שנייה ויבין , שהדרבי זה משחק לא רגיל , חשוב יותר מכל משחק בעונה כזאת גרועה.. זה משחק שלנו נגדם.. אוהדים נגד אוהדים , זה משחק על הכבוד , זה אוהדי מכבי נגד החמאס האדום.. ארגון השחקן ה12 , הארגון אוהדים הכי טוב בארץ , בלי ספק בכלל , הכי מרשים וסוחף , הכי משמעותי והכי משפיע.. לרגע אחד לשים הכל בצד.. יותר נכון ל90 דקות.. לקרוע את הגרון ולא לשבת בשקט.. בלי לחשוב על ההנהלה ולא השחקנים.. רק מה זה מכבי ומה זה הסמל שאנחנו גאים בו.. בלי השחקן ה12 , ובלי כל אוהד צהוב שיהיה בבלומפילד ביום ראשון הקרוב , בלי התמיכה והקול שלכם , לא נוכל להוציא שומדבר מהדרבי הזה.. אז בקריאה רשמית זו.. כולם לבוא לבלומפילד ולמלא את החלק שלנו בצהוב , לשים רגע הכל בצד ולהוכיח עוד פעם לקומוניסטים שבשער 5 , מי הקהל הכי טוב בארץ . תודה לכולם ושרק יהיה טוב בדרבי , בהצלחה לנו..
  4. היום יום שלישי , חמישה ימים לפני הדרביי.. שערים 4-5 של הפועל זה מנויים , 2 ו-7 כבר חוסלו.. האם גם שער 13 יהיה אדום ? ושער 8 גם... הגיוני בכלל ? אנשיםם תתחילו להתעורר.. לא הגיוני שחמישה ימים לפני הדרבי והפועל כבר מילאו יותר מחצי אצטדיון , ואצלנו עדיין יש כרטיסים לשער 11.. פשוט לא הגיוני.. כולם , עכשיווו להתעווררר... אם יש משו להציל מהעונה הזאת , זה דרבי אחד. תתחילו למלא את האיצטדיון.
  5. שמעו .. זה לא רציני בכלל.. פשוט בושהה מה שהולך בהתאחדות לכדורגל.. אם אפשר לקרוא לזה ככה בכלל.. בדיחה אחת ענקיייית.. הם לא אמיתיים , אין דברים כאלה בכלל.. מי שאומר שלא היה שם נבדל , או שהוא עיוור מוחלט , או שהוא מושחת..
  6. להביא את דוד רביבו . זה יהיה מדהים . קישור עם דוד רביבו , יוסי שבחון , מאור בוזגלו , גיזרמו ישראלביץ , רודי חדד . נשמע כמו חלוםם . דוד רביבו יכול להיות בעל הבית , יכול לקחת את האחריות במרכז המגרש , לא כמו שאר הכלומניקים הנ''ל . דוד רביבו יכול להפעיל את הכלומניקים הנ''ל שבוא נודה שכול אחד מהם כישרון מטורף..
  7. לפי אתר לאן , הכרטיסים לדרבי אזלו , יציעים 10,11,8,13 שהם שלנו.. נמכרו כבר.. נשאר עוד ל2 , 2 זה של הפועל בדרבי הזה ? אם ככה , כל הכבוד.. שאזלו באמת כל הכרטיסים למשחק , הקהל מוכן , היציע עוד שנייה מתפוצץ.. עכשיו מחכים רק למנאייק , רק לא לשכוח שלפני זה , צריך לנצח את אשדוד . אם מישהו יכול לתת לי עוד קצת מידע , אם אפשר , אם יש סיכוי עוד למצוא כרטיסים , זה יהיה מצוין , תודה רבה..
  8. " אני רוצה שתדעי זה מכאן עד הסוף .. בטוב וברע אני אמשיך לאהוב , אמריא לשמיים אחצה את הים , אלך אחרייך עד סוף העולם " כל כך מתאים לשיר אותו לקבוצה במשחקים.. הבעת תמיכה רצינית , להראות שהקבוצה היא החיים , ושאנחנו תמיד איתה .
  9. תכלס מי שאמר את צודק , זה הזמן להוכיח שיש פה קבוצה טובה ואפשר להתעלות במשחק הזה נגד חיפה שכרגע היא בכושר הכי טוב בליגה , זה המשחק להוכיח , שכל אחד מהשחקנים ייתן את הטוב ביותר שלו , ויראו שאנחנו יכולים להתמודד בצמרת , זה המשחק שיכול לעשות נקודת מפנה במומנטום של הקבוצה , להתחיל מומנטום חדש וטוב , של משחק חזק ויפה עם יכולת טובה וגם תוצאה . אווו .. שזה המשחק שאנחנו נחטוף בו בראש חזק , אם לא נראה את כל הדברים הנ''ל , בגלל שחיפה בכושר מצוין ואנחנו לא , כרגע.. אם השחקנים לא יתעלו על עצמם ויבואו למשחק מוכנים לשחק ולשרוף את הדשא , התוצאה תיהיה מרה.. למשחק הזה יש שני צדדים..
  10. תודה רבה , זה בדיוק גם מה שאני חשבתי לעצמי בראש . עומד בשער 8 מסתכל על דולי בא לקהל , וכולם שורקים לא בוז , הרגשתי חראא , מבואס , מתבייש , שזה הקהל של הקבוצה שלי , כול החוסר סבלנות הזה , הראשונים לפרגן והראשונים להרוג.. הרגשתי כול כך מתבייש בקהל , כשכולם קראו לבן שמעון להתפטר , זה צרם בטירוף , מה שעוד יותר היה לא נעים לשמוע , זה את הנהימות לעבר אחד מהשחקנים השחורים של הכח , זה הרס אותי . זה לא אותו קהל שאני מכיר , שאני חלק ממנו . מצטער . אבל ממש לא .
  11. חחח תודה רבה.. חיפשתי את הפתגם..להגיד על מה שכתבתי
  12. חחח מה קורה איתך תותח ? לא ראיתי את הנושא..הוא כתב בדיוק באותו זמן שאני כתבתי..רק שאני כתבתי יותר ארוך..
  13. אני חייב להגיד שאתמול לא ראיתי כמעט כדורגל מאף שחקן במכבי .. מאמן שפוחד להוציא את בוזגלו ויבוריאן , מפחד להכניס את דור מלול.. ממש לא התלהבתי מהמשחק.. היום לא הייתי מבואס כהרגלי אחרי כל הפסד של מכבי , הבנתי שאולי היה הצורך בזה , 4 מחזורים יכולת ירודה אבל בלי הפסד.. ברור שאני רוצה הכל בשביל מכבי , 3 נקודות כל משחק ואליפות.. אבל צריך להציג יכולת , השחקנים נראו כבויים אתמול , בלט "בהעדרו" דולי ג'ונסון , אותו אני מעריך במיוחד.. אולי נתעורר קצת , הפגרה הזאת טובה לנו , מקווה שבעוד שבועיים כבר נשחק כדורגל כמו שצריך.. אנחנו עדיין מקום 3..למרות הכל.. אבל זה לא הנושא המרכזי כאן.. משהו שמחמם לי את הלב כל פעם.. לא רוצה להתמקד בזה אבל בכל זאת עושה טוב לראות את האדומים המסריחים האלה מפסידים , תודה רבה דוד רביבו , שלא ידברו על הטיל שאנחנו קיבלנו אחרי מה שהם חטפו היום.. אפשר להתנחם בזה קצת..לדעת שאנחנו מעל הקומוניסטים ולדעת בוודאות שלמרות הכל יש לנו קבוצה יותר טובה משלהם ב100 אחוז.. להתנחם , אבל לא להתרצות , לא אכפת לי מהפועל , רק ממכבי .. אפשר להתסכל עליהם ..להסתכל עלינו.. נותר רק לחכות ל23.11.08 שם בעזרת השם..נצרח לשמיים בסיום המשחק את הקונטרה..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.