Jump to content

קובי השועל

משתמשים רשומים
  • Posts

    70
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by קובי השועל

  1. אנחנו הרבה מעל הליכלוכים של חיפה וגם לא רוצה להגיע לשם בחיים. לא שיחקנו טוב היום, קורה.
  2. לא יודע מה אני צריך את החרא הזה די כבר יא ענף של חולים סופנים שחררו אותנו, תסגרו פה הכל ותגאלו את המדינה מהחרא שאתם מוכרים לנו? יגאל פריד יא שרמיטטטט תדחוף תדגל חזק היום לתחת שיצא לך מהגרון יאפס.. איפה המעטפות??
  3. כמו שכבר כתבתי, לראות את הפרצוף תחת הזה עם החוחובה על הקווים כל העונה בשבילי זה יותר מידי. ריפלקס הקאה מהחוסר פאסון והקלאס. טוב לי אירי פסיכי אחד מ5 חברי כת! שיבואו פה לצוות של ברק. לא מצליח להבין את ההחלטה שלו, אם הציעו לך כבר את הנבחרת ובחשיפה פסיכית כמו שיהיה בקרוב אל מול החזרה לעיר החזירים והכימיקלים, יהיה לו שם קשה מאוד ורק מה להפסיד. הוא לקח שם הכל ואגב, אני לא רואה כאלו אופציות מעניינות לחיזוק יש ככה בשלוף.
  4. לא תהיה עונה שניקח בה אליפות בבלומפילד המשופץ עם קהל?
  5. 8 שערים ו7 בישולים בכל המסגרות מה מפריע לכם שיהיה שחקן סגל לגיטימי כזה? ברור שרובי פגע בו ובנו נגד חיפה שהכניס אותו לשחק 50:50 ולא כ10 או באגף. הוא חזר פחות טוב מהפציעה, הוא לא אחד שאפשר לבנות עליו אבל הוא לגמרי שם מבחינת סגל רחב.
  6. איך כתבו פה לפני המשחק: "בכר המוח ידע לבוא במשחקים האלו ולהוציא תיקו ולדהור לאליפות" אז נכון אנחנו לא הם ואותנו זה לא מספק, אבל אין ספק שמבחינת הצוות עשינו את שלנו. תנו לי תצלחת כבררר ומתחשב בסוף!!
  7. הרכב מסתמן שלהם כרגע לעונה הבאה כיוף זר שון סק פינגולד ג'אבר מוחמד קינדה? רפאלוב זר זר ויש בספסל נגיד את דין דוד וחזיזה אם יחזור זה לא לאליפות וקינדה ורפאלוב באותו תפקיד
  8. כן אבל לא הכל נבואות אמת. הוא לא טיפש, אחרי שחלאילי עוזב מה נשאר שם בדיוק? קינדה עם חצי ברך, חזיזה לא ידוע מצבו, הגנה סבבה וחוץ מזה כלום. לך תבנה עכשיו במלחמה קבוצה חדשה כי זה לא יספיק לו לאליפות בחיים.
  9. שני זרים בסגל באפריל. כמה סיפרו לנו על מחלקת הסקאוטינג הגדולה ואיסוף הDATA, אני חושב שמי שאחראי על זה לא ראוי להיות במכבי של מיץ', עבודה מחפירה.
  10. אולי לא ניסחתי נכון, הקהל שם בחסות רדיו חיפה מנסה להוביל את המועדון למהלך בכל האמצעים. זה מביך בעיניי שמועדון מתנהל באמצעות תוכנית רדיו והדובר שם מחפש למצוץ 24/7. אני לא חושב שבכר הפתרון שם, אני חושב שעם הסגל שהיה לבכר גם מימר ורבש לוקחים אליפות. אולי פשוט צריך להודות שלאבד בעונה-עונה וחצי את אצילי, אבו פאני, בטובנסיקה, נטע, ג'וש, המגן שמאלי שכחתי את השם שלו, שרי, סבע, חזיזה ועוד.. זה פשוט יותר מידי וקריסה מוחלטת של הסגל. עם מי הוא יעבוד שם בדיוק? ועוד אחרי שחלאילי השחקן היחיד שם בערך גם עוזב, בוא הוא לא טיפש ואני מאמין שהוא מבין את זה. מה גם שאנחנו עדיין במלחמה ואיזה תחלופות יש לסגל הכושל שלהם?
  11. תבין סנופקין, בעונה הבאה יעמוד במכבי על הקווים או רובי או ברק.
  12. מה הקשר למה שכתבתי? אנסו אותו תקשורתית. מה העדיפות העזה הזאת לא לעבוד בשקט ולמצוץ לקהל כל היום? כמועדון הם לא יתבגרו לעולם. ואני אומר לך פה מידיעה שבכר עוד רחוק מאוד מכל מקום ולא אוסיף עוד.
  13. אין להם בושה, מועדון רקוב. קצת קלאס מול מאמן ששמתם אותו בפרונט כשק חבטות. לא למדו שם כלום בכרמל, אשכרה הקהל בחסות רדיו חיפה פיטר את דגו ומינה את בכר.
  14. אולי די עם אצילי הזה.. הוא לא יחזור עם חוזה פסיכי כזה ועוד אחרי מה שמס הכנסה יעשה לו, יש לנו שקט ולכל הילדות בשרון שנתיים קדימה.
  15. דווקא אני שומע דברים אחרים אבל כרגע נשאיר את כך ונתכונן כמו שצריך ךמשחק העונה.
  16. כמוך, לא מאמין שמיץ' ובן לא הבינו מרובי כבר מה התוכניות לעונה הבאה. הוא כבר נשמע אחרת בראיונות, אם מכבי יודעת ולא פועלת כבר זה ביזיון אבל אני מאמין שהדברים ברורים כבר עכשיו לכולם.
  17. 541 של דגו כמו בשני המשחקים. לא ללחוץ גבוה ולא להתמסר בהגנה בעיקר עם שחקני כמו נחמיאס וסבוריט ששווים איבוד קריטי במשחק. סומך על רובי!
  18. ריח של דם מתנוסס בניקוז של בלומפילד לרמוססססס
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.