Jump to content

קובי השועל

משתמשים רשומים
  • Posts

    70
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by קובי השועל

  1. משפתי זאדה סאבו שלמה רביבו קארצב גבי פרץ מילסון זהבי דוידה חושב שדוידה צריך לקבל ספסל קצת אבל אין לנו שם כלום, אולי שווה הימור על יוני/אדו/קיקו.. מה כבר יכול להיות רובי?
  2. בעיניי הסיפור הוא פשוט, השלישיה הקדמית לא באמת מגנה ולוחצת. ההגנה שלנו מתחילה בקישור בשונה לדוגמה מאיביץ' שהשלישיה הקדמית שלו לחצה מטורף ואז הקישור הצטרף ועד שהגיעו להגנה(אם הגיעו) טיבי וז'איר חיכו שם. מעבר לזה דפרץ משחק כמו חלוץ שני וגבי גם נייד מאוד קדימה מה שמשאיר את יוריס לבד, ההוראות הטקטיות גמרו את הקישור העונה ועדיין הם בעונה אדירה פרסונלית כל אחד מהם.
  3. יחסית לעונת אימון ראשונה הוא עשה דברים יפים מאוד, אם הוא יצליח ללמוד מהטעויות שלו הוא יהיה מאמן גדול. אתם בטילט מיותר עליו. לא חושב שנוכל בסיטואציה הנוכחית להביא משהו טוב יותר ולכן הוא האופציה הכי טובה שלנו.
  4. אני מקווה מאוד שרובי ימשיך בעונה הבאה ואני מאמין גם שנראה מכבי הרבה יותר טובה. בן ופרייס יהיו חייבים למצוא את האיזון הנכון בין שינוי הזרים ובין מסיימי החוזים למיניהם. שחקנים חדשים ברשימות אני מאוד מקווה שנראה כאן את טוקלומטי/שועה, בן הרוש ומגן ימין זר, מאיימבו מהפועל חיפה, איתן אזולאי, שגיב יחזקאל ו10 זר יהיה נחמד מאוד. ברשימת הזרים, אני לא חושב שיש צ'אנס עם מוסקרה, קיקו ואדו פלוס סאבו ולוקאסן שיעזבו, אנחנו נשארים עם מילסון בלבד. לא יודע איזה זרים יכולים להגיע אבל הייתי מביא את מאיימבו מהפועל חיפה, מגן ימני, 10 ומבחינתי זהו. זה יהיה קשה עד בלתי אפשרי להביא זרים טובים לכן צריך ללכת בכל הכוח על כל ישראלי שיודע לתת פס.
  5. משפתי רביבו סאבו שלמה נחמיאס קארצב פרץ שחר מילסון תורג'מן דוידה אם לא היינו מוחקים את קיקו ויוני אז אולי היה עוד אסים בפליאוף. גם מוזר ממש מה שקורה עם אדו.
  6. אם כל אחד יתן מעצמו אז גם הקבוצה תתן הצגה, זה גלגל.. אבל על מי אני עובד
  7. אנחנו הרבה מעל הליכלוכים של חיפה וגם לא רוצה להגיע לשם בחיים. לא שיחקנו טוב היום, קורה.
  8. לא יודע מה אני צריך את החרא הזה די כבר יא ענף של חולים סופנים שחררו אותנו, תסגרו פה הכל ותגאלו את המדינה מהחרא שאתם מוכרים לנו? יגאל פריד יא שרמיטטטט תדחוף תדגל חזק היום לתחת שיצא לך מהגרון יאפס.. איפה המעטפות??
  9. כמו שכבר כתבתי, לראות את הפרצוף תחת הזה עם החוחובה על הקווים כל העונה בשבילי זה יותר מידי. ריפלקס הקאה מהחוסר פאסון והקלאס. טוב לי אירי פסיכי אחד מ5 חברי כת! שיבואו פה לצוות של ברק. לא מצליח להבין את ההחלטה שלו, אם הציעו לך כבר את הנבחרת ובחשיפה פסיכית כמו שיהיה בקרוב אל מול החזרה לעיר החזירים והכימיקלים, יהיה לו שם קשה מאוד ורק מה להפסיד. הוא לקח שם הכל ואגב, אני לא רואה כאלו אופציות מעניינות לחיזוק יש ככה בשלוף.
  10. לא תהיה עונה שניקח בה אליפות בבלומפילד המשופץ עם קהל?
  11. 8 שערים ו7 בישולים בכל המסגרות מה מפריע לכם שיהיה שחקן סגל לגיטימי כזה? ברור שרובי פגע בו ובנו נגד חיפה שהכניס אותו לשחק 50:50 ולא כ10 או באגף. הוא חזר פחות טוב מהפציעה, הוא לא אחד שאפשר לבנות עליו אבל הוא לגמרי שם מבחינת סגל רחב.
  12. איך כתבו פה לפני המשחק: "בכר המוח ידע לבוא במשחקים האלו ולהוציא תיקו ולדהור לאליפות" אז נכון אנחנו לא הם ואותנו זה לא מספק, אבל אין ספק שמבחינת הצוות עשינו את שלנו. תנו לי תצלחת כבררר ומתחשב בסוף!!
  13. הרכב מסתמן שלהם כרגע לעונה הבאה כיוף זר שון סק פינגולד ג'אבר מוחמד קינדה? רפאלוב זר זר ויש בספסל נגיד את דין דוד וחזיזה אם יחזור זה לא לאליפות וקינדה ורפאלוב באותו תפקיד
  14. כן אבל לא הכל נבואות אמת. הוא לא טיפש, אחרי שחלאילי עוזב מה נשאר שם בדיוק? קינדה עם חצי ברך, חזיזה לא ידוע מצבו, הגנה סבבה וחוץ מזה כלום. לך תבנה עכשיו במלחמה קבוצה חדשה כי זה לא יספיק לו לאליפות בחיים.
  15. שני זרים בסגל באפריל. כמה סיפרו לנו על מחלקת הסקאוטינג הגדולה ואיסוף הDATA, אני חושב שמי שאחראי על זה לא ראוי להיות במכבי של מיץ', עבודה מחפירה.
  16. אולי לא ניסחתי נכון, הקהל שם בחסות רדיו חיפה מנסה להוביל את המועדון למהלך בכל האמצעים. זה מביך בעיניי שמועדון מתנהל באמצעות תוכנית רדיו והדובר שם מחפש למצוץ 24/7. אני לא חושב שבכר הפתרון שם, אני חושב שעם הסגל שהיה לבכר גם מימר ורבש לוקחים אליפות. אולי פשוט צריך להודות שלאבד בעונה-עונה וחצי את אצילי, אבו פאני, בטובנסיקה, נטע, ג'וש, המגן שמאלי שכחתי את השם שלו, שרי, סבע, חזיזה ועוד.. זה פשוט יותר מידי וקריסה מוחלטת של הסגל. עם מי הוא יעבוד שם בדיוק? ועוד אחרי שחלאילי השחקן היחיד שם בערך גם עוזב, בוא הוא לא טיפש ואני מאמין שהוא מבין את זה. מה גם שאנחנו עדיין במלחמה ואיזה תחלופות יש לסגל הכושל שלהם?
  17. תבין סנופקין, בעונה הבאה יעמוד במכבי על הקווים או רובי או ברק.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.