Jump to content

יוסף

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. סבבה. כנראה אי הבנה אם למישהו יש תשובה בנושא אני אשמח. שלחתי גם מייל ללאן אני אעדכן אם כשאקבל תשובה.
  2. אם קיבלת את הרושם שאני מנסה לעקוץ כרטיס על חשבון מנוי אתה טועה. המנוי שלי ושל חבר מצוותים תחת אותו משתמש בלאן (מאמין שיש עוד כאלו בפורום) ובגלל זה הם מופיעים תחת אותו שם.
  3. ומה עם המנוי שלי לא תחת השם שלי? יש אפשרות להשתמש בייפוי כח ?
  4. אני גם טוען שיש דרך סדורה וקבועה שהולכים לפיה (אני לא מבין איך הסקת שאני חושב אחרת). היא פשוט לא תואמת לדעה שלך. אני מאמין שבשלב הזה של התוכנית יש עדיפות לשמר את הכסף לרכש איכותי יותר ליום שתהיה מדורג ותוכל לעשות את קפיצת המדרגה בדרך לעצמאות שאתה עצמך מדבר עליה. לבוא היום ולהוציא את כל ההכנסות על רכש ישראלי (יש מקום לזר אחד) יביא אותך בקיץ הבא בדיוק לסיטואציה של תחילת הקיץ - למועדון אין הבטחה להכנסות שיכולות להצדיק הבאה של שחקנים במיליוני יורו. העובדה שהאריכו חוזה לשחקנים זרים "בינוניים" רק מראה שלא היו תוכניות לשפוך כספים בקיץ ועצם זה שהקבוצה עשתה קופה יפה הקיץ לא אומר שצריך לשנות את זה. אני חושב שבמצב אידיאלי הכנסות של שנה אחת אמורות להוות בסיס תקציבי לשנה שאחריה.
  5. אני חושב שבמכבי רואים את השנה הזאת כשנת מעבר. את כל הכספים שהכניסו מהמכירות האחרונות ומההצלחה הנוכחית והעתידית באירופה יעדיפו לשמר לעונה הבאה מתוך אמונה שכן נצליח לצבור מספיק נקודות כדי להיות מדורגים באלופות בשנה הבאה וכמובן לשמור על האליפות. זה מהווה הסבר הגיוני לסיבה שבגללה קרלוס מיטרו וחואן עדיין במכבי, ומסביר לא פחות למה לא משתוללים על שמות מפוצצים השנה. ובואו לא נתבלבל , טב"ח ריקן דסה אזולאי וחלוץ זר יחד עם חזרתם של יצחקי וורמוט לסגל הם בהחלט חיזוק יפה למטרות הקבוצה.
  6. איך כל התקשורת יכולה להיכנס במכבי להגיד ש3 שנים רצוף אנחנו נכשלים באירופה, שנה ראשונה ליגה אירופית עם קמפיין מאד מוצלח לכל הדעות. לאחר הדחה יותר מריאלית מול באזל, פאקינג באזל. שנה שניה הייתה פה מלחמה ופישלנו. ושנה שלישית בקושי התחילה וסך הכל קיבלנו הגרלה מול קבוצה טובה יותר , שאנחנו בטח לא "חייבים" לעבור אותה. אז על מה?
  7. יש מישהו שה"קפל כאן" אצלו לא יוצא על הברקוד? אני גם פניתי אליהם והם טענו שהכרטיסים תקינים כפי שהם עכשיו
  8. מי שלא קיבל את המייל שיבדוק בspam . לי זה הגיע ישר לשם.
  9. לדעתי ברור שכל הרכב צריך להתחיל מזה שזהבי מאחורי החלוץ. זה הכי טוב שאני יכול לחשוב עליו ליום שלישי.
  10. כל מי שעדיין אין לו משתמש באתר של לאן שיעשה אחד זה דיי פשוט. תשלחו מייל ל support@leaan.co.il עם שם מנוי , מספר מנוי צילום תעודה מזהה ומייל שלכם. הם יעשו לכם משתמש באתר פעם אחת ולתמיד. אני עשיתי אתמול וענו לי תוך 5 דקות (בשעה 5 בצהריים , לא יודע אם הם פעילים עכשיו).
  11. היה חבל שהגענו למגרש כ"כ מוקדם!! וחבל שהמלונות היו בלרנקה כשתכלס ניקוסיה עיר חיה הרבה יותר. חוץ מזה היה אדיר.
  12. למישהו יש המלצות למחר, כמה מוקשים זה המשחקים ברוסיה שיש בליגה האירופית? ואיך אני יודע איפה אפשר להטעין כסף בויקטור(רשמתם שאפשר בקיוסקים, איך אני יודע איפה כן איפה לא?)
  13. הוא לא נותן לי לאשר את ההזמנה ב origin מה עושים??
  14. הפועל עכו - הפועל באר שבע X בני יהודה- בני סכנין X עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד 1 הפועל ניר רמת השרון - הפועל רעננה 1 בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1 יום ראשון : הפועל ת"א - מכבי פתח תקווה 1 בית"ר ירושלים - הפועל חיפה - שער בין הדקה 86 ל 91
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.