Jump to content

קיווע

משתמשים רשומים
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

About קיווע

  • Birthday 22/03/1988

Recent Profile Visitors

1,797 profile views
  1. אלא אם אתה ציני, אני מניח שזה בדיוק מה שהם רוצים. ולגבי בית הדין: 3 נקודות למכבי בפועל, 2 ע"ת. אחרי ערעור זה יירד ל2 בפועל, ובנוסף 2 רדיוסים. 4 נקודות להפועל בפועל,3 ע"ת. אחרי ערעור זה יירד ל3 בפועל, ובנוסף 3 רדיוסים. קרלוס יורחק ל6 משחקים.
  2. אני לא יודע אם לא צריכים לדחות את הדרבי בהיכל
  3. אתם לא רואים את הקאצ'? השופט יטען שהוא נתן לזהבי אדום על "דיבורים מיותרים עם השופט", או משהו כזה.הוא יגיד שזה בכלל לא קשור לתקיפת האוהד.
  4. לא מצליח להיכנס לשם, אין לי פייסבוק
  5. יש לך מושג איזה תוספים יש לכתוביות בעברית? ואני לא רוצה לחבר לטלוויזיה, אני רוצה לחבר למסך מחשב. אפשרי?
  6. שמע אדיר הxmbc הזה... כמה שאלות ברשותך. 1. יש דרך לראות עם כתוביות בעברית? 2.כמה מגה בייט לוקח לי מהחבילת גלישה בממוצע כל סרט? 3. זה חוקי? או שתוך כמה זמן הרשויות יסגרו את זה? 4.אפשר פשוט לרכוש כבל hdmi ולראות במחשב?
  7. שלחו לי זימון לקורס סב"מ(סדיר בראיית מילואים), שלושה ימים לפני שאני משתחרר. הקורס עצמו הוא למשך שבוע וחצי. הגיוני שבתור אזרח יביאו אותי לקורס הזה, או שפשוט ישאירו אותי בתנאי מילואים בזמן הזה? תודה רבה!
  8. איך אני אוהב את התגובות הויזואליות של Dow
  9. עזוב אותך מהמרחק וכל השטויות. תכתוב בגוגל "המקום", וצא לדרך
  10. ברור שיש סתירות בתורה, ולכן יש לנו את הגמרא ואת כל עשרות אלפי הספרים שכתבו רבותינו אחרי הגמרא, כדי לענות וליישב את הסתירות האלו.
  11. *הכנס כאן תמונה של סוייר עם גופיה נשית" *הכנס כאן תמונה של סוייר עם גופיה נשית"
  12. הגיגים מהמשחק היום(סליחה שאני הורס לך את הנושא): 1. מיכה ובן חיים ביחד מ2 הצדדים זה כח התקפי מדהים. 2.אני מקווה שג'ורדי עובד כבר מעכשיו על הרכש בינואר, צריך ריענון בחלק ההגנתי(גם אם זה על חשבון ייני). 3. איפה שמים את יצחקי כשהוא יחזור?? זה יהיה מטורף. 4.לא יודע אם שמתם לב, אבל ששרו את השיר הקבוע על הערבים, הצלם בדיוק נתן תמונה של ראדי מתחמם. קצת לא נעים. 5.מנש שוב סליחה, לא ידעתי איפה לכתוב את זה. 6. לילה טוב
  13. 1. אויניר אמר משפט נכון. קרלוס הוא הכל, חוץ ממהיר. 3. אני חושב שהעניין של השידורים חוזרים זה פשוט אילוצים של משחק שרץ בקצב מאד מהר. גם ככה את החטיפה של בן בסט בקושי ראו בגלל ש.ח
  14. "מכבי תל אביב והפועל תל אביב הגיעו לסיכום על..." פה ניבהלתי.
  15. כתבתי בתחילת הנושא. הייתי מנוי וזה לא כל כך תפס אותי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.