Jump to content

אין עוד מלבדי

משתמשים רשומים
  • Posts

    589
  • Joined

  • Last visited

About אין עוד מלבדי

  • Birthday 10/07/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2,524 profile views
  1. אבוקות פשוט הפכו תחליף גרוע ליצירתיות ותפאורה טובה ומושקעת. מעבר לזה שכבר מיצינו וזה פוגע במומנטום, זה כבר נהיה משעמם, אין בזה שום מחשבה וגאונות כפי שהתרגלנו משנים קודמות וזה נועד נטו להעמיד את הזין למי שזורק אותן.
  2. משתפר ממשחק למשחק. הוא לא הבעיה שלנו.
  3. אחלה שחקן צעיר. עושה ויעשה טעויות ואם רוצה להיות שחקן גדול, גם ילמד מהן. הפסד ראשון כבר מתחילים לערוף ראשים. תרגעו.
  4. כשהמשפחה שלו תהיה בסכנה אתה תבוא להגן עליהם? הבנאדם הגיע לאמן ויגיע גם לישראל למרות כל הלחץ שיש כלפיו מהמדינה האנטישמית שלו, מה יותר מזה? זה שאתה אוהב אנשים אמיתיים זה סבבה כן? אבל אתה לא זה שתתמודד עם ההשלכות של זה. שים את עצמך בנעליים שלו כשיש לו משפחה מאחור ונראה כמה אמיתי אתה.
  5. אחרי ה7 לאוקטובר קיבלנו הזדמנות לשנות דברים ולהיות יותר טובים. שנאה ספורטיבית או לא, שירי מחבלים וכדומה הם שווי ערך לשירי שואה מבחינתי. ובלי קשר, אולי הגיע הזמן להפסיק לקחת השראה מאירופה האנטישמית גם בכל הקשור לעולם האולטראס.
  6. אחרי שנשמיד את עזה ב"ה ונחזור לשגרה ולמגרשים, אני מקווה שכל אוהדי הכדורגל בארץ יתרכזו בדבר אחד: תפאורות, שלטים ומסרים נגד אופ"א וכל קבוצות הכדורגל האירופאי המסריחות מהכסף הקטארי. מלבד הגרמנים ועוד כמה בודדים שלהם צריך להודות. השרמוטות הפקירו אותנו והם צריכים לדעת שאנחנו לא נשכח את זה.
  7. מצפה מהם להגיב במיוחד כי הם ערבים. הרבה ילדים ונוער ערבים לוקחים מהם דוגמא ויש להם כח השפעה גדול. אחרי מה שחווינו פה לפני כמה שנים, מחובתם להיות הראשונים להגיב ולגנות.
  8. "הרבה" זה עניין יחסי. מתוך 630 תגובות נראה שיש שם משהו כמו 10 של ערבים. אז נכון שכל עוד יש כמה צדיקים אסור להכליל, אבל גם לא צריך ליפות את המציאות. אם פתאום נקום לשומר חומות 2, החברה בלוד יהיו הראשונים לצאת לרחובות עם נשקים.
  9. כל הכבוד לפאנטיקס על הפוסט תמיכה במחאה. היום מבקשים ת.ז, מחר נקבל מצלמות זיהוי פנים סטייל האח הגדול בכניסה ליציע. את המשטרה לא מעניין מכבי הפועל, מעניין אותם להציג אותנו האוהדים כבהמות שמצדיקות תקציבי עתק למשטרה בכל משחק. אין להם עניין למגר, אלא רק להתנהג אלינו כחיות כדי שתצא מאיתנו החיה.
  10. צריך לבדוק שהוא לא שם בווינר על תוצאה האדלר הזה. ברצינות, אין שום הסבר הגיוני חוץ מזה. ואם הוא ריחם עליהם ולכן החליט שאמא שלו זונה והוא פשוט מעלים עין, זה חמור לא פחות.
  11. איך זה שאני לא רואה כותרת אחת על הפשע הזה של הואר? אם מכבי לא עושים מזה רעש אנחנו מועדון של פראיירים. פשוט גניבת שער היסטורי. פנדל מיליון אחוז יא בני זונות.
  12. אין מילים כבר. אבוקות זה לא פשע אבל לשים זין על המועדון זה פשע. מה גם שראינו שאשכרה האקט המפגר הזה פגע בקבוצה מאותו רגע. מבאס.
  13. משחק ההתקפה היום חייב להיות מדהים כדי לכפר על משחק ההגנה. חייבים היום לשבת עליהם בלי הפסקה. יש לי תחושה טובה מאוד היום. זין על הפועל.
  14. לא ברור למה יונתן כהן ממשיך לקבל קרדיט ולמה תורג'מן לא. פשוט לא מסתדר לי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.