Jump to content

יוני

משתמשים רשומים
  • Posts

    711
  • Joined

  • Last visited

About יוני

  • Birthday 23/07/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.12p.co.il

Profile Information

  • Interests
    " אנשים חושבים שאין לי לב<br>אנשים חושבים שאני לא יודע את הדרך<br>שאני דפוק חסר תקנה, והם צודקים"

Recent Profile Visitors

2,617 profile views
  1. כאחד שגדל בארגון וחייב לו הרבה, כואב לקרוא את זה, אבל עם כל הכאב מדובר לדעתי בצעד נכון שהיה צריך כבר לקרות לפחות לפני 3 שנים. אני מזמן אומר שבקהל עם נציגות יפה של ערסים ואנשים תת-רמה אין מקום לארגון כמו השחקן ה12. אין מצב שאוהדים יקבלו איומים ויספגו מכות בגלל דעות שונות, בטח כשמדובר בקטינים. הכדורגל בארץ הוא ענף במחלה הקשה שקוראים לה ערסים, והמחלה הזאת מופיעה בשפע בשער 11, באולטראס 96, בקהל של מכבי וגם בזמנו במקורבים וחברים של חברי ארגון השחקן ה-12. לשחקן ה-12 אין זכות קיום בסביבה כזאת, בטח במצב שהוא לא מסוגל לנצח אותה. תודה על שנים נפלאות וזכרונות טובים.
  2. ברצבי אנשים קמו רעבים בשבת בבוקר. אתה יודע אם זו המסעדה ברחוב הדולפין?
  3. מישהו יודע אם אחד משלושת הסניפים של אבו חסן פתוח בשבת? תודה מראש לעוזר !
  4. וואי רונן, היית בגדוד 46? באיזו פלוגה?
  5. השטר עם הכיתוב "60 שנה למדינת ישראל" באמת שווה 500 ש"ח? יש לי אחד כזה
  6. יש פתרון אחד למניעת הברחות - חיל הים. אם על כל רדיוס של 3 קילומטרים תציב סטי"ל/דבור/אנערף תאמין לי שאף אחד לא יבריח כלום. הפלסטינאים לא מבינים הסכמי שלום, הקלות, ויתורים וכו' - הם מבינים רק מצור, ורצוי שיהיה כמה שיותר הדוק וקשה.
  7. מס של 2.4 ש"ח על כל ליטר בנזין זה מס סביר? זה מס מופרז לגמרי, ובזה הממשלה אשמה. מס של 60% בערך על סיגריות זה מס סביר? אמנם העניים בארץ נוסעים פחות במכוניות, אבל אלו שכן נוסעים בהן סובלים ממחיר דלק לא פרופרציונלי לכלום, וזה עוד בלי לדבר על זה שעם עליית מחירי הדלק עולים אוטומטית מחירי התחבורה הציבורית.
  8. מה אתה רציני? בן כמה אתה? חברים שלך הולכים לצופים ואתה רוצה לשחק פוקר? אתה קולט שזה אשכרה לזרוק את הכסף שלך לפח? בקיצור, תמצאו מקום אחר לעצות הימורים. נושא נעול.
  9. אופרת הרוק "מאמי" אולי זה יגרום לכם להפסיק לדבר שטויות.
  10. אם הזיכרון שלי לא מטעה אותי אתה בנאדם דתי, לא? כל הסיפור עם האולטראס אמור להיות נגד האידיאולגיה שלך. אל תגיד שלא ראית חברים שלך מהאולטראס מספסרים כי את זה אני ראיתי בעיניים שלי. אל תגיד שאתה לא חבר בארגון אלים, כי זה סיפור שהוכח. גניבות? אלימות? לא כל כך מתאים ליהדות.. משהו מוזר כאן..
  11. הם לא הפועל ת"א ולא נעליים, בסה"כ קבוצה קטנה וחמודה משכונה מיותרת בגבעתיים. האופי של הקהל שלהם הוא קהל שבא כי משעמם לו ביום שישי בצהריים ונחמד לו לשבת ולראות משחק מרדים. שונא שיש להם משחקים גדולים כי תוקעים לנו את כל החניה ברחוב (נכון ג.ע? ).
  12. אי אפשר לקפל את הבאסטה הכי גדולה בשוק חביבי.
  13. האנשים מהאולטראס לא מסוגלים לעמוד באמת שנגלתה לאלפי אוהדי מכבי ביומיים האחרונים, אז הם יושבים ומוחקים תגובות ומפרסמים את תגובות ה"מלשין, שוטר, גורו (אוי הקנאה)" של החברים ה"אינטליגנטים" בארגון הזה. הם פשוט יושבים שעות מול המחשב ולא מצליחים למצוא את המילים שיסתירו את העובדות שפורסמו באתר של השחקן, אז הם מוכרים לכם שהלשנו ובלה בלה בלה. זה בסדר - אנחנו לא צריכים את הבמה הרעועה שלכם, אנחנו נמצאים על הבמות הכי גדולות וחזקות בישראל. כן חבר'ה, אתם קוראים את ההודעה הזאת בפורום האוהדים הכי גדול בישראל ובאתר הספורט שנכנס בקלות לTop 10 של ישראל. לאן האולטראס הגיעו? ספק אם לTop 100. אפילו הפורום שלהם לא יושב על השרת שלהם. הקנאה א-ו-כ-ל-ת אותם. כל כך מצחיק לראות את החוסר אונים של חברי הארגון אוהדים הכי מיותר וחסר מהות שקיים במדינה הזאת. אתם יכולים לתגמל עבריינים עד מחר כדי להרוס ולפגוע בדבר הכי טוב שקיים בכדורגל הישראלי, אבל אתם לא תצליחו. הארגון שלכם תמיד יהיה קטן, נחות ואומלל מול השחקן ה-12. אולטראס 96 - הגיע הזמן לקפל את הבאסטה.
  14. לקח זמן למחלה ששמה אולטראס 96 להתפשט.
  15. הבעיה היא שמתרומה כזאת השחקן יקבל בערך 70% מהכסף - השאר ילך לחברת סלולר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.