Jump to content

Castor Troy

משתמשים רשומים
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Castor Troy

  1. היי, לצערי לא יכול להגיע, אם יש כאן מי שמחפש כרטיס (שער 3) נא ליצור קשר. מחיר עלות (גמיש)
  2. מחר הכל עולה 20% מה אתה דואג
  3. מה שעוד לא הצלחתי להבין זה מה מניע את הדבר הזה למעט אמירות סתמיות של ״היצע וביקוש״. יש אינפלציה - זה טוב או רע לקריפטו (ובכלל מה זה קריפטו, יש איזה 7 אלף מטבעות שונים)
  4. תן הימור למה נכנסתי לפה (לא זה מה שחיפשתי)
  5. איפה זה נסחר? לא מצאתי בבינאנס. איך בכלל אפשר להפגש עם הכסף?
  6. אגב שלא ישתמע כאילו סעיף ג׳ נכון, כן. פשוט עצרתי אחרי סעיף ב׳
  7. שמע, מה שכתבת ב- א׳ ו- ב׳ זה ברמת ההזיה כן. כאילו אין אף תו בסעיפים האלה שהוא נכון. אני לא בטוח אם כתבת את זה ברצינות או כהלצה.
  8. נניח שמההתחלה הסיפור שהיה מתפרסם היה שהם שכבו עם בנות 17 או 16.5, ואין חשד לפלילים. אין חקירה, אין בדיקה, אין הורים שבוכים כל יום ברדיו. 2-3 כותרות יומיים ועוברים לשערורייה הבאה. האם במצב כזה ההחלטה היתה זהה? לטעמי - זה בכלל לא היה עולה על הפרק. וברצינות, אני חא מכיר בדיוק את הפרטים, אבל זה נראה יותר כמו סטוץ חד פעמי שכל הצדדים נהנו ממנו, ולא נניח מעין תעשיית זנות קטנה כמו שהיה בזמנו עם האבא של איל גולן. ואם זה המצב, אני באמת לא ממש מבין את הפסול המוסרי פה. בכלל, אם היה לך בבר עובד שהיה אוהב לזיין בנות 16 או בנות 80 או לאונן על משחקי בייסבול, למה זה עניינך בכלל?
  9. אתה בטוח שהוא מקשקש? בדיוק הפוך. קודם כל שום אוצר שמוצר לא יכול להחליט על קיצוץ חד צדדי בהסכם. ירצו לטעון קורונה - שיטענו. לדעתי הסיכויים לזה קלושים. שנית, מההודעה שפורסמה היום מבינים שהליך משפטי כבר בדרך. לא סתם הודגש שם שההודעה נמסרה *בטלפון*, שההחלטה התקבלה *חד צדדית* ושמקווים להסדר כספי הוגן. והרי אם הודעת השחרור היא בערך כמו פיטורים, כל זב חוטם יודע שהיא מחייבת לכל הפחות הליך שימוע מקדים. מעבר לכך, בהנחה שאין תיק פלילי, השאלה האם מעסיק רשאי לפטר עובד על סמך חיי מין (או סטוץ) היא שאלה כבדת משקל, ואני לא רואה פה איפה הצדק עם מכבי. אם זה חוקי - זה לא עניינו של המעסיק אם אני אוהב לזיין בנות 17 או בנות 70. אז יש כאן היבט בעייתי נוסף. לטעמי אפשר גם לטעון שעצם השחרור יוצר נזק תדמיתי גם לשחקנים, אם כי לא הייתי הולך על קו כזה. הערכה שלי (כרגע לא מבוססת על כלום), הם ישיגו חוזים בסביבות 3/4 מהחוזים שלהם במכבי, ומכבי תשלם בערך עוד חצי מהחוזה הקיים.
  10. חזרתי במיוחד לכתוב שמדובר בהחלטה אומללה ובדרך מביכה עוד יותר. ולטעמי הכל קשור כרגע בואקום ניהולי. אם ג׳ורדי פה לצורך העניין, אין מצב שהם נחתכים. היו נשלחים לעשות 100 שעות שירות במוסד לנשים מוכות או משהו כזה.
  11. כתוב שם שמתוך המקרים שהתגלו מתו 3.4%, אבל לא שזה שיעור התמותה מהמחלה. שיעור התמותה לא באמת ידוע כרגע, א. כי מוקדם; ב. כי יש ככל הנראה המון נדבקים שכלל לא מודעים לך וכלל לא התגלו. לצורך העניין, שיעור תמותה של 3.4% זה בערך הממוצע של המספרים שמדברים עליהם ביחס לשפעת הספרדית, וזה אומר במספרים של היום עשרות - מאות מיליוני מתים. לא נראה לי שזה שם.
  12. דוקא היתה דוגמה - אוהדים שלכם תבעו את הפועל של טביב. הם הפסידו. חפש בגוגל תמצא ללא בעיה.
  13. כמה מלים: 1. לא מדובר בעתירה מנהלית, כי החלטות בית הדין של ההתאחדות (וההתאחדות עצמה) לא כפופות לחוק בתי משפט לענינים מנהליים. ההליך המתאים הוא תובענה אזרחית (בדרך כלל במקרים כאלו - המרצת פתיחה). 2. קיומו של סעיף 11 לחוק הספורט, שלכאורה קובע סמכות בלעדית למוסדות ההתאחדות - קשקוש בלבוש. יש המון פסקי דין שבהם בית משפט דן בהחלטות של בית הדין של ההתאחדות ואף פסל אותן ואת הוראות התקנון שעליו ההחלטות נסמכו - ע״ע פסק הדין במקרה של ראיקוביץ ופסק דין בתביעה של אייל ברקוביץ מלפני כמה שנים (חפשו בגוגל ברקוביץ נגד ההתאחדות). מה שכן, יש ככל הנראה חובה לנסות למצות הליכים מול מוסדות ההתאחדות, לפני פניה לבית משפט. 3. די ברור שיש המון הוראות בתקנוני ההתאחדות שפשוט סותרות באופן מובהק את הדין בישראל. הדוגמאות הכי זכורות (לי לפחות) הן באותם מקרי ראיקו וברקוביץ (שם הרחיקו אותו מקורס מאמנים ואמרו לו שהוא לא יכול לערער, כי התקנון הגביל את זכות הערעור - שבבתי משפט בישראל הן זכות יסוד). 4. עד כאן כללי. בהתייחס למקרה הפרטני - זה כנראה קצת יותר מורכב. ראשית, לא ברור איזה מעמד יש לאוהד פלוני אלמוני מול מוסדות ההתאחדות. שנית, מבחינה מהותית, עולה השאלה לגבי חוקיותו / מידתיותו של העונש. זה מצריך בדיקה קצת יותר מעמיקה של פסיקה ביחס לענישה קולקטיבית (מבחינת האוהדים) ואולי גם היקפה של אחריות שילוחית (מבחינת המועדון). לטעמי כדי שיהיה סיכוי להליך כזה, יש לרתום אליו איזה ארגון שמגיש עתירות על בסיס קבוע וכזה שניתן לייחס לו תום לב, ולא פוזיציה מסוימת (מעין התנועה לאיכות השלטון שתהיה מוכנה להתעסק בדבר כזה, ולכל הפחות ארגון שלא מיוחס לקבוצה כזו או אחרת).
  14. לידי היה מישהו ששידר את זה בפייסבוק לייב. כאילו מה זה גמר מונדיאל? לך הביתה תראה תקציר, מה בדיוק נותן לצלם את זה?
  15. יש סיבה אחרת? ציפו ל80 גולים בעונה?
  16. "מועדון שלא מתעסק בקקי פיפי" לכן איגוד השופטים מסתלבט עלינו, כל הליגה חוגגת עליך בעסקאות של שחקנים ומתברר שגם בעניין הזה אנחנו מאד לחיצים. אפשר לחשוב שמדובר פה בהפרשים של מיליונים
  17. סלח לי שאני מדבר כמו אוהד אבל במשך כמה שנים טובות זיינו אותנו. בחיפה שיחקת מול אצטדיון ריק אבל לא נתנו לך עוד כסא אחד מעבר למינימום הדרוש; בבאר שבע היו מוכנים לוותר על הכנסה של מאות כרטיסים שהתבזבזו על הפרדה, רק כדי שלא תקבל חס וחלילה כסא אחד יותר מהמינימום הנדרש; ובטדי אמנם נתנו לנו עשרות אלפי מקומות, אבל בשום מצב לא חלמו לתת לך את הצפוני (כולל משחקים שהוא היה ריק כמעט לחלוטין). אז עכשיו שאתה יכול "להחזיר", הדבר הראשון שעושים זה לרוץ ולעשות הסכם. עם חיפה גם הסכימו לסבול השפלה בכך שחיפה עשו על זה משאל בפייסבוק! (בין אם תוצאותיו היו אמיתיות ובין אם לא). כאילו האוהדים שלהם מכתיבים להנהלה שלנו איך להתנהל מבחינת כרטיסים. מה גם שספק גדול אם אנחנו בכלל יכולים ממלאים את היציע בחיפה (לא זכור לי משחק שהיתה שם בהלה כמו דרבי / טרנר). בקיצור, כל הסיפור זה כדי להבטיח שכמה שיותר כרטיסים ל4-5 ימכרו כדי להרוויח עוד כמה ג'ובות בשביל הפייר פליי.
  18. המהלך הראשון העונה שמרגיש כמו איביץ׳ של שנה שעברה (ואני אגב חשבתי שזו טעות גדולה שעטר לא שיחק כל המשחקים באירופה).
  19. אני יושב כמה מקומות שמאלה מהמקומות האלה בשער 2, הם היו ריקים כל המשחק ואין סרט שישבו בהם. חייב לומר שמדובר בפאשלת תכנון ברמה שהמתכנן צריך לפרוש מתכנון. תוסיף לזה את הכסאות החסרים, וואלה לא הייתי נותן לו לתכנן דירת 3 חדרים 70 מ״ר.
  20. מחזור 7 בעונת הגלאקטיקוס, למרות הצליעה היינו די קרובים לחיפה ועדיין היתה אמונה שאפשר לעלות על הדרך הנכונה. ואז אחי ביטון קרקס אותנו בדרך ל1-3 לטובתם. משם הכל כבר התפרק
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.