Jump to content

כהן

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by כהן

  1. אזרחות? אולי רק אם יסיים חוזה במכבי בסוף העונה, יילך להתרענן חצי שנה בנכר, ואז יחתום בחיפה, רק אז כנראה שיקבל אזרחות..
  2. בכדורגל הישראלי אתה לא צריך להוציא כמו מיטש, מספיק כמו אלונה. מה כן? שדרת ניהול בריאה, אנשי מקצוע, וריחוק מהמולת האוהדים..
  3. בוודאי שנכון. הניסיון להיות טובים ואדיבים, זה מקור הבעיה שכולם רואים בנו חלשים וחסרי עמוד שדרה..
  4. לפי מה שמבין מפה, קשור לשחקן שלנו. אם אכן התלונה נבדקה ועומדת להסגר, אז שילכו לדחוף אצבעות. מקווה שהאובר מוסר שלנו לא יהרוס לנו, הגיע הזמן לשים קצוץ על כל הכתבות וההדלפות המגמתיות האלו..
  5. זכותם למקסם את הרווח הכלכלי. בכל אופן, אם כבר לשים סכומים מופקעים על שחקנים שלא קרעו זוג נעליים, עדיף ללכת ללוזונים, יש שם כמה שחקנים צעירים שלא נופלים מהזועבי הזה. אם כבר עסקים עם השטן, אז עדיף עם השטן שאתה מכיר כמנהג הקלישאה..
  6. טכנית זה נכון. אבל גם אם מנצחים את שני המשחקים הבאים (וגם הם) ומסיימים בתיקו בסמי, הפור נופל הלכה למעשה. בקיצור, קח את שני המשחקים הקרובים וזה שלך..
  7. הג'נירה החדשה? (מבחינת החיבור לארץ ולקהל)..
  8. החיפה המדוברת זו קבוצה שזה מה שהיא, יש משחקים שנראים אחלה, ויש משחקים שלא מסוגלים להעביר פס מדוייק, קבוצת פרווה במלוא מובן המילה. עיקר הטענה לב"ש זה שרק כמה ימים קודם, שיחקו מולנו עם סגל כמעט מלא, כל הבספק שלהם פתחו ושיחקו כמו נמרים, ואתמול לפתע כולם פצועים, וגם המחליפים שחלקם המחליפים של המחליפים לא ניסו להפריע יותר מדי, פתאום אין לחץ, ואין הגנה קשוחה ואין מתפרצות, כלום. בנוסף, זה שהפועל חיפה לא תתאבד מולנו בשביל לא לעזור מדי ליריבה העירונית זה מתקבל על הדעת, שסכנין לא יקשו על חיפה זה גם כן ידוע ומובן לאור העובדה שמדובר בקבוצת האם שלהם. אבל שב"ש ויתרו מראש על המשחק הזה פחות מובן והרבה יותר מעצבן. ואם התשובה היא הגביע, אז מקווה שיאכלו שם צינור..
  9. פתחו את הרגליים, המשחק הזה מזיז להם את הדגדגן. נקווה שיודחו בגביע ואז באמת תהיה להם סיבה לבכות. מניח אגב שעד הגביע באורח פלא, כל "הפצועים" יחלימו ויתאוששו. ממש ברוך מרפא חולים..
  10. ההגנה לא רעה כבר תקופה. היום זה מילא כי היה פחות עבודה, אבל גם בשני משחקי הליגה האחרונים ההגנה היתה טובה מאוד. אלמלא המכירה במשחק הקודם, היה נפתח שרשור על היכולת ההגנתית..
  11. חשבתי על זה בעונה שעברה, הסבירו לי שהוא כבר לא מספיק מהר ולא טכני לעמדה הזו, אולי הם צודקים. בכל מקרה, בעיניי אם סאבו לא מספיק טוב לעמדה הטבעית שלו שזה מגן, אין טעם להחזיק אותו בכוח..
  12. אני איתך בזה. אם מאבדים את זה, זה לא שהם זכו אלה אנחנו הפסדנו, וואללה לא יודע איך מתאוששים מזה לשנים הבאות, במיוחד עם חזרת בכר.. מקווה. החשש שלי אגב זה שבית המשפט יזרוק איזה אמירה שתאמר לבית הדין לשקול שנית את העונש למען הספורטיביות וכל הקשקוש הזה, ומשם קצרה הדרך לדיון מחודש..
  13. מבחינתם העונה הסתיימה לפני שבועיים, וחזרו לחיים פתאום לפני כמה ימים. האמונה חזרה להם, וזה משפיע לעניות דעתי גם על הדשא. האוהדים שלהם לפחות אלו שמכיר, בונים על חזרת הנקודה, ובמצב כזה הפער הוא לא שש אלה חמש בהנחה שעוקפים אותנו בהפרש שערים. תמיד עדיף להיות במקום הראשון יהיה הפער אשר יהיה, אבל העונה רחוקה מלהסתיים..
  14. בהשוואה ליכולת שלהם לאחרונה הם טובים, לוחצים, ומהירים. זה מה שהם שווים, ועושים היום אחלה עבודה, ולא מתעלם מהריפיון של ב"ש.. היינו חייבים בכל מקרה. איבוד נקודות נגד אחת מהקבוצות הנ"ל, קבוצות שעל הנייר חייבים לנצח, וחוטפים מכה שהלחץ עלול להקריס אותנו..
  15. כתבתי על זה לפני כמה ימים, עכשיו שאין את חלאיילי המשחק שלהם יהיה יותר קבוצתי ולא צפוי, ולא רק לזרוק לכיוון חלאיילי ולזוז הצידה. בנוסף יש להם את הפקטור החשוב ביותר, וזה ההתלהבות והמומנטום ובספורט זה קריטי..
  16. להעביר את המשחק בניצחון, ולהשתדל שמילסון לא יוצהב בכדי שלא יפספס משחקים. אין יותר מזה, ניצחון או כלום..
  17. בזמנו דובר על כך שפנינו אליו כשחזר לארץ ואפילו סוכמו עימו התנאים אבל לא יצא לפועל בשל הבירוקרטיה של אופ"א. בהתחשב בכך שיושב ודן עם קבוצות אחרות, כנראה שאין משהו סגור בינו ובין מכבי. מקווה רק שבהנחה שעדיין מעוניינים בו, דואגים לשמור איתו על קשר רצוף ומלטף, כי לפעמים היחס האישי מכריע אפילו על פני הצעה כספית טובה יותר..
  18. החרמת הראיונות לא באמת מזיזה יותר מדי בעיניי. רוב הצופים מעבירים או הולכים לישון ברגע שנשמעת שריקת הפתיחה. תחרים ותשבש ותפריע להם לשדר ממש את המשחק, זה כבר תהיה מלחמה ראויה, אבל ברור שמכבי לא תצא לדבר כזה. נמשיך להדפק ולאכול את הלב..
  19. אף פעם לא היתה להם בעיה לחתוך. מספיק עשירים בכדי לשלם, ומספיק מטונפים בכדי להתייחס לשחקנים ומאמנים כמו עבד משולל זכויות..
  20. שותף בלתי נפרד לקבוצה הטובה והדומיננטית ביותר שהיתה בליגה אי פעם. שחקן שעליו אפשר לומר "נתן את כולו למען הקבוצה" וזו לא תהיה קלישאה. מקווה ומצפה שיהיה בצד הנכון או לפחות מספיק הגון בעבודתו החדשה..
  21. טבע האדם זה לזכור את הרע יותר מאת הטוב. אם נדבר ספציפית על יחזקאל אז כמו שציינת, לא מדובר בעילוי, אבל בעיניי שחקן שיכול לשחק ביותר מעמדה אחת, ובשוק המקומי הפתטי שיש כרגע, אין יותר מדי שחקנים שעדיפים ממנו. את קינדה איבדנו בגלל איזה זחיחות או לא יודע מה, והוא שחקן שכן יכול להטות את יחסי הכוחות בין הצדדים במידה כזו או אחרת, אז אין לנו הפריבילגיה לוותר או לאבד את יחזקאל. אם אתה מבטיח לי חמישה זרים חדשים שכולם בינגו, אז עוטף אותו ומוסר ליענקל'ה במשלוח מהיר, אבל מכיוון שכולנו יודעים שנהיה בפיגור משמעותי ביכולות הזרים גם בעונה הבאה (הלוואי הלוואי ואטעה), אין ברירה חוץ מללכת בכל הכוח על ישראליים גם אם הם אינם גיים צ'אנג'רים..
  22. למרבה הצער, רוב "העימותים" בינינו לבין חיפה על שחקנים ששתי הקבוצות רוצות (לפחות ע"פ התקשורת) מסתיימות לאחרונה בכך שהם אלו שיוצאים עם ידם על העליונה. וצודק בכך שלנו יחזקאל זה הדבר האחרון שצריך לעניין עכשיו, אבל מבחינת מי שמרכיב את הצד המקצועי בקבוצה ,העבודה לעתיד מתחילה כבר עכשיו..
  23. מספיק שיפלו על שופט אוהד. בהנחה שבית המשפט ימליץ לבתי הדין של ההתאחדות לשקול מחדש את העונש, וזה מספיק בעיניי שיעשו להם ערעור חוזר ושם יחזירו את הנקודה. ובכל מקרה, שאפו שנלחמים ככה, הלוואי עלינו..
  24. מניח שאיזה קנס שיהיה שווה לדמי כיס של יענקלה, ואם אכן כך אז יצאנו מטומטמים בהזמנה. האלה שמעלים את עצמם על הגרדום..
  25. אם באמת יקבל הצעה מהבית כפי שמפורסם כעת, די בטוח שיעזוב. גם ליגה טופ, גם חזרה לכור מחצבתו, וקח בחשבון שהמשפחה שלו העונה יותר לא פה מאשר כן. אז אם הדיווחים יתבררו כנכונים, לא רואה תסריט שיישאר, מה עוד שאין לו חוזה לעונה הבאה (תקנו אותי באם טועה)..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.