Jump to content

North Side

משתמשים רשומים
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by North Side

  1. גם הגול השני טעות שלו משחק הקרבה שאני לא זוכר שנים. גיבורים. סבוריט זה לב אחד גדול
  2. קניקובסקי שחקן נשמה, אבל הוא מאבד ריכוז ברגעים קריטיים. הבעיטה חופשית שהלכה למשקוף היא כתוצאה מאיבוד כדור כלכך מיותר שלו, בנוסף בהתקפה מתפרצת עם פוטנציאל אדיר הוא לא הצליח להשתלט על כדור פשוט.
  3. אחת הבעיות הכי גדולות של הקהל שלנו אלו השירים עצמם. בזמן שקבוצות אחרות מכניסות כל שנה למאגר שלהן להיט או שנים, ביציעים שלנו עדיין שרים שירי משינה.
  4. במידה ונעבור את אריס. משחק ראשון בצרפת או בישראל?
  5. כל מיני היבטים משפיעים על איכותו של קהל, אבל מעל הכל זה ארגון האוהדים שאמור לעשות סדר ולקבץ את כל היחידים ביציע לתוך משהו אחד עוצמתי. למכבי לצערי יש ארגון אוהדים לא טוב, לכן עד שהעניין הזה לא ישתפר, לא נזכה לישועה.
  6. מישהו יודע להגיד לאן ולמה נעלמו הדגלים בשער 11? בעבר זה היה קבוע, היציעים היו עמוסים בדגלים. זה לא דורש המון עבודה, כולה לפזר אותם ביציע וזה תורם ומוסיף המון צבע ואווירה. אם לא במהלך המשחק, לפחות בעליית שחקנים. היום מה שנשאר זה מספר קטן של בדים במצב רעוע ( לא יכול לקרוא לזה דגל אפילו)
  7. הצרפתי מספר 29 של חדרה בדרך להיות תגלית העונה.
  8. משחק ההתקפה הכי אנמי שאני זוכר מזה הרבה שנים. לא מצליחים ליצר כלום לאורך משחקים שלמים. "לצערי" היו לנו השנה פה ושם הברקות שהצליחו להסתיר את השערוריה בחלק הקידמי.
  9. לא מצליח להבין את מי שציין את בלקמן כשחקן שצריך להשאיר. שחקן התקפה מוגבל עם טכניקה בינונית וגישה מזעזעת. הבחור אשכרה לא משחרר את הכדור מהרגל, גם שהוא 20 מטר מהשער שלנו עם הגב למשחק. הגיע בפוזה של ה"שחקן מאנגליה" שיבוא ללמד אותנו כדורגל. חוץ מפה ושם איזה כדור מ20 מטר שישב לו טוב על הרגל לא נראה ממנו כלום. לגבי בטוקיו, באמת שאין לי תלונות אליו, הוא נותן את כל מה שיש לו, אבל גם הוא פשוט לא ברמה למכבי לא יעזור איך נסובב את זה. וביחד עם העובדה שהחלוץ שלנו הוא אחד שלא יכול להצליח בלי הספקת כדורים מהקישור (הכלכך אפור שלנו) אנחנו מקבלים התקפה שלא מסוגלת ליצר כלום.
  10. אשמח להתכתב בפרטי עם חבר'ה שמתכוונים להגיע למשחק באוסטריה דרך ציריך.
  11. הגנתית סביר מינוס אבל... ההרמות שלו הם ברמה של ליגת האלופות. מדהים 100% הצלחה. כל הרמה יותר חדה ומדויקת מהקודמת.
  12. אחד הגדולים - remember the titans סרט נחמד - we are marshall
  13. http://www.youtube.com/watch?v=xXVQqXLJHtM יש עוד לאן לשאוף
  14. יש לי כרטיס לשער 11 למשחק נגד ניקוסיה ואני מעוניין לשבת ב13 אם מישהו עם כרטיס ל13 מעוניין להחליף (רק למשחק הספציפי הזה) אני אשמח
  15. בעונה הראשונה שלהם. אבל בדאבל זה גם היה הסגל, לא? וחיפה לקחה את האליפות רק בגלל שזה התחבר להם מאוחר. עוד כמה מחזורים וגם אליפות הזאת בצבע אדום. הם היו טובים בהרבה מחיפה
  16. הפועל של האליפות (שכטר, יבואה, זהבי, נאתכו, דה סילבה, איניימה) גדולה ממכבי של השנה וביתר של ארקדי ביחד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.