Jump to content

הסנדק

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by הסנדק

  1. אמנם לא מוצלח כמו הדיסק הקודם אבל גם אחלה דיסק לדעתי בעיקר אהבתי את השירים לנצח בני, שומרני אל, אישה שלי, למות מקנאה, וזה אני וגם יש עוד שירים שלא רעים בכלל.
  2. אם אני ב-29 משובץ לנ"מ ואני מבקש מהקצין מיון להיות בתותחנים, הוא ייתן לי ?
  3. ואם אני מיועד לנ"מ ובקצין מיון אני מבקש ללכת לתותחנים, מה הסיכוי שיתנו לי ?
  4. אני מתגייס ב-29 לחודש. רשמו לי שאני מיועד לנ"מ, אבל ממה שהבנתי זה דווקא גיוס של תותחנים באותו יום. אז לאן אני אמור להתגייס ?
  5. בפלאפון הביאו מכשירי סוני אריקסון ונוקיה חדשים. מישהו יודע אם יש בהם שיחות וידאו ? והאם הם טובים כמו המכשירים באורנג' ?
  6. אתם הולכים, אחרים באים. זה היום שבו אני מתגייס. בכל מקרה, שיהיה לכם בכיף, שחרור נעים...
  7. אני מתגייס בסוף החודש, כנראה לנ"מ או לתותחנים. אז ככה, מה אני אמור לעשות בשביל להיות בתפקיד מטוליסט רימונים?
  8. שינו לי כבר שלוש פעמים תתאריך גיוס, עכשיו החליפו לי תתאריך מ-17 לנובמבר עד ל-16 במרץ. האמת שהיתרון היחיד של זה שאני יהיה בדרבי אבל זה ממש מאוחר להתגייס והאם התאריך הזה זה עדיין קרבי ? מה הסיבה שהחליפו לי שוב תתאריך גיוס ? אה ועוד משהו מה עושים אצל קצין מיון ? יש לי ב-1 בספטמבר...
  9. היום עברתי תמיון בתל השומר יש לי גיבוש ס"טילים/ דבורים 12-13.08 שאלתי אל המבינים פה מה עדיף לי בעצם ללכת לעבור תגיבוש או עדיף ללכת ליחידת חי"ר כמו גולני ? שאלות נוספות: מה עושים בגיבוש, איזה פעולות יש שם וכו' ? שאלה נוספת ללא קשר לגיבוש : מה הסיכוי שישנו לי תתאריך מה-17 לנובמבר עד אחרי הדרבי ?
  10. לא יקום ולא יהיה. גם לא בתלבושת חמישית.
  11. מסכים בהחלט תבינו שלקבוצה יש צבעים והם צריכים להישאר איתה תמיד אנחנו לא חיפה, לא אשדוד וגם לא בארסה ( שמשנה כל שנה חולצת חוץ בשביל המרצ'נדייז )
  12. האם זה נכון שמדי החוץ של מכבי השנה יהיו בלבן שחור ? אם כן זה פשוט ביזיון וגועל נפש.
  13. בוא נגיד שזה יותר קל מיום סיירות. יחסית הרבה מהשכבה שלי קיבלו ולכל אחד יש תאריך אחר בחודש... מוזר חשבתי זה אמור להיות כולם ביחד אבל זה כמה תאריכים של גיבושים ולכן אני חושב שאין בעיה לדחות למי שרוצה.
  14. מי עוד קיבל גיבוש לצנחנים ? בקיצר ככה... קיבלתי את זה למרות שלא רשמתי את זה בשלוש עדיפויות שלי אבל רשמתי את זה במידה רבה על 4 כאילו בדירוגים עכשיו זה בשבוע שאני הולך 5 ימים לאילת עם המשפחה אז אני לא יודע אם כדאי לי ללכת לגיבוש הזה...
  15. סעמק העיפו את קפון איזה באסה. שימותו כל ג'יבארו. אם תהיו אמיתיים מי שהיו צריכים להיות בשלבים הסופיים זה מושיק נועם דן עידן ליה ונעמה. משה ושחר מה הם עושים פה בכלל ?
  16. תשמעו אני כל הזמן מנסה לשלוח תמנילה באינטרנט ולא מצליח. אין מספר אסמכתא ! אני מפחד שאני לא יוכל לשלוח להם בסופו של דבר. מה עושים ??
  17. 1. בני סכנין - מכבי הרצליה - 1 בני סכנין תנצח בלי בעיה. 2. מ.ס אשדוד - הפועל ת"א 2 אני מת שהפועל יפסידו, אבל לא רואה את זה קורה השבת הזאת. 3. הפועל כפר סבא - קרית שמונה X המשחק הזה הוא קלאסי לתיקו לטעמי. 4. ב.בין 12,500 אלף צופיםל 14,000. 5. ד. יהיה לפחות כרטיס אדום אחד ו/או לפחות בעיטת עונשין אחת מ-11 מטרים. 6. א. שבכל המגרשים יהיו יותר צופים מהמוצע העונתי (31376).
  18. ויקה הזאת כוסית לאללה פשוט חייבת להישאר באי. לג'יבארו החלישו תשבט חבל על הזמן...
  19. תשמע, כפיר זה לא פחות קרבי מגולני או גבעתי. השם הרבה פחות ממוכר כי הוא חדש בניגוד לגאווה הגדולה של המתגייסים לגולני ולגבעתי שהם יחידות ותיקות. אין ספק שבעתיד הרחוק גם כפיר תהיה יחידה עם מקור גאווה משלה, ומי שמתגייס אליה בימים אלה בונה את הגאווה הזאת בעצם. אני אישית רוצה להתגייס לגולני, ואת כפיר שמתי רק בתור העדיפות השלישית שלי, אבל באמת, תחשוב טוב ותבחר.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.