Jump to content

Davidna

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Davidna

  1. אהבל רציני שחתם שם… כבר השיג שם הכל אין לו לאן לשאוף… ומסכן דגו כי לדעתי מכל המימרים שיש פה בליגה הוא דווקא כן מאמן
  2. בואו נכין רשימה של שחקני עבר מהפריימיר ליג שמעולם לא אימנו קבוצת בוגרים וננסה לנחש מי הוא המאמן הבא שלנו
  3. תענוג של שחקן. לא הכי מלוטש, לא הכי טוב, אבל לוקח על עצמו הכל, אחראי, ונותן את הנשמה על המגרש. להחתים לעוד חוזה ומהר.
  4. דן ביטון זה שחקן שעומד ליד המאמן באימון ומתחבר אליו. זה למה הוא משחק. חלש כלכך.
  5. אחד משלושת השחקנים הכי חשובים בקבוצה.
  6. הסיכום שלי: המשחק הזה הוא חותמת ללמה המאמן שלנו לא מבין כלום, כל מי שהתלבט היום הבין שאין למאמן הזה מושג ולא חצי מושג. עד היציאה של יוריס היינו בסדר גמור, מהרגע שיצא וקין הכניס את ביטון נגמר המשחק. מה שיותר מוזר בעניי זה שברגע שיוריס נפצע ישר קארצב וגולסה הלכו להתחמם - הגיוני, צריך קשר אמצע. פתאום הוא מכניס לי את ביטון משום מקום... מה נסגר עם המאמן הטיפש הזה לא חושב שהיו שחקנים שבלטו יותר מדי, היחידי שהייתי נותן לו ציון 8 ומעלה זה דוידזאדה שהיה מעולה במיוחד בחצי הראשון, כל השאר 5. ולעונה הבאה, שוער דחוף.
  7. מאמן חלש. גמר לנו את המשחק עם ביטון
  8. סבוריט הפסיד לנו יותר משחקים, אפילו נגד חיפה. זה מה יש
  9. לא רואה תסריט שאצילי ונטע לא חוזרים
  10. חייב להגיד משהו על בכר הוא אהבל אם חוזר לחיפה. מצד אחד אם ילך לו טוב ויקח שוב אליפות אז מה יגידו? בסדר לקחת עוד אליפות, הכל מוכר וידוע... מצד שני אם לא יקח אליפות מה יגידו? יחרבנו עליו כמו שעושים עם כל מאמן שם... לדעתי זה צעד בעייתי בשבילו למרות שזה "הבית" כביכול...
  11. למה לא מוצדק? תורגמן עשו ממנו כוכב, "חלוץ שלא היה פה הרבה זמן" אתם רציניים? על מה ולמה? לא נותן משחקים טובים לאחרונה, (בעמדת החלוץ) הגיוני להגיד שהוא לא מספיק למכבי. כמו שאמרתי פעם, עשה קריירה על גול יפה נגד ברזיל ), קבלת החלטות לא טובה, מנסה יותר מדי בכוח לעבור עוד שחקן, לזוז עוד הצידה ובום נגמר המגרש. אם תורגמן היה כזה כוכב ושחקן גדול לא היו מביאית את מדמון. ואגב, רביבו, אני בעדו לגמרי.
  12. נכון שרובי מאמן גרוע שלא יודע לנהל סגל או לנהל משחק כמו שצריך. אבל אתמול בגביע לדעתי האשמה היא הרבה יותר על השחקנים מאשר עליו, בסוף זה גביע, הגיוני שיהיו רוטציות רחבות והשחקנים שלא מקבלים מספיק הזדמנויות בליגה היו צריכים להוכיח שהם שייכים לקבוצה ולרמה.
  13. מדברים פה על אפק כאילו הוא הבלם שלנו… יש לנו הגנה של קבוצת תחתית תשלימו עם זה. כל משחק גול
  14. ברור שפנדל זה דריכה מה נסגר עם השופטים האלה
  15. תורגמן עשה קריירה על גול נגד הילדים מהפאבלות של ברזיל
  16. לפרץ אין כדורגל… הוא יכבוש מדי פעם אבל כדורגל אין בו
  17. עם האוסטרים היינו עולים עסקונה מפגרת
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.