Jump to content

רויקלה

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by רויקלה

  1. מי זה ״אותם״? אם זה את החמאס, אז איך אתה בדיוק משמיד רעיון? ואם זה 2 מיליון איש שגרים בעזה אז אתה בעצם קורא לרצח עם? שואל באמת. רוצה להבין.
  2. איזה רעיון מעולה. איך לא חשבנו על זה קודם. בטוח יעבוד.
  3. לא יודע אם זה ״מטבעו״ או בגלל שהוא משחק בשמאל. אם הוא שחקן אינטליגנטי הוא יתאים את עצמו לתפקיד.
  4. 1. אני חושב שהגיע הזמן להתייחס לתורג׳מן כאל שחקן של מספרים ולא כאל פוטנציאל שצריך לתת לו הזדמנות. הוא צריך לשחק כי הוא מצויין כרגע. 2. הייתי מנסה לשחק עם תורג׳מן בקיצוני בשמאל ועם מילסון כ-10. הגול ה-2 היה מהעמדות האלה. קניקובסקי יכול להיות המחליף של שניהם, כשמישהו מתעייף. 3. מצויין שלא ספגנו היום. 4. משחק לא טוב שלנו, והקלה גדולה שנצחנו אותו.
  5. כן, באמת כל הכבוד להם על המופע. מרשים ביותר איך הם ארגנו את הכל, עצרו את המשחק ושרפו רכבים בחוץ. וואו. אני יודע שאני במיעוט, אבל אני בסה״כ אוהב ורוצה לראות כדורגל. העניין השולי הזה שקורה על הדשא, עם 22 אנשים וכדור.
  6. אם אתה עייף מויכוח ארוך ומייגע אז למה שלא תרצה לסיים? אני רק ״מציע״, לא אומר לך שום דבר.
  7. כן, כי להעניש קבוצה על קריאות גזעניות של אוהדים זה לגמרי חוקי נירנברג. תשמעו, אם הגענו לרמה של ההשוואות המטומטומות האלה אני באמת מציע שנסיים פה את הדיון. זה לא מגיע לשום מקום.
  8. אני מתנצל מראש מאלה שעדיין מחרימים את ספורט5, אבל הטור הזה של המטריד המיני עמנואל רוזן מתמצת את הלוזריות של הפועל כיום, ועשה לי טוב על הלב. מדביק למטה, כדי שהמחרימים לא ייאלצו להפר את החרם: יש הפרדה בתל אביב: 5:0 כבר לא כואב עמנואל רוזן 27.09.23 - 11:15 יש גם בשורות טובות, לא תאמינו. האחת, זה כבר לא כל כך נורא ה-5:0 הזה. התרגלנו. עוד יום במשרד. לפני איזה 53 שנים, הילד הזה שבכה ב-5:0 ההוא, היה אני. טראומת ילדות, אלא מה? כשהגיע השני, הפצעים נפתחו. בשלישי, כבר כלום לא כאב. והרביעי, אתמול – קטן עלינו. נראה אותכם עושים 6:0, הא? ועוד בשורה טובה: 120 האוהדים שנעצרו, חסכו מאיתנו מופע פירוטכניקה מהדהד, שהיה מוביל את שמעוני וחבריו העתיקים, להוריד לנו מהמעט שיש, 2 נקודות. זה אמור היה להיות דרבי שבו נפסיד לא רק 5:0 אלא גם 5 נקודות. אתם רואים? הרווחנו 2. יש גם על מה לשמוח. המשחק? מה יש לומר עליו. דווקא בשנה שעברה, עם קבוצה יומרנית פחות, היה מאצ' אפ. הפעם, אני לא סגור על זה שהאפסנאי של מכבי צריך לשלוח את החולצות לכביסה. קליל. לא כוחות. הפועל עלו התקפי. שזה יפה. ולקניס הפנים את הביקורת. נשאר רק לקוות שבמשחק הבא תהיה להפועל גם הגנה. אחרי באר שבע דיברו על זה שלהפועל יש אופי. עכשיו צריך שיהיו לה גם שחקנים שיודעים מה לעשות עם הדבר העגול המרגיז הזה שנקרא כדור. [...] ומילה אחרונה לאוהדת ההריונית, שעמדה באומץ בתור. שאלנו את עצמנו איך נקרא לילד אם הפועל תנצח. סוג של טפשת הריון, כנראה, של כולנו. איך לקרוא לילד שיוולד בקרוב בשעה טובה? הייתי הולך על משיח. הוא יגיע בטוח לפני שהפועל תנצח דרבי.
  9. https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=252&docID=448921 עדיין לא מאוחר
  10. ניצחנו, וסנופקין צודק שמותר לנו לשמוח. היו גם דברים טובים היום. אבל הינה הרשימה הארוכה של הבעיות: 1. מסכים שפרץ צריך לשחק הרבה יותר למטה. זה בלט במשך 60 הדקות הראשונות היום, וזאת טעות קשה של קין. חלק גדול מהגול הראשון היה על זה. 2. הגול השני על משפתי מאוד מדאיג. זה לא יכול לקרות לשוער ראשון של מכבי. גם לא לשוער שני. כדור קל. 3. ערן צריך לשחק פחות. שחקן בגילו לא יכול לשחק כמות דקות כזאת - הוא גם נראה עייף מאוד ובסופו של דבר זה ייגמר בפציעות. 4. שוב ערן: אני מודאג מהתפקוד שלו. יש במשחקים את השלב שבו הוא מתחיל לבעוט כל כדור שמגיע לו לרגלים בטווח 20-25 מטר מהשער. זה נכנס פעם ב-, אבל בסופו של דבר מאוד מגביל את המשחק שלנו. עוד מדאיג חוסר התגובה של קין לסיפור הזה. אנשים פה יהרגו אותי (כנראה שבצדק), ואולי אני כותב את זה מתוך טראומה, אבל זה מתחיל לעשות לי deja vu לשנים האחרונות של נמני. זה מרגיש כאילו יש שחקן על המגרש עם סמכות גדולה משל המאמן. 5. אני מאוד מאוכזב מזה שתורג׳מן לא מקבל יותר דקות כחלוץ או כקיצוני. הדבר שהכי מטריד בזה הוא שזה עשוי לשקף איזושהי פחדנות של קין. הרבה יותר קל להעלות את רביבו במקום חסר אגו כמו דוידזאדה, אבל כשמדובר על לספסל את יוני כהן (וצריך להגיד את זה: הוא מקבל גיבוי מזהבי) צריך קצת יותר סמכות. 6. אנחנו עוד נשלם מחיר גבוה על זה ששחקנים כמו שחר לא מקבלים דקות בשלב הזה של העונה - גם בפציעות וגם בזה שהם יגיעו לא מוכנים למאני טיים.
  11. לגמרי. יש לו המון פוטנציאל כקיצוני, לדעתי
  12. זאת הבעיה שקמחי הזכיר קודם, ורואים אותה בכל משחק. פרץ משחק מאוד למעלה, וזה אומר שברגע שכדור עומק עובר את יוריס יש כמעט תמיד מצד של ארבע על ארבע. זאת אולי הפעם השלישית שזה קורה במחצית הזאת.
  13. הרבה, הרבה יותר קל להצליח באירופה כשאתה לוקח אליפות.
  14. הם קבוצה ברמה של ריינה, רק שהם באו לשחק כדורגל.
  15. גם לי נראה מוזר. הוא שיחק ככה בחלק מהמשחק נגד צליה, כשהם החליפו את המגינים.
  16. אתה באמת חושב שלא הביאו בלם או קשר 10 בגלל השוער הזה? נראה לי יותר הגיוני שהחליטו לא להביא בלם/קשר, ואז השם של השוער עלה ואיכשהו החליטו להביא אותו. מה שכן, שנינו מסכימים שמדובר בשטויות. מיצינו. נראה איך נגיע לינואר, ותודה לאל, לאלברמן ולדגו שבינתיים חיפה נראים כמו הצרות שלי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.