Jump to content

malkoçoğlu

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

Everything posted by malkoçoğlu

  1. אל תהיו ילדים. תכנסו לפה ותפיקו מספר תעודת זהות מזוייף שועבר ביקורת: https://geek.co.il/articles/israeli-id.html (תשאירו ריק ותלחצו על "המצא מספר אקראי") תכנסו לעמוד ההרשמה לשיחה עם גולדהאר https://yedion.ono.ac.il/yedion/FireflyWeb.aspx?prgname=PayingForItems&arguments=-N,-N,-N878,-N7600 בחרו לעצמכם שם פרטי ושם משפחה, תדביקו את מספר ת.ז החדש שלכם, טלפון נייד תחרטטו משהו שמתחיל ב050 ו-7 ספרות מאולתרות, כתובת מייל תשימו אמיתית או שתפתחו אחת לצורך הזה בלבד, מאחר ואתם תקבלו לשם אישור הרשמה ואני מניח שגם את הקישור לשיחה כשתתקיים. לא מאמין שהייתי צריך לעצור באמצע סרט פורנו טוב בשביל לכתוב לכם את זה, ובדיוק השליח דפק בדלת. מחפשים מישהו שיש לו קישור כאילו אתם אוהדי הפועל קטמון. התאכזבתי כטרול מלידה. נתראה בפעם הבאה, שלכם, באהבה, אלי.ב נ.ב- לטננבאום יש יותר בישולים במכבי מניקוליץ'. דיברתם על זה?
  2. כן הם ביטלו את ההרחבה לקודי, יש להם אפליקציה תכנס לחנות אפליקציות במי בוקס ותרשום Downloader (כתום), תוריד, תכנס לשם, תרשום בשורה של החיפוש בתוך האפליקציה http://bit.ly/sdarot_android_tv תוריד, תלחץ "התקן", הוא יבקש ממך לתת הרשאות לdownloader להתקין אפליקציות - תאשר, תחזור למסך שהיית בו ותלחץ שוב"התקן", זה יתקין את האפליקציה של סדרות, תפתח, תאשר הרשאות VPN, בהצלחה.
  3. כן זה ככה, בOrder amount מופיע הערך המלא ותחת פרטי הזמנה - פיננסי, אתה רואה את הפירוט: שם מופיע הסכום לחיוב באשראי (מה באמת שילמת), ובנוסף אתה תראה קופוני סלקט\קופוני אליאקספרס וכו' שהשתמשת בהם כדי להוריד את המחיר לתשלום, השאלה באמת אם המוכר ירשום לך את הסכום המלא או את הסכום לתשלום, מעניין אם הוא יענה לך אבל הבעיה שגם אם הוא יענה לך זה לא בהכרח אומר שהוא יעשה מה שהוא אומר שהוא יעשה, הם בגדול סתם מנפנים בצ'אט ונותנות תשובות מפגרות. זה עניין ל מזל. תבדוק אם במקרה הוא שולח לך את המוצר עם אליאקספרס סטנדרט אז יהיה בסדר, הם עובדים מול הדואר וזה יעבור לך טוב.
  4. הם אמורים לכתוב את המחיר בפועל אבל אין פה 100 אחוז בשום מצב, יכולים לכתוב לך 2 דולר על מוצר של 40 ויכולים לכתוב לך גם יותר מהערך שבאמת שילמת (גם זה קרה לי. הטמבל כתב על שעון זול "סמארטפון" ולכן הוא נעצר במכס, המזל שהם בדקו ושיחררו לי בלי עמלות שחרור שבד"כ יש גם במצבים שאין מכס9. אם השתמשת במשלוח הסטנדרטי של אליאקספרס יהיה בסדר, הם מחברים חבילות עד גובה של 75 דולר גם אם קנית ממוכרים שונים ואליאקספרס פועלים לפי המחיר בפועל.
  5. חודשו הקופונים לאליקספרס קופון 4$ בקניה מעל 30$ קוד קופון: SINGLEDAY4 קופון 7$ בקניה מעל 50$ קוד קופון: SINGLEDAY7 קופון 10$ בקניה מעל 90$ קוד קופון: SINGLEDAY10 קופון 12$ בקניה מעל 110$ קוד קופון: SINGLEDAY12
  6. לא אמין. יניב עזרן לא יכול להשלים היפוך מלא
  7. ברור, למעשה אני מגבה את הגיבוי תמיד, יש לי 2 אמצעי אחסון חיצוניים ואני מגבה באופן שוטף לאחד מהם ופעם בתקופה מעביר את זה גם לכונן הגדול יותר. אני כבר שנה ככה בערך מאז שכולם חזו שהssd שלי גוסס ובינתיים לשמחתי הוא עוד שורד, רק שפעם בשבוע בערך המחשב קופא וצריך לכפות כיבוי בלחיצה ארוכה כדי לסדר, ופעם בחודש בערך אולי פעמיים יש את הקטע שהכל הופך פתאום להילוך איטי כזה לכמה רגעים. גם אם סתם אני בפורום ולא איזו פעולה מאומצת.
  8. קורה לי גם בדל עם ssd פרמוט והתקנה. חדש של ווינדוס לא עזר, חקרתי את זה לעומק וזה סימן מקדים לזה שהssd בדרך להיהרס סופית. אם יש משהו חשוב, @סטלן בטלן השמן חייב לגבות.
  9. משחק נקי, 0 טעויות על המגרש במשך שנתיים.
  10. יש להיות טיפש שמגיע לו ויש להיות גוטליב שעשה הכל כדי לברוח משם (כולל קרב בסגנון MMA באימון עם אוהדים) רק כדי לחזור לשם מייד אח"כ. חחח זה משהו מטורף.
  11. גם ההנחה של מאסטרקארד (20 דולר בקניה מעל 80 דולר באליאקספרס) התגלה כסתמית. היא תקפה להיום כשהמחירים בשמיים (העלו מחירים באליאסקפרס כדי שההורדה שלהם מחר ב11.11 תראה חדה יותר, אז כרגע זה בשיא), אז אין הבדל למעשה בין רכישה של טבלט שעולה 80 דולר ותשלום של 60 דולר עליו לאחר הנחה, לבין המתנה למחר שהמחיר יהיה 60 דולר לצורך העניין. יכול להיות שתמצא מוצרים שיצא לך דולרים בודדים פחות ממחר שזה סבבה אבל בטח לא 20 דולר הנחה.
  12. למה שמעסיק יתן לעבוד שלו 30 ש"ח לשעה כפי שמחוייב היום כשהוא יכול להעסיק 3 עובדים ב-10 ש"ח לשעה? (או להעסיק עובד אחד וב10 לשעה ולחסוך 20 ש"ח לשעה) בעולם מושלם התשובה שלך הייתה "כי מי יעבוד בשביל 10 ש"ח? הם ילכו למקומות אחרים שישלמו להם 30", אבל בישראל, בטח בתקופה הנוכחית, כמעט כולם ילכו לעבוד בשביל 10 ש"ח לשעה אם האופציות הן לעבוד תמורת 10 ש"ח או לא לעבור ולהשאר עם 0 ש"ח, כשיש לך לכלכל בית ולשלם חשבונות. *כמובן שמדובר על מעסיקים שמשלמים את המינימום לעובדים שלהם (והיו שמחים לשלם פחות אם החוק היה מאפשר להם) לא על כאלו שמשלמים שכר ראוי מתוך הערכה לעבוד\רצון למשוך כוח אדם איכותי ומקצועי וכו'.
  13. להערכתך, יעלם תוך כמה שנים כמו שהאינטרטוטו נעלם או שישאר לדורות הבאים? והכותרת הזאת גרמה לי לחשוב שאנחנו מצטרפים לליגה האזרית, באתי לבקש כרטיסים לדרבי מול קרבאך.
  14. חחחחחחחחחחח הם אשכרה לא רוצים אותה במועדון בגלל שהיא לכאורה...לא שילמה לשחקנים מה שהגיע להם, נפנפה אותם במקום לתת להם מענה, והכניסה את המקום חובות של מליונים? אם כך היא תשתלב שם בצורה נפלאה, על מה הבכי שלהם? היא לא שלפה בתיאטרון את הקלף הידוע של "אלה חובות מתקופת טביב?" והרג אותי סופית מי שכתב שאם הוא שחקן בהפועל הוא מפסיק לישון טוב בלילה מעכשיו, שמא לא ישלמו לו את השכר ויכניסו את המועדון לחובות...חחחחחח זה נפלא.
  15. דווקא עבדו נכון במקרה הזה לדעתי, מה יש למהר לשחרר אותו בחינם? השאלת אותו, אם הוא יתן עונה טובה תוכל למכור אותו בכמה גרושים או להחזיר אלייך, אם לא יתן עונה טובה, תשחרר בחינם בשלב הזה.
  16. תחכה לבלאק (ילו) פרידיי אם אתה רוצה בגדים ומדים מעונות קודמות בגרושים. הבעיה זה רק שאין הרבה מידות תמיד נשארות רק מידות ממש קטנות או ממש גדולות אבל אם תהיה מהראשונים יד מצב לתפוס דברים יפים
  17. ברור, הוא לא ילחץ עלייך לקנות, ישאל מה אתה צריך פחות או יותר, תסביר לו, הוא יגיד לך XYZ, יתן מחיר תחרותי מאוד ואם תרצה תחזור אליו לסגור אם לא לא.
  18. חחחח כי אמרתי לו שאני צריך דיל על חלל (סתם, הוא כתב את השם האמיתי וערכתי, תגיד לו שאני דיברתי איתו לגבי מקרר דרך רוטר והפנתי אותך אליו ובעיקר אל תשכח שאתה במצב לתפוס מוכרים מהביצים מי המשוגע שיוותר על מכירה של מקרר בתקפת סגר וקורונה? אל תתבייש ללחוץ, אתה מכביסט, סומך עלייך)
  19. שלא תגיד שלא אוהבים אותך. דיברתי עם בחור בשם ליאור, מלא ממליצים עליו, תגיד לו מה אתה צריך והוא ידע לכוון אותך ולהמליץ לך דברים שיכולים להתאים + לתת מחיר VIK
  20. היכולת לא מעניינת כרגע, העיקר התצאות, העיקר להידבק לחיפה ואולי להתחיל לנגוס מהפער הלא קטן בהמשך. הרבה זמן שחיכינו לראות את ההרכב החזק ביותר של מכבי, כשהשחקנים ממוקמים בעמדות הטבעיות שלהם, כשאין הוראות טקטיות מבלבלות אלא פשוט משחק פשוט ונקי ואכן קיבלנו ניצחון חשוב. מאמין שאם הוא ימשיך ככה, עם הזמן הביטחון יחזור, היכולת תעבור שיוף וזה יראה יותר טוב גם לעין. בתקווה שבאמת נראה גם אחרי הפגרה שהוא ממשיך ללכת על הקו הפשוט ובטוח הזה.
  21. אתה צריך לאבד 7 נק' פחות ממנה (נניח והמפגשים הישירים יסתיימו בחלוקת נק'), מניח שהכוונה לזה.
  22. ברור אבל אנחנו מדברים על תקופת המכבייה לא?
  23. חלב בקומקום זה למטרת קפה? לא בשביל לפסטר?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.