Jump to content

סקומינה שורק

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by סקומינה שורק

  1. מזפזפים ומגיעים בטעות לערוץ ששם זה משודר, אין דרך אחרת
  2. אם רוצחים את הארמנים מקבלים את הדירוג שלהם?
  3. בגדול די הרבה לנצח בצלנו, אבל הליגה הייתה חלשה בזמנו אז זה לא נחשב
  4. מעניין אם זה קטע יהודי בגלל השואה, שים לב כמעט בכל נושא לאחרונה יש רפרנס שואתי לגרמנים, נאצים וכו' 64.5 מליון בני אדם בערך נהרגו במלחמת העולם השנייה, אז יש עוד עמים שזה "חקוק" אצלם (אני לא מתכוון לפוסטי שנאה ניאו נאצים, אנטישמיים וכו', אלא רפרנס **** כזה לדברים "יום יומיים" כמו שופט כדורגל, תאריך מכירת מינויים וכו'). השאלה אם זה קורה בעוד מקום? נניח "איזה שואה היה המבחן הזה", "איזה **** המרצה" וכו'.
  5. השופט מול קלוז' שפט אותנו לפי חוקי נירנברג ולא לפי החוקה של אופ"א
  6. שמש אמר שזה נפל על האיד אל פיטר שלהם אז בטח זה ידחה קצת
  7. לגלח הכל. שיגש לספר יחד עם אמאדור שחייב להוריד את הבצל ירוק מהראש.
  8. זה נראה לבן צהבהב-כחול, זה אולי לא צהוב כחול אבל זה הרבה יותר "קרוב" למכבי מאשר לאדום של הפועל או לכתום שחור של בני יהודה. חבל שלעירייה אין חוש הומור טוב אחרת הם היו מגיבים לדרישה של הפועל בזה שבלומפילד יקרא מעכשיו "יהודה המכבי", ע"ש בני יהודה ומכבי, כדי להדיר את הפועל מהאיצטדיון הזה כמובן שבנינו יהודה המכבי זה הכי מכבי שיש, אבל זה תירוץ טוב לבני יהודה.
  9. מאכזב, קיוויתי שמכבי תחזור להתעסק עם אביזרים יוקרתיים, בזמנו היו להם כיסויים מעור ממש יפים לאייפון וגלקסי, ברמה גבוהה, מתאים לי ארנק איכותי/כיסוי איכותי מעור.
  10. אז אני לא המופרע היחיד שמת לקבל אותם בפלייאוף? תן לי את סבוריט, ייני, אצילי, תן לי שיאניוטיס יוריד קצת חלודה, ז'ראלדש ובלקמן יכנסו יותר לעניינים וזאת קבוצה אחרת. אולי אלוהים ישלח לנו גם בלם זר
  11. מת על הדו פרצופיות בכל הקשור למכבי. כשרוצים לזלזל אז מכבי חלשה ולקחה אליפות רק כי הליגה פה חלשה מאוד, לא הפסיקו לפמפם את זה במשך עונה שלמה, ואז כשרוצים להעצים את מכבי (אל תדאג, לא מאהבת מכבי אלא מרצון להציג את זה כאילו אנחנו מועדון דרג א' באירופה שהפסיד לחובבנים ולתת תחושת כישלון צורבת יותר) פתאום אנחנו קבוצה ענקית מליגה ענקית שפגשה את החובבנים האלו מרומניה, הליגה החלשה באירופה והובסה 3:2 בסיכום שני המשחקים. פשוט בדיחה.
  12. לא מבין את כל הרז שלמה הזה בתקווה שזה בכלל פייק ניוז, מה הוא יעזור לי? אני לא צריך בלם רביעי עם או בלי פוטנציאל אולי לעתיד, אני צריך בלם יציב וטוב עכשיו לזרוק להרכב שיעשה לי סדר בהגנה ואז מטבע הדברים פיבן/ייני/אמדור הופכים להיות הבלם הרביעי אם מגיע בלם להרכב ולא צריך לחפש מלכתחילה בלם רביעי.
  13. מרגיע לגלות שזאת סתם בדיחה עקומה ולא הודעה רצינית.
  14. פיבן היה טוב מאוד (לליגה, לא נבחן באירופה) לצד ייני והיה בניהם תיאום מושלם שנבנה במשך עונה שלמה כאשר בצד אחד יש מפלצת כמו סבוריט ובצד שני את דסה ומאחוריה גם את ראיקוביץ' שהיה בשיאו, זאת הגנה ממש שקטה ואחלה סביבה להיות חלק ממנה וזה עזר לו מאוד להראות טוב, עכשיו כשהוא לצד אמאדור, דודזאדה וקנדיל בירידת כושר ועם שוער חדש וחלוד, אז מה הפלא שגם הוא נראה פחות טוב? גם יכול להיות שלאירופה הוא לא מספיק כרגע, זה לא בושה, עדיין אחלה בלם לרוטציה של מכבי. בעיניי פשוט חובה להביא בלם זר טוב שייצב את ההגנה, יש 3 זרים לפחות שאפשר לשחרר אחד מהם לטובת בלם.
  15. בע"ה, אני מאמין בו מאוד וגם שקיבלו גול "עליו", לא יודע, זה לא הכעיס אותי, לא הדאיג אותי. מדובר בשוער טוב אבל חלוד שהגיע בדיוק בשפל של ההגנה שלנו בלי סבוריט, בלי ייני, כשקנדיל פתאום נראה פחות טוב, אני מאמין שיהיה בסדר איתו אם לא ישחטו אותו יותר מידי עד שהוא ישבר.
  16. מה פרויד היה אומר על זה? יכול להיות שלא ציפו שהחצץ שנאכל יהיה כזה משמעותי כי הייתה לנו הגנה טובה ויציבה בשלב שהביאו אותו אבל אז פתאום דסה עזב, טיבי עזב, סבוריט וייני נפצעו ואמאדור שעד אז היו דיבורים על להחליף אותו בבלם טוב יותר פתאום נשאר ועוד בניגוד לרצונו לכאורה, אז קיבלו פה הגנה אחרת לגמרי ועל זה הביאו שוער חדש, בעוד שהם חשבו שיביאו שוער חדש על הגנה טובה יציבה ומתואמת.
  17. לא חושב שיש בניהם דם רע, אם כן וזה באמת קרה מהעונה שעברה, למה בסוף מכבי "נשברו" ונתנו לו חוזה בסכום שלא רצו לשלם לו? כנראה שכן רצו אותו ולכן אני לא חושב שיש בעיה שם מעבר לשיקולים מקצועיים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.