Jump to content

אדביסי

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by אדביסי

  1. באמת אחרי עונה שעברה אתה אומר את זה, לא מושלם ולא נעליים, במיוחד כשבכל קבוצה כמעט יש אפריקאי ספרינטר.
  2. מה הקשר בין מי שהביא את סושיץ' לניקוליץ'? ניקוליץ' נפילה, אבל גם הגיעו לפה שחקנים סבירים כמו סאבוריט, אמאדור וג'ארלדש שאתה בוכה על זה שלא מחזירים אותו. אה וכן ועשית גם שתי אליפויות נחמדות, לא רעות במיוחד. אבל לא הביאו את ג'ארלדש. אז לשרוף תמועדון
  3. ממש לא גירבץ, וכמו שאמרתי גם אלמוג כהן שיחק בבונדסליגה, אתה בטח חושב שהוא הקשר הכי טוב בליגה לא? מה אכפת לי מה עשה בחו"ל במשחקים שאף אחד לא ראה. חשבתי שלמדתם את הלקח אחרי רמי גרשון. גולסה שחקן הרבה יותר טוב ממנו, גם פרץ. כיאל מגיע בגיל שהוא פציע ואחרי השיא. הוא עם הכרטיס ביד ואף קבוצה לא רוצה אותו חוץ מחיפה. מעניין למה
  4. נמאס כבר מהכפיות טובה ומאיך שמבטלים את כל מה שנעשה פה רק כי לא מביאים להם את השחקן שהם רוצים. כמה מפונקים אפשר להיות? יש ביטון וקנדיל, זה מספיק. היה אפשר לשדרג ולא אהבתי את ההשאלה של ביטון בזמנו אבל זה ממש לא משהו שבגללו צריך לצאת בהצהרות כמו "על הזין שלי העלויות" ושמכבי קמצנים. הפסד אחד לפתח תקווה וחצי פורום יצא משליטה.
  5. טוואטחה לא מגן. קשר התקפי במקרה הטוב. חיפה הולכים לספוג מלא גולים. אגב קראתי קצת על הבלם התותח שלהם, הייתה לו קריירה חלשה מאוד עד בוקרשט שגם הם לא בדיוק אימת אירופה. הם היו צריכים בלם יותר מרשים לדעתי.
  6. פי 10? פי 9000. וואו שיחק באנגליה, גם אלמוג כהן כיכב בגרמניה. גולסה היה יותר טוב ממנו בגיל 19, 20, 25 ובטח כיום. ולפני שנה שנתיים מוראטה נחשב לסחורה חמה, היום הוא שק תפוחי אדמה. מה רלוונטי מה היה לפני שנתיים? כיאל שחקן פציע, גמור שאף קבוצה לא נוגעת בו. חוץ מחיפה כמובן. בטח צירופי מקרים.
  7. על מה אתה מדבר לעזאזל? ג'ארלדש מרוויח הרבה כסף והוא רוצה חוזה ארוך טווח. זה ממש לא 100 אלף יורו. וחלאס לנהל את מכבי. זה לא התפקיד שלכם כאוהדים, ראיתם לאיפה זה הוביל אותנו בפעם הקודמת שהאוהדים התערבו בהחלטות
  8. מה הוא עשה? מה המספרים שלו? רץ רץ רץ ואז מאבד, ביג דיל, פרץ וגולסה 50:50 הרבה יותר איכותיים ממנו. מה גם הוא זקן ונפצע כל יומיים. רכש חיפה קלאסי. לא סתם הוא מת לחזור לארץ, אם הוא היה בשיא שלו היו לו הצעות כשהוא חופשי
  9. איזה מעל הליגה? הוא לא נכנס ל-11 שלנו. לוקח את גולסה עליו בכל יום ובכל שעה. פרץ זאת בכלל ליגה אחרת.
  10. גם אני תחשוב על זה @amilov, אני בטוח שתהיה התגייסות מצד הפורום!
  11. זה לא מה שאני מכיר, מכיר חבר שיש לו משפחה בטורקיה והוא מספר דברים אחרים. מניח שזה עניין של אזורים מסוימים, לא חושב שזה משקף את הערים הגדולות ואת חיי הפאר שערן צפוי לחיות בטורקיה אם וכאשר.
  12. ממש לא, הוא היה הרבה מבטיח בקדנציה הראשונה, שם עוד האמנו שהבעיה היא באופי. בקדנציה השניה הוא הראה מה שהוא שווה זוה לא היה מספיק למכבי.
  13. אין שחקן שמעל המועדון. לנו כרגע בפרספקטיבת הזמן הזאת זה נראה כמו עניין של חיים או מוות, אבל בעוד 5-10-20-30 שנה באמת אתה חושב שאתה והילדים שלך יעדיפו שערן היה חוזר למכבי לשנתיים-שלוש על פני גג "מושלם" כמו שרשמו בהודעה המקורית? זאת פשוט בדיחה שבלומפילד בלי גג. ואני אגיד עוד משהו לא פופולרי, נניח שההשקעה על זהבי תהיה בסביבות ה-5-7 מיליון יורו (ואני נדיב), אם ערן לא מגיע לפה בלב שלם אז הייתי מעדיף שבמכבי ישקיעו את הכסף הזה במחלקת הנוער.
  14. מה? סייסבורי הרוויח אותם סכומים, שרי מרוויח המון. אני בטוח שאם אני אבדוק אני אראה שהיו עוד שחקנים כאלו. אולי האיסלנדי מלפני כמה שנים שעוד שילמו עליו גם מיליון יורו. קיצר אל תאמין לבלופים של שחר ושל התקשורת המגויסת.
  15. מה הקשר? בכללי טורקיה זה מקום מדהים, תיכננתי לטוס לשם לפני הקורונה, שחקני כדורגל נחשבים שם לסופרסטארים, כמו הכוכבים של מכבי סל. אין לו הצעה מטורקיה? אז מה כל הקשקושים באינסטגרם? כל הסאגה הזאת גורמת לזהבי להראות לא טוב... בכל מקרה הוא חייב לסגור את הסיפור הזה כבר לכאן או לכאן. כבר ספטמבר! הבן אדם לא נעשה צעיר יותר, בגילו הוא צריך הכנה ראויה.
  16. ככה זה. סוגדים למיץ' עד שפעם אחת הוא מחליט על מהלך שלא לטעמם. וכשזה קורה קוראים לו חסר כבוד, חסר לב וחסר זהות. מגעיל, כפיות טובה ישראלית טיפוסית.
  17. מה יש לשי להיות נגד מעבר לטורקיה? מקום מדהים ואחרי 3 גולים יתייחסו אליו ואל המשפחה שלו כמו למשפחת מלוכה.
  18. אתה יודע טוב מאוד שמי שעמד מאחורי המהלך הזה זה מיץ'. אז לפחות תעמוד מאחורי המילים שלך. אתה חושב שמיץ' חסר לב, כבוד וזהות... רק מזכיר לך שהמועדון מעל הכל. אם עברנו את ה-04.01 אז נעבור גם את זה
  19. צודק. להיות מכביסט זה לפחד מהצל של עצמך ולהאדיר קבוצות אחרות. לגמרי צודק
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.